اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

دستگاه تقطیر و دستگاه عرق گیری سایز سه 30 لیتری با بست و واشر

VN-20769
4 (از 1 نظر)
ظرفیت ورودی: 30 لیتر
ظرفیت خروجی: 2.1 لیتر در هر پارت
نوع کندانسور: آبی
جنس مخزن: استیل
تعداد چفت: 3
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
900,000
16%

760,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه
900,000
16%

760,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تقطیر و دستگاه عرق گیری سایز سه 30 لیتری با بست و واشر

کاربرد و کارایی

دستگاه تقطیر و عرق گیری سایز سه، درواقع یک دستگاه عرقکشی شعله دار ‌آب بندی است که برای گلاب گیری و تقطیر انواع عرقیجات از تمامی گیاهان معطر (چه تازه و چه خشک) مثل نعنا، بیدمشک، کاسنی و ... به صورت طبیعی و بدون مواد افزودنی استفاده می شود. دستگاه عرق گیری مذکور  را می توانید بر روی انواع شعله ها اعم از شعله گاز، شعله بخاری و اجاق برقی و … سوار کنید. یک واشر سیلیکونی نسوز و بست جهت سهولت عمل تقطیر به همراه یک لوله مخروطی شکل که در محل بیرونی قسمت بخار جهت خروج قطرات تقطیر یا گلاب تعبیه شده نیز، امکان تولید انواع عرقیات گیاهی و گلاب از انواع گیاهان معطر و داروئی و حتی تهیه عرقیات بالای 90 درصد را در بهترین کیفیت به شما می دهد. این دستگاه را می توانید به عنوان تولیدکننده آب مقطر، آب معدنی و سایر نوشیدنی ها نیز به کار بگیرید.
ظرفیت ورودی دستگاه 30 لیتر و ظرفیت خروجی آن هم 1 تا 2 لیتر در هر پارت است و سرعت عمل قابل قبولی در عرق گیری دارد و می تواند جدا از مصارف خانگی، در عطاری ها و کارگاه های تولید عرقیجات گیاهی، مراکز تولید گیاهان داروئی و آزمایشگاه ها، صنایع شیمیایی و داروسازی نیز استفاده شود. این دستگاه نصب و راه اندازی بی دردسری دارد و استفاده از آن برای هر اوپراتوری ممکن است و شست و شوی آن اصلا سخت و وقت گیر نیست.

ماهیت دستگاه

دستگاه تقطیر و عرق گیری سایز سه، مثل هر سیستم  کلاسیک تقطیری از دیگ پخت، سیستم گرمایشی، سیستم خنک کاری یا کمپرسور تشکیل شده است. آب بندی قطعات دستگاه به صورت کامل با جنس کاملا استیل ضد زنگ و بهداشتی مطابق با استانداردهای صنایع مواد غذایی انجام شده و یک واشر سیلیکونی هم دارد و نوع جوش آن قلع است. قسمت بخار دستگاه مذکور به صورت مخروطی شکل ساخته شده و یک ناودان در داخل آن تعبیه شده تا بخار پس از سرد شدن به داخل آن هدایت شود و به راحتی به سمت لوله خروجی مخروطی شکل راه پیدا کند.


همچنین نوع کندانسور بخش سردکننده دستگاه آبی و منبع حرارت آن هم گازی است. نحوه عملکرد دستگاه نیز به این صورت است که دیگ روی شعله حرارتی قرار داده می شود تا مایع حرارت بگیرد و در مرحله بعد این بخار از طریق واسط تبخیر به بخش سردکننده دستگاه منتقل می شود تا سرد شود، در نهایت هم بخار مذکور به حالت قطرات آب درآمده و به عنوان عرق عرق خالص و طبیعی در خروجی ذخیره می شود. درب مخزن این دستگاه قابلیت کاملا کیپ شدن توسط سه چفت را دارد تا میزان اتلاف به حداقل برسد و بالاترین بازدهی را داشته باشد.

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه تقطیر و عرق‌ گیری 30 لیتری سایز سه، کاملا استیل ضد زنگ و بهداشتی مطابق با استانداردهای صنایع مواد غذایی است که استحکام بالای دستگاه در برابر حرارت و برودت را تضمین می کنند. دیگ جوش دستگاه نیز از بهترین مواد اولیه شمش آلمینیوم و با ضخامت مناسب ساخته شده و به یک سیستم خنک کننده شامل قطعاتی از جنس استیل مخصوص مواد غذایی و ضد زنگ مجهز است که باعث می شود طعم گلاب و محصول تقطیر عوض نشود و یک خروجی ۱۰۰ درصد طبیعی و با کیفیت را به شما تحویل بدهد. دستگاه مذکور همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برای تمامی قطعاتش است.

 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت ورودی
    30 لیتر
  • ظرفیت خروجی
    2.1 لیتر در هر پارت
  • نوع کندانسور
    آبی
  • جنس مخزن
    استیل
  • تعداد چفت
    3
  • نوع جوش
    قلع
  • ترمومانومتر
    ندارد
  • مدل مخزن
    سنتی لوله کوتاه
  • منبع حرارت
    گازی
  • واشر سیلیکونی
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
سجاد حسن نزاد / 25 بهمن 1399 11:58
بسته بندی دستگاه ضعیف بود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز