اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب عطاری

دستگاه آسیاب ادویه دو کیلویی Best

VN-20595
5 (از 6 نظر)
دور موتور: 25000 دور در دقیقه
جنس بدنه: استیل
وزن: 12.5 کیلو گرم
جنس تیغه: استیل
حجم مخزن: 2 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
8,000,000
3%

7,728,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه
8,000,000
3%

7,728,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب ادویه دو کیلویی Best

کاربرد و کارایی

دستگاه آسیاب ادویه دو ونیم کیلو، برای آسیاب کردن و خرد کردن انواع دانه های سخت و نرم گیاهی و ریشه ها و حتی مواد شیمیایی و دارویی و مواد خشک معدنی مختلف مثل سنگ آهن، کرومیت و سنگ نمک استفاده می‌ شود. این دستگاه قابلیت آسیاب کردن انواع ادویه جات مثل زردچوبه، دارچین، سنجد، فلفل، سنگ نمک، جوز هندی، تخم گشنیز، هسته تمرهندی، زنجبیل، سماق، هسته خرما، میخک، خولنجان، هل، آویشن، زیره و کتان را با سرعت و کیفیت بالا دارد. درواقع آسیاب ادویه دو ونیم کیلویی کاربری فروشگاهی، کارگاهی و کارخانه ای دارد و می تواند در عطاری ها، داروسازی ها، آزمایشگاه ها، تولیدهای و مراکز بسته ‌بندی ادویه و کارگاه های صنعتی با ظرفیت کاری کم مورد استفاده قرار بگیرد. صدای کم دستگاه در حین کار نیز به شما امکان می دهد تا از این دستگاه برای آسیاب کردن مواد خشک مثل قهوه و ادویه جات در حضور مشتری نیز استفاده کنید.
این دستگاه به 3 تیغه از جنس استیل ضدزنگ برای پودر و آسیاب کردن مواد مجهز است که بالاترین میزان بازدهی برای مشاغل کوچک و خانگی را در اختیار شما می گذارند. حجم مخزن دستگاه نیز 2 کیلوگرم است و انواع ادویه جات ظرف 40 تا 80 ثانیه توسط آن به پودری نرم و یکدست تبدیل می شوند. مواد خروجی این دستگاه بدون هیچگونه هدررفتی، آسیاب می شوند و امکان چرخش 180 درجه دستگاه نیز، تخلیه آسان و بی دردسر آن را تضمین می کند.


ماهیت دستگاه

این دستگاه درواقع یک آسیاب‌ گهواره ‌ای پرسرعت، کم حجم و پرقدرت است که با توان ورودی 2800 وات و دور موتور 25000 دور در دقیقه کار می کند. انرژی مصرفی دستگاه آسیاب گهواره ای رومیزی برق است و از برق تکفاز شهری با ولتاژ 220 برای آسیاب کردن استفاده می کند. تیغه های فولادی نشکن و ضد سایش دستگاه و البته مِش های درشت و ریز آن، امکان پودر کردن سخت ترین دانه ها مثل هسته خرما، قهوه سبز و صعد کوفی را هم به شما می دهند و باعث می شوند عمل آسیاب کردن تنها در یک مرحله صورت بگیرد و بهترین کیفیت را داشته باشد. این دستگاه ساخت کشور کره است و به سیستم قطع کن در صورت باز بودن درب دستگاه نیز مجهز است.


ویژگی کالا

جنس دنده ها و تیغه های این دستگاه از استیل ضد زنگ با مقاومت بالا در برابر سایش است و بدنه بدنه آن هم از استیل 304 صنایع غذایی با رنگ الکترواستاتیک قابل شست و شو ساخته شده است. دستگاه آسیاب ادویه مذکور همچنین دارای یک درب ریگلاژدار هست که امنیت و سلامت کار با آن را تضمین می کند و از هدررفت و بیرون ریز مواد داخل مخزن در حین آسیاب شدن جلوگیری می کند. علاوه بر اینها راه اندازی دستگاه دستگاه آسیاب ادویه دو ونیم کیلویی، بسیار آسان است و کار کردن با آن برای اوپراتورهای مبتدی و آماتور هم ممکن خواهد بود. ابعاد دستگاه نیز کاملا رومیزی و جمع و جور است و تنها 5/12 کیلوگرم وزن دارد، یعنی به راحتی می توانید آن را در کمترین فضا در کارگاه یا آشپرخانه خانه خود جانمایی کنید.
 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های نرم , دانه های سخت , عطاری , خانگی
  • دور موتور
    25000 دور در دقیقه
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    12.5 کیلو گرم
  • جنس تیغه
    استیل
  • تعداد تیغه
    3 عدد
  • توان ورودی
    2800 وات
  • حجم مخزن
    2 کیلوگرم
  • نوع موتور
    تایوانی 3500 واتی
  • میکرو سوییچ ایمنی
    دارد
نظرات خریداران 2 نظر
نظرات خریداران
محمد راهداری / 24 اسفند 1400 06:18
دستگاه خیلی خوبی هست
مهدی فتائ / 15 آذر 1400 05:58
خودم خرید اینترنتی داشتم بدون صحبت با کارشناسا
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
مریم رحمانپور / 22 فروردین 1401
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم داخل دستگاه میشه پودر نارگیل ریخت کره نارگیل گرفت؟ممنون میشم حتما پاسخ بدید
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز