اشتراک گذاری

هود آشپزخانه صنعتی

هود مرکزی فیلتردار استیل با شاسی آهنی

VN-21943
ابعاد: 40*90*300 سانتی متر
ضخامت بدنه: 0.6 میلی متر
قابلیت نصب روی دیوار: ندارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

8,910,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

8,910,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هود مرکزی فیلتردار استیل با شاسی آهنی

کاربرد و کارایی
 
هود مرکزی فیلتردار یکی از انواع سیستم های تهویه هوای مورد استفاده در رستوران ها و آشپرخانه های صنعتی است که برای جمع آوری حرارت، بو، دود، چربی و بخارات موجود در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها و ... و هدایت آنها به فضای بیرون استفاده می شود. درواقع کاربرد اصلی هود مرکزی مدل 21943 هم تامین هوای داخلی رستوران است و هم جداسازی انواع هواهای مختلف در محیط کار (مخصوصا آشپزخانه) از بخش پذیرایی و سرویس دهی به مشتریان و وظیفه اش هم تخلیه بخار و گرمای آشپزخانه و همین‌طور تخلیه بوی مواد شوینده ظروف است. هود مرکزی یا سقفی قابلیت نصب روی دیوار را ندارد و بالای سر خط پخت و روی سقف نصب می شود.
مکنده این هود صنعتی از نوع فن یا سانتریفیوژ است و یک سیستم چربی گیر شامل فیلتر آلمینیومی 3 لایه با ساختار بسیار ریز هم دارد که می تواند جذب چربی و دود را در بالاترین سطح انجام بدهد. نکته مهم اینکه فیلتر مذکور قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی یا به صورت دستی هم دارد. البته این تجهیزات تهویه هوای رستوران به فیلتر دود هم مجهز است و همراه با خارج کردن دود اقدام به تسویه هوا می کند. سیستم مکش هود بسیار قوی با صدای کم و همراهبا  سیستم کاهنده صدا است. هود مرکزی مدل 21943 همچنین دارای چندین چراغ تونلی هم هست و نور مناسب این چراغ، روشنایی مطلوبی را روی فضای کاری فراهم  می کند. ضمن اینکه هود مذکور طراحی زیبا و کلاسیکی دارد که آن را به بخشی از دکوراسیون آشپزخانه شما تبدیل می کند.
 

 

ماهیت دستگاه
 
معمولا هودهای مرکزی دارای پروانه موتور (فلزی یا پلاستیکی هستند و بر حسب نیاز  انواع فیلتر الیافی، آلومینیومی و ذغالی روی آنها نصب می شود. هود مرکزی مدل 21943 هم برای تهویه و بوزدایی در آشپزخانه های صنعتی از فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و یک موتور با قدرت مکش 300 تا 800 مترمکعب بر ساعت استفاده می کند. نوع پوسته موتور دستگاه فلزی یا پروانه باکالیت است و  تعداد دور موتور آن هم ۸ دور اینورتر است. البته میزان صدای موتور دستگاه تنها ۴۸ دسیبل است و جزو هودهای کم صدا محسوب می شود. منبع تغذیه هود برق مصرفی تک فاز است و با برق 220 ولت شهری کار می کند.
 
برای بهینه سازی مصرف انرژی دستگاه نیز یک سیستم مبدل برق (اینورتر) با کنترل جریان برق روی آن تعبیه شده است. این هود دکمه الکترونیکی و لامپ ال ای دی کم مصرف هم دارد. برخی از مدل های هود دارای سنسور تشخیص دود و دما هم هستند که به محض بروز دود در هوا هود به صورت اتومات آنها را روشن می کند.
 

 

ویژگی کالا
 
بدنه این هود از ورق استیل ضد زنگ 43 با ضخامت 6/0 میلی متر ساخته شده و شاسی کشی از جنس پروفیل استنلس استیل 304 فابریک 30*30 دارد. ابعاد این محصول 300 در 90 در 40 سانتی متر است. امکان استقرار هود روی سقف موجب بالا رفتن ایمنی و راحتی پرسنل در زمان کار و همینطور اشغال کمتر فضای آشپزخانه می شود. همچنین در موتور هود پروانه های فلزی دوبل به کار رفته است. علاوه بر اینها محصول فوق، صفحه نمایشی برای نمایش وضعیت قبیل خاموش یا روشن بودن هود، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و ... هم دارد. حتما می دانید که در صورتی که هودها کار خود را به خوبی انجام ندهند، شاهد نشست بخارهای چرب در سطح آشپزخانه و کابیت ها آن و طبیعتا رشد و نمو انواع باکتری و قارچ در محل آماده سازی غذا خواهیم بود. اما کارایی فوق العاده این هود عدم نشست این بخارهای چرب را تضمین می کند.


هود

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    40*90*300 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل بگیر
  • ضخامت بدنه
    0.6 میلی متر
  • فیلتر دود
    دارد
  • قابلیت نصب روی دیوار
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز