اشتراک گذاری

دستگاه دربند

دستگاه درب بند ادکلن دستی مدل AG-PB-CAP

VN-20600
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 26*5*10.9 سانتی متر
مکانیزم عملکرد: دستی
مناسب برای ظروف: شیشه ای
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,800,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,800,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه درب بند ادکلن دستی مدل AG-PB-CAP

کاربرد و کارایی

درب بند ادکلن دستی، برای پلمپ کردن و بستن درب مواد آرایشی ازجمله انواع اسپری و عطر یا ادکلن های پلاستیکی (پت) و شیشه ای به کار گرفته می شود. دستگاه های درب بند ادکلن دستی معمولا در سایز های مختلف عرضه می شود و با استفاده از این دستگاه ها می توانید درب انواع عطر و ادکلن در سایز ها و سری های مختلف را پلمپ کنید و ببندید. درواقع دستگاه قابلیت تعویض کلاهک دارد تا به کمک آن بتوانید درب ادکلن با هر سایزی از سری 13 میل تا سری 18 میل را در 1/0 ثانیه پلمپ کنید. البته برای انتخاب درست سایز دستگاه٬ حتما باید قطر بیرونی دهانه شیشه محصولات خود را با کولیس اندازه بگیرید تا از همخوانی سایز درب محصول و سری این دستگاه مطمئن شوید.
درب بند ادکلن دستی سرعت بالایی هم در کار دارد و امکان پرس 30 تا 50 عدد ادکلن در ساعت را به اوپراتور می دهد. بستن درب ها و پلمپ کردن آنها هم بسیار ساده با کمترین فشار و کاملا بدون ورود هوا به شیشه و کج شدن درب ها صورت می گیرد. بنابراین این دستگاه یک گزینه مناسب برای استفاده در تمامی خط تولیدهای عطرسازی یا کار گاه های عطرسازی و عطر فروشی ها محسوب می شود.
البته درب بند ادکلن دستی مذکور به دلیل عملکرد فوق العاده اش در پلمپ کردن درب محصولات به نوعی به عنوان یکی از تجهیزات آزمایشگاهی برای بستن درب شیشه های دارویی یا ویال های دارویی مانند آمپول پنی سیلین و الکل و … هم کاربرد دارد. کیفیت درب بندی این دستگاه برای پلمپ درب ویال های دارویی نیز کاملا آب بندی و استاندارد مشابه نمونه ویال های شرکتی خواهد بود.

ماهیت دستگاه

دربندهای کریمپ معمولا به صورت دستی٬ پنوماتیک یا اتوماتیک عمل می کنند. نوع عملکرد این دستگاه برای پلمپ درب در سایز های مختلف نیز دستی است و حداکثر فشار برای پلمپ شدن درب شیشه های ادکلن یا ویال های دارویی نیز حداکثر ۲ الی ۳ کیلوبار است که وارد کردن آن با دست کار بسیار آسانی خواهد بود. تنها کافی است تا اپراتور درب را به دقت بر روی بطری قرار داده و فکیس کند و بطری را به زیر نازل دستگاه هل بدهد و نهاینا با اهرم دستی نازل را پایین آورده تا درب بطری بسته و پلمپ بشود. پس از محکم شدن درب نیز چرخش دستگاه متوقف شده و اوپراتور می تواند سراغ درب بعدی برای بستن و پلمپ کردن درب آن برود.
نکته مهم درباره مکانیزم دستی این دستگاه این است که علاوه براینکه درب ها توسط کاربر و به صورت دستی در محلی که بسته بندی صورت می گیرد قرار داده می شوند، خود بدنه محصول نیز به صورت دستی در محل خود جایگذاری می شوند تا با فشار دادن شاسی دستگاه فرآیند بسته بندی و بستن درب صورت گیرد. یک کلاج تنظیم کننده نیز برای جلوگیری از آسیب دیدن درب و ساییده شدن و پارگی درون درپوش روی دستگاه تعبیه شده و به محض این که درب محکم شد، دستگاه به طور خودکار چرخش را متوقف می کند .

ویژگی کالا

بدنه دستگاه درب بند ادکلن دستی از استیل ساخته شده و ماشین کاری آن نیز با یک هد استیل ۳۱۶ صورت گرفته است. این دستگاه استفاده راحت و سرعت بالایی در کار دارد و با وجود دستی بودن یک درب بند ادکلن بسیار کارآمد و اقتصادی محسوب می شود که ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هم دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    26*5*10.9 سانتی متر
  • مکانیزم عملکرد
    دستی
  • مناسب برای ظروف
    شیشه ای
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
امیر رحیم زاده / 5 شهریور 1401 06:50
دستگاه خیلی عالی هست کاربرد راحت و بدون خطا
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
SAEED / 9 آذر 1400
سلام خسته نباشید همراه با دستگاه چند عدد سری ارسال میشود؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 09:39

سلام.فقط یک سری دارد و قابل تعویض نیست

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز