اشتراک گذاری

میز کار استیل

میزکار استیل طول 150 در عرض 65 با طبقه و بدون پاتراکی

VN-20784
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,850,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,850,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات میزکار استیل طول 150 در عرض 65 با طبقه و بدون پاتراکی

کاربرد و کارایی

میزکار 150 با طبقه و بدون پاتراکی، یکی از تجهیزات آماده سازی مواد غذایی در رستوران ها و قنادی ها محسوب می شود که برای سامان دهی حجم بالای کار در آشپزخانه های صنعتی و لوازم متنوعی که حین کار لازم است، استفاده می شود تا توان فعالیت و مانور پرسنل آشپزخانه و سر آشپزان را بالا ببرد. این میز کار می تواند در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها، ساندویچی ها، شیرینی پزی ها، هتل ها و تالارهای پذیرایی و اساسا هر کسب‌وکاری که حجم بالایی از غذا را در روز تولید و آماده و سرو می کند یا حتی قصابی ها به کار گرفته شود.
از طبقه وسط این میز می توانید برای جاسازی ظروف پرکاربرد در حین آشپزی یا قرار دادن مواد غذایی و در دسترس تر بودن آن ها استفاده کنید. حتی می توانید در صورت نیازتان این طبقه وسط را به صورت کشودار سفارش دهید. طراحی میز به صورت دو طبقه مشبک و قابلیت سفارشی سازی محصول به نوع مشبک، ساده و ریلی باعث می شود تا امکان هر نوع فعالیت اعم از آماده سازی مواد غذایی تا سرو و دیزاین غذا را به صورت همزمان  به دو نفر یا بیشتر داده شود و با طول و عرض و ارتفاع استاندارد میز نیز، مانع خستگی و کمردرد پرسنل در ساعات کاری می شود. 
میزکار 150 با طبقه و بدون پاتراکی، از استنلس استیل خشدار سری 304 یا 430 ساخته شده و دارای یک ورق رویه ضخیم با ضخامت رویه ۸۰ میلی متر است تا امکان خرد کردن مواد غذایی مختلف را روی آن داشته باشید و نیازی نباشد تا حین کار با آن نگران برخورد چاقو و یا ساتور روی آن و ایجاد خش و بریدگی روی باشید. برای استحکام بیشتر میز نیز در قسمت زیرین آن پل هایی از جنس استنلس استیل وجود دارد و از مواد پلیمری ویژه و كاملاً بهداشتی یا چوب نئوپان که از زیر با ورق گالوانیزه کاور شده هم برای صداگیری سطح میز استفاده شده است.

ماهیت دستگاه 

تجهیزات آماده سازی و سرو غذا در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ، کترینگ ، فست فود ، کافی شاپ و... باید به راحتی قابل شستشو باشند تا رعایت بهداشت در محیط کار مذکور مختل نشود. برای همین هم میزکار 150 با طبقه و بدون پاتراکی هم  دارای رویه ضخیم با ضخامت رویه ۸۰ میلی متر از جنس استیل استنلس مقاوم در مقابل زنگ زدگی و آب خوردگی است تا در حین کار کردن هیچگونه خش و ترکی که باعث ماندگاری میکروب ها و آلودگی ها در میز می شوند روی آن نیفتد. این میز کار  همچنین دارای پایه هایی از جنس پروفیل استیل ۴۰*۴۰ است که استحکام بالایی برای تحمل وزن بالا دارند و برای حفظ ایمنی و سلامت بیشتر در حین کار هم امکان ریگلاژ کردن و ثابت نگه داشتن پایه ها را به شما می دهد که یک مزیت محسوب می شود.

ویژگی کالا

جنس بدنه و رویه این میز کار هم از بهترین کیفیت استیل موجود در بازار است و پایه های آن هم از پروفیل استیل مقاوم و مسحکم ساخته شده اند. بخش های چوبی یا پلمیری میز نیز با پروفیل مقاوم سازی شده اند. ابعاد میز مذکور نیز 90 در 65 در 150 سانتی متر است که یک سایز استاندارد و ایمن برای این تجهیزات محسوب می شود.

 

 

 

 

 

 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز