اشتراک گذاری

سمپاش شارژی

سمپاش شارژی 20 لیتری تلمبه ای مدل 20285

VN-20285
3 (از 1 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش شارژی 20 لیتری تلمبه ای مدل 20285

کاربرد و کارایی

از دیگر سمپاش‌های مورد استفاده در صنعت کشاورزی و باغداری، سمپاش‌های تلمبه‌ای هستند که معمولا در حجم و ظرفیت‌های مختلفی از 2 و 8 تا 20 لیتری مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایز‌های کوچک این دستگاه‌های سمپاش که معمولا هم دستی هستند و به نام سمپاش گلخانه‌ای شناخته می‌شوند، بیشتر در سمپاشی مساحت‌های کوچک، مثل گلخانه‌ و باغچه‌هایی شامل چند درخت و درختچه و همین‌طور باغچه‌های خانگی کاربرد دارند. نمونه‌های سمپاش تلمبه‌ای در حجم‌های بزرگ‌تر هم معمولا  برای استفاده در زمین‌های کشاورزی، باغات، گلخانه‌های بزرگ‌ به‌کار گرفته می‌شوند.

البته این دستگاه‌ها جدا از کاربری سم‌پاشی برای آفت‌زدایی و مبارزه با حشرات در زمین‌های کشاورزی، باغات و حتی مکان‌های مسقف، همچنین کاربرد پاشش مواد ضدعفونی و گندزدایی و میکروب‌کشی در انواع محیط‌هایی بسته و باز از جمله انباری‌ها را هم دارند.

ساده و كارآمد بودن این دستگاه و کاربری راحت آن نسبت به نمونه‌های شارژی و موتوری، در عین داشتن فشار پاشش بسيار بالا و مناسب و البته پاشش محلول به صورت یکنواخت، این دستگاه‌ها را به سمپاش‌های باکیفیت و درعین حال پرطرف‌دار عرضه شده در بازار تجهیزات باغبانی و کشاورزی تبدیل کرده است. البته سایزهای بزرگ این دستگاه معولا با با شارژ برق و ... هم کار می‌کنند و اگر شارژ باطری دستگاه تمام شد می‌توانید به صورت تلمبه و دستی ادامه سمپاشی را انجام بدهید.

 

 

ماهیت دستگاه

نحوه کار این دستگاه‌ها از نظر مکانیکی چیزی شبیه به تلمبه‌های امشی است و در استفاده از آن عملا بیشتر از نمونه‌های برقی و بنزینی به کمک نیروی انسانی نیاز می‌شود. یعنی کاربر سمپاش تلمبه‌ای موقع سمپاشی با این دستگاه‌ها، با يك دست تلمبه می‌زند و با دست ديگر سمپاشی می‌کند. البته نمونه‌های شارژی تلمبه‌ای از این دستگاه‌‌ها هم هستند که مثل این سمپاش 20 لیتری تلمبه‌ای با برق 220 ولت شهری تک فاز توسط اداپتور شارژ می‌شوند.

اساسا کار این نوع سمپاش‌ها برپایه یک مخزن و یک پمپ است. پیستون پمپ دستگاه به‌صورت دستی توسط کاربر سمپاش در داخل سیلندر به حرکت در می‌آید و سم داخل مخزن را به‌کمک تلمبه دستگاه به لوله و افشانک آن منتقل کرده و پاشش محلول درون مخزن را انجام می‌دهد.

درواقع وقتی پیستون دستگاه داخل سیلندر حرکت می‌کند، هوای درون آن به سمت جلو هل داده شده و به دو قسمت نا مساوی تقسیم می‌شود؛ قسمتی از این هوا توسط پیستون وارد مخزن می‌شود و قسمت دیگر هم از روزنه‌‌های کوچک سمپاش خارج می‌شوند. سم یا محلول درون مخزن هم در این پروسه وارد لوله باریک داخل زن شده و در اثر نیروی هوا به‌صورت ذرات بسیار ریز در محیط بیرون پخش می‌شود. غالبا هم یک سیستم همزن اتوماتیک مایعات در این دستگاه‌ها تعبیه شده‌ است تا محلول داخل آن را در حین تلمبه‌زدن مدام مخلوط و قابل ‌پاشش کند.

 

 

ویژگی کالا

سمپاش 20 لیتری تلمبه‌ای دارای لانس تلسکوپی و لانس گرانوله دوکاره (شارژی و تلمبه‌ای) دارای فشار ثابت است. ظرفیت هر بار شارژ دستگاه نیز 6 بار مخزن 20 لیتری است، یعنی هر بار که دستگاه را شارژ کنید تا 6 تا مخزن 20 لیتری سمپاشی برای شما انجام می‌دهد. جنس بدنه دستگاه پلاستیکی و دارای یک شلنگ انتقال مایعات با کیفیت است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه سمپاش نیز بند رو دوشی و راکر (دسته نگهدارنده) بسیار راحت و ارگونومیک است تا حمل‌ونقل آن را برای نیروی انسانی راحت کند و فرد بتواند با آویزان کردن آن بر روی دوش به کار سمپاشی سرعت ببخشد. این دستگاه همچنین تمام قطعات این از جنس دستگاه برنج و مقاوم درمقابل خوردگی‌ ناشی از محلول‌های سمی هستند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
مرتضی استوارنژاد / 29 دی 1399 11:24
دستگاه 2 بار به علت خرابی قطعات مرجوع شد و همکاری بسیار خوبی در مرجوعی و مشاوره خرید کالا داشتن.
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز