اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی استیل بدون تاریخ زن

VN-20813
4.8 (از 4 نظر)
ابعاد: 32*38*84 سانتی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
توان: 50 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی افقی استیل بدون تاریخ زن

کاربرد و کارایی

دستگاه دوخت ریلی افقی استیل درواقع یک دستگاه دوخت غلطکی است که می تواند برای بسته بندی هر نوع کالا با بسته های کوچک در صنایع غذایی، صنایع دارویی و شیمیایی، صنایع الکتریکی، صنعت بسته بندی لوازم خانگی و ... به کار گرفته  شود. این دستگاه قابلیت بسته بندی محصولاتی مثل خشکبار، قطعات، سبزیجات، ادویه جات، میوه خشک، ترشیجات، لواشک، قارچ و ظروف یکبارمصرف را دارد. دستگاه دوخت ریلی افقی مذکور می تواند از انواع فیلم های فویل آلومینیوم، تلفون، متالایز، ترسبافون،PE ،CPP ، OPP و ...  برای بسته بندی استفاده کند و حتی امکان بسته بندی مایعات و مواد پودری را هم به شما می دهد.
این دستگاه محدودیتی در طول دوخت ندارد و کیسه‌ هایی حاوی محصولات ساده و گرانول مثل قطعات صنعتی و قند و شکر و حبوبات را با هر عرضی بسته بندی  می کند.  یک سیستم کنترل سرعت پله ای نیز سرعت قابل تنظیم قسمت دوخت را مدیریت می کند که می تواند از 12 تا 16متر بر دقیقه متغییر باشد. سرعت بسته بندی این دستگاه نسبت به دستگاه های دوخت پدالی و دستی بالاتر است و  با توجه به برق و توان مصرفی پایین امکان جا به جایی راحتی که دارد برای کسب و کارهایی که تیراژ تولید بالایی دارند یک گزینه عالی خواهد بود. در صورت نیاز هم می توانید این دستگاه را به یک شمارنده نیز مجهز کنید تا بسته های دوخت خورده را برایتان شمارش کند.

ماهیت دستگاه

دستگاه دوخت ریلی افقی، به کمک یک سیستم اتوماتیک و المنت حرارتی، لبه های بسته بندی را با سرعتی بالا به یکدیگر می چسبانند و برای ایجاد حرارت و پرس همزمان جهت دوخت دو لایه پلاستیک به هم از یک المنت حرارتی استفاده می کند. برای کنترل دمای لازم برای بسته بندی با فیلم های مختلف و همچنین حفظ یکنواختی و استحکام دوخت، دستگاه دارای یک سیستم تنظیم حرارت تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد است. برق مصرفی این دستگاه تکفاز با توان 50 وات است و با ولتاژ 220 ولت شهری کار می کند و توان دوخت آن هم 2*300 وات است. این دستگاه ساخت کشور چین است و دوخت بسیار یکنواخت و دارای استحکام قابل قبولی را روی بسته بندی های محصولات شما می زند و بهترین انتخاب برای بسته بندی مواد غذایی خواهد بود. 

ویژگی کالا

بدنه دستگاه دوخت ریلی افقی از استیل ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است. یکنواختی و استحکام دوخت، این دستگاه بسته بندی انواع بسته و پاکت‌ های حاوی مایعات و یا مواد ریز بیرون ریختنی مثل شکر و ادیویه جات را در بهترین ممکن کرده است. ابعاد دستگاه نیز 84 در 38 در 32 سانتی متر است و 23 کیلوگرم هم وزن دارد. این ابعاد و حجم استاندارد امکان به کار گیری آن در انواع کارگاه های نیمه صنعتی و خانگی را هم به شما می دهد. حداکثر وزن قابل تحمل دستگاه برای هر بسته هم ۵ کیلوگرم است. دستگاه دوخت ریلی افقی لوازم و قطعات جانبی و اضافی شامل تسمه و پارچه نسوز یدکی نیز دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    32*38*84 سانتی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • توان
    50 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    23 کیلو گرم
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    23 کیلوگرم
  • ولتاژ
    220 ولت
  • تاریخ زن
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
عباس حیدری / 5 آذر 1400
آیا دستگاه ضمانت داره
پاسخ
ویترین نت / 6 آذر 1400 09:50

سلام.لطفا با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.


02191001170 _ 09921603901

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز