اشتراک گذاری

سینک صنعتی

سینک استیل نگیر جوشی طول 150 عرض 65 دو لگن عمق 40

VN-22115
ابعاد: 150*65*90 سانتی متر
جنس سینک: استیل
ابعاد پایه: 4*4 سانتی متر
تعداد لگن: 2
پایه: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

9,550,000

حداقل سفارش: 1 عدد

9,550,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات سینک استیل نگیر جوشی طول 150 عرض 65 دو لگن عمق 40

کاربرد و کارایی
 
سینک های صنعتی استیل را معمولا در سه مدل تک لگن، دو لگن و سه لگن می سازند و این محصول هم یک سینک دو لگنه جوشی 150 سانتی است. یعنی دو عدد لگن در ابعاد حدودی 55 در 45 سانتی متر و دارای عمق 400 میلی متر دارد. واقعیت این است که سینک از ابتدایی ترین و ضروری ترین وسیله ها برای هر آشپزخانه کوچک و بزرگ صنعتی محسوب می شود و کمک بزرگی برای شستشو و آبکشی ظروف در تعداد و حجم بالا و همچنین جهت شستشوی سبزیجات، میوه گوشت، مرغ، ماهی و ... خواهد بود. 
این سینک صنعتی دولگنه استیل را می توانید در آشپزخانه‌ های صنعتی، رستوران‌ ها، کترینگ ‌ها، کافی شاپ‌ ها، فست فودها، فود کورت ‌ها، هتل ‌ها، تالار ها، اداره‌ ها، بیمارستان‌ ها، ارگان ‌های دولتی، شرکت‌ های خصوصی، کارگاه ‌ها و کارخانه‌ های متوسط و بزرگ استفاده کنید و خیالتان بابت عدم تجمع ظروف کثیف در کسب و کارهای مرتبط با عرضه غذا راحت باشد. لگن‌ های سینک صنعتی مذکور ظرفیت آب قابل قبولی برای انجام کارهای شستشو در حجم بالا را در اختیار شما می گذارند که باعث می شود هنگام شستشوی ظروف یا مواد خوراکی درون آنها، آب از دورن سینک به محیط بیرون نریزد. این سینک همچنین مجهز به لبه پشتی هم هست که جلوگیری از ریزش آب به بیرون آن را تضمین می کند. بنابراین یک ابزار ایده‌ آل در خط اتوماسیون شستشو آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، بیمارستان ها و تالار‌های پذیرایی خواهد بود.
 
ماهیت دستگاه
 
سینی های محصولات سینک معمولا در دو نوع آبریز از سینی و آبریز داخل لگن طراحی و ساخته می شوند. سینک صنعتی دولگنه مذکور هم دارای لگن‌ های عمیقی است که با یک نوار آبند PU در زیر سینک عایق بندی شده اند و کاملا از نفوذ آب به خارج لگن ها و پاترکی زیر آن جلوگیری می شود. یعنی ظروف و وسایل آشپزخانه یا سبزیجات، میوه گوشت، مرغ، ماهی جانمایی شده در طبقه زیر آن از نفوذ آب در امان خواهند ماند. ضخامت استادارد ورق استیل به کار رفته در این سینک صنعتی استیل مقاومت و ظاهری براق و زیبا، صاف و صیقلی به آن داده و مقاومت بسیار بالایی هم در برابر گرما، حرارت، زنگ زدگی، خط و خش مقاومت خواهد داشت. نوع لگن سینک هم جوشی است.
جنس دو عدد وان یا لگن شستشوی این سینک از ورق های تمام استیل ضدزنگ با رویه یک میل ضامت است و اسکلت پروفیلی از جنس استیل هم، آن را به یک وسیله فوق العاده کاربردی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی و انواع رستوران و فست فودی ها تبدیل کرده است. هر کدام از لگن های سینک هم یک سوراخ صنعتی تخلیه آب مجزا دارند و برای سهولت در کار نیز یک پاتراکی پروفیلی در ابعاد 2 در 2 سانتی متر هم برای نگهداری ظروف شسته شده یا وسایل شستشو روی آن تعبیه شده است.
 
ویژگی کالا
 
جنس چهارچوب سینک و خود سینک از ورق استیل ۳۰۴ نگیر و ضد زنگ با ضخامت ۱ میلی متر است. استنلس استیل 304 به کار رفته در این سینک ظرفشویی صنعتی نیز از بهترین متریال های وارداتی است. این سینک دو لگنه استیل همچنین مجهز به پایه هایی مقام و قدرتمند از جنس پروفیل استیل در ابعادی معادل 40 در 40 میلی متر است که تحمل سنگین کردن لگن های سینک با حجم زیادی از ظروف روی آن را تضمین کرده است. ابعاد سینک دو لگن استیل نیز 90 در 65 در 150 سانتی متر است و یک خرطومی با کیفیت و منعطف هم دارد که به شما امکان می دهد به هر صورتی که نیاز دارید آن را خم کرده و مسیر هدایت آب را مدیریت کنید. 
 
 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*65*90 سانتی متر
  • جنس سینک
    استیل
  • پایه
    دارد
  • جنس پایه
    پروفیل استیل
  • جنس پاتراکی
    پروفیل استیل
  • ابعاد پاتراکی
    2*2 سانتیمتر
  • ابعاد پایه
    4*4 سانتی متر
  • عمق لگن
    40 سانتی متر
  • تعداد لگن
    2
  • مدل لگن
    جوشی
  • پاتراکی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز