اشتراک گذاری

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی با جک پیش برنده

VN-20640
انتخاب ابعاد دستگاه, حداکثر بار قابل تحمل های دیگر
900*600*1600 میلیمتر, 45 کیلوگرم
900*600*1600 میلیمتر, 25 کیلوگرم
900*600*1600 میلیمتر, 45 کیلوگرم
900*600*1600 میلیمتر, 80 کیلوگرم
700*600*1600 میلیمتر, 25 کیلوگرم
700*600*1600 میلیمتر, 80 کیلوگرم
ابعاد دستگاه: 90*60*160 سانتی متر
توان مصرفی تونل: 16000 وات
ولتاژ مصرفی: 380 ولت
برق مصرفی: سه فاز
منبع تغذیه: برق
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شیرینگ تونلی با جک پیش برنده

بسته بندی از نوع شیرینگ

پروسه ای که برای محافظت از محصول در انتقال آن به بازارفروش انجام می‌گیرد را بسته بندی می‌گویند.همچنین بسته بندی را به عنوان یک سیستم یکپارچه و مورد نیاز برای حمل و نقل، انبارداری و فروش کالا می‌شناسیم.
می‌توان گفت بسته بندی شیرینگ نوعی بسته بندی نهایی برای محصولات است. برای مثال انواع نوشابه و آب معدنی در آخرین مرحله شیرینگ می‌شوند تا برای حمل و نقل آماده باشند. 
شیرینگ از کلمه انگلیسی shrink گرفته شده که به معنای کوچک تر شدن است. پس از اینکه محصول مورد نظر به طور شیرینگ بسته بندی می‌شود در حقیقت جمع و جور تر و کوچک تر می‌شود و برای حمل و نقل راحت تر است.

حتما شما هم تا به حال بسته بندی پک‌های آب معدنی و نوشابه را دیده اید. در این مقاله قصد داریم که شما را با دستگاه بسته بندی شیرینگ و نیز عملکرد دستگاه شیرینگ آشنا کنیم.بسته بندی شیرینگ توسط نایلون شیرینگ انجام می‌شود، به این صورت که این نایلون دور محصول قرار می‌گیرد و با حرارت دستگاه شیرینگ، جمع می‌شود و به محصول می‌چسبد.
عملکرد کلی دستگاه شیرینگ به این صورت است که محصول مورد نظر توسط نوار نقاله که در گذشته به انواع و کاربرد آن به طور کامل پرداخته شده است، به داخل کوره دستگاه شیرینگ هدایت می‌شود و مقداری از نایلون شیرینگ دور محصول قرار می‌گیرد

واژه انگلیسی شیرینک به معنی کوچک شدن است. با استفاده از دستگاه شیرینک برای بسته بندی معمولا از یک روکشی پلاستیکی جهت محافظت از محصول، زیباترکردن محصول، دادن چیدمان مرتب و یکپارچه برای کنار هم قرار گرفتن محصولات و به عنوان محافظ در برابر اتفاقات ناگهانی در حمل نقل و .. استفاده می‌شود.

بااستفاده از این دستگاه و این سبک بسته بندی از ورود نم و رطوبت و خیسی به داخل محصول جلوگیری می‌شود.
به دلیل اینکه بسته بندی شیرینگ یک بسته بندی شفاف است، محصولات به خوبی قابل مشاهده هستند، این یکی از بزرگترین مزیت های این روش است .
یکی دیگر از مزیت های این روش کمک بسیار در حمل و نقل و قرار دادن محصولات کنار یکدیگر است.
بیشتر لوازم بهداشتی، شوینده‌ها و خوراکی‌ها برای رعایت بیشتر بهداشت با روکش شیرینگ پوشیده می‌شوند.

در ابتدا محصول مورد نظر را به کمک نوار نقاله به داخل دستگاه شیرینگ هدایت می‌کنیم، مقداری از غشای نازک از متریال پلاستیک که نایلون شیرینگ نام دارد را داخل دستگاه شیرینگ قرار می‌دهیم.
محصول از داخل محفظه ای عبور می‌کند، که به آن کوره می‌گوییم، در این قسمت اندکی حرارت به فیلم بسته بندی دمیده میشود تا نرم شود،  این حرارت در اکثر دستگاه ها قابل تنظیم است. در انتها دوباره از کوره استفاده می‌شود، اما این بار برای خنک کردن تا لایه منقبض و خشک شود و دور محصول را بگیرد و تمام محصول را بپوشاند. اکنون محصول ما داخل پوشش قرار گرفته است و شیرینگ شده است .

شیرینگ تونلی
دستگاه شیرینگ تونلی به علت نداشتن فک دوخت، سرعت بیشتری نسبت به مدل کابینتی دارد. مورد استفاده این نوع دستگاه شیرینگ در بنگاه‌های صنعتی است.شیرینگ تونلی دارای محفظه پخت فیلم شیرینگ است به دلیل اینکه این محفظه از بخش های اصلی دستگاه به شمار می‌رود دیواره های آن برای جلوگیری از هدر رفتن گرما توسط پشم سنگ عایق کاری می‌شود.

دستگاه شیرینگ پک از جمله دستگاه های بسته بندی می باشد که به کمک حرارت فیلم شیرینگ را به دور محصول جمع می کند  مدل های مختلف دستگاه عبارتند از دستگاه شیرینگ تونلی، دستگاه شیرینگ گاز سوز ، دستگاه شیرینگ دستی،دستگاه شیرینگ اتوماتیک،دستگاه شیرینگ پالت و... که بسته به احتیاج کارخانجات و تولیدی های مختلف کاربرد های متفاوتی را دربسته بندی صنایع لبنی ، بسته بندی صنایع غذایی ،  بسته بندی کاشی و سرامیک و ... دارد . دستگاه شیرینگ یکی از مهمترین دستگاه بسته بندی در یک شرکت تولیدی به شمار می رود .شیرینگ  به معنای کشیده شدن است که یک کلمه انگلیسی می باشد. برای این که اطلاع داشته باشید کاربرد دستگاه شیرینگ پک چیست باید به این مسئله دقت کنید که شیرینگ کردن با چند هدف صورت می گیرد. اولین مسئله حمل و نقل آسان محصولات است. در مرحله بعد زیباتر کردن بسته بندی محصول و محافظت از آنها مد نظر است.با شیرینگ پک کردن از ورود نم و رطوبت به داخل محصولات جلوگیری خواهد شد. از آنجا که شیرینگ پک بسته بندی شفاف است، از روی آن محصولات به خوبی قابل مشاهده هستند و این بزرگ ترین مزیت روش این است.با شیرینگ پک کردن محصولات در کنار هم قرار می گیرند و جا به جا کردن آنها به سادگی انجام می شود. برای رعایت بیشتر بهداشت در لوازم بهداشتی، شوینده ها و مواد خوراکی از شیرینگ پک استفاده می شود.همانطور که گفته شد دستگاه شیرینگ پک تونلی محبوب‌ترین نوع دستگاه شیرینگ می‌باشد. که علاوه بر تولیدی‌های کوچک، در کارخانه های بزرگ نیز برای بسته بندی محصولات به کار گرفته می شود، عملکرد دستگاه شیرینگ تونلی به دو شکل اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می‌باشد. برای بسته بندی سریع در تیراژ بالا باید نوع اتوماتیک این ماشین را تهیه کرد. به دستگاه بسته بندی که یک محفظه تونل مانند دارد و کالاها را در این تونل با تکنولوژی شیرینگ بسته بندی می‌کند دستگاه شرینک پک تونلی گفته می‌شود.ابتدا کالاها یا محصولات بوسیله رول یا فیلم شرینک پوشانده شده و سپس به داخل تونل هدایت می‌شوند، با استفاده از حرارت در داخل تونل و سپس عبور کردن این بسته ها از آن، عمل شیرینگ و بسته بندی انجام می‌گیرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    90*60*160 سانتی متر
  • منبع تغذیه
    برق
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • ولتاژ مصرفی
    380 ولت
  • توان مصرفی تونل
    16000 وات
  • جنس تیغه
    آلومینیوم
  • ترموستات
    دارد
  • فن خنک کننده
    دارد
  • مکانیزم عملکرد
    الکترو مکانیکی
  • دور فن خنک کننده
    2400 دور در دقیقه
  • حداکثر بار قابل تحمل
    25 کیلوگرم
  • چرخ
    دارد
  • وزن دستگاه
    700 کیلوگرم
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز