اشتراک گذاری

دستگاه ساشه پودری

دستگاه ساشه پودری 25 تا 1200 گرم سه طرف دوخت مدل 20541

VN-20541
ابعاد: 160*72*93 سانتی متر
توان: 200 وات
جنس بدنه: استیل
وزن دستگاه: 140 کیلوگرم
حداقل سرعت بسته بندی: 20 بسته در دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه ساشه پودری 25 تا 1200 گرم سه طرف دوخت مدل 20541

کاربرد و کارایی

دستگاه ساشه پودری ۲۵ تا ۱۲۰۰ گرم سه طرف دوخت مدل ۲۰۵۴۱،  برای بسته بندی هر نوع مواد پودری و گرانول اعم از پودر های شیمیایی و دارویی، دم نوش های گیاهی، داروهای شیمیایی، پودر مواد آرایشی و بهداشتی، ادویه جات و انواع چاشنی های پودری به کار گرفته می شود. از این دستگاه می توانید برای بسته بندی محصولات مختلف پودری همانند سماق و فلفل، پودر ژله، قهوه و نسکافه، کافی میکس، پودر کاکائو استفاده کنید. درواقع دستگاه ساشه سه طرف دوخت برای بسته بندی مواد پودری و گرانول از محصولات غذایی گرفته تا مواد شیمیایی و مواد شوینده و حتی قرص، اسمارتیز، انواع خشکبار کاربرد دارد. این دستگاه قابلیت بسته بندی با انواع سلفون، BOPP، OPP، متالایز، CPP/OPP،  فویل آلومینیوم و PE یا پلی آستر را دارد و قالب کیسه های دستگاه نیز منعطف در سایز با سه طرف دوخت خواهد بود. 
دستگاه ساشه پودری مذکور امکان کنترل سایز مورد نظر بسته‌ بندی را از نظر پهنا و عرض به شما می دهد. کمترین ظرفیت بسته بندی توسط این دستگاه ۲۵ گرم و بیشترین ظرفیت بسته بندی توسط آن هم ۱۲۰۰ گرم خواهد بود. همچنین کمترین عرض رول مصرفی دستگاه ۲۴ سانتی متر و بیشترین عرض رول مصرفی آن هم ۳۶ سانتی متر است با  ارتفاع ۲۵ سانتی متر. علاوه بر تنوع در شکل بسته بندی، این دستگاه ساشه پودری دارای دقت فوق العاده و سرعت بالایی است و به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی خط تولید و عرضه محصولات مواد غذایی و بهداشتی و دارویی پودری یا گرانولی محسوب می شود.

ماهیت دستگاه

سیستم عملکرد این دستگاه الکترومکانیک – پنوماتیک است و با هر دو برق تک فاز و سه فاز با توان ۲۰۰ وات کار می کند. سرعت بسته بندی توسط دستگاه ساشه پودری مذکور هم، ۲۰ الی ۴۰ بسته در دقیقه است به وسیله اینورتر قابل کنترل خواهد بود. دستگاه دارای سیلندر، ماردون افقی با فیدر تمام استنلس استیل و دو عدد سیستم همزن مواد مخصوص بسته بندی انواع مواد پودری است که باعث می شود بدون هیچ درصد خطایی مواد را در بسته ها پر کند. دستگاه ساشه پودری مدل ۲۰۵۴۱ همچنین  دارای یک سیستم تنظیمات دیجیتال برای وزن دهی به دستگاه است و با تعویض لوله یقه دستگاه نیز می توانید عرض بسته ها را مدیریت کنید. رول این دستگاه بسته بندی ساشه توسط یک المنت حرارتی مطابق با سایز و حجم وزنی مواد درون بسته فرم داده می شود و سیستم های PID دستگاه نیز امکان تنظیم درجه حرارت جهت دوخت بسته را بر اساس محتویات داخل آن به اوپراتور می دهد.
دستگاه بسته بندی ساشه مذکور یک مخزن دارد و دریچه دستگاه نیز توسط یک جک پنوماتیک باز و بسته می شود و با هر بار باز شدن این دریچه، میزان مشخصی از محصول به پایین و داخل پاکت ساشه هدایت می شود. رول بسته بندی نیز روی دکل دستگاه قرار داده می شود تا به صورت دستی به دور یقگی دستگاه پیچیده شود. در نهایت هم با سه دوخت حرارتی پاکت سر باز حاوی محصول دوخته می شود و هم زمان قیچی دستگاه بسته ساشه آماده را از رول بسته بندی جدا می کند. 

ویژگی کالا

بدنه و نازل دستگاه ساشه پودری سه طرف دوخت، از استیل ضد زنگ ساخته شده اند و  قطعات در تماس با محصول دستگاه نیز از جنس استنلس استیل ۳۰۴ هستند. دستگاه دارای قطعات مکانیکی آب ‌کاری شده و بدنه رنگ‌ کاری شده با رنگ الکترواستاتیک است. این دستگاه از دقت وزن‌ کشی بسیار قابل قبولی برخوردار است و قابلیت شمارش بسته ‌های ساشه تولیدی را هم دارد. ابعاد دستگاه ساشه پودری مذکور ۹۳ در ۷۲ در ۱۶۰ سانتی متر است و ۱۴۰ کیلوگرم هم وزن دارد، اما برای سهولت در جابه جایی سریع تر و انعطاف پذیری بیشتر خط تولید به چرخ مجهز است.

دستگاه بسته بندی
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    160*72*93 سانتی متر
  • حداقل وزن بسته بندی
    25 گرم
  • حداکثر وزن بسته بندی
    1200 گرم
  • حداقل سرعت بسته بندی
    20 بسته در دقیقه
  • حداکثر سرعت بسته بندی
    40 بسته در دقیقه
  • توان
    200 وات
  • کمترین عرض رول مصرفی
    24 سانتی متر
  • بیشترین عرض رول مصرفی
    36 سانتی متر
  • ارتفاع بسته بندی
    25 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس نازل
    استیل
  • وزن دستگاه
    140 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز