اشتراک گذاری

میز کار استیل

میزکار استیل طول 150 در عرض 80 با طبقه و پاتراکی

VN-22122
ابعاد: 150*80*90 سانتی متر
جنس رویه: استیل خشدار
جنس بدنه: استیل
جنس پایه: پروفیل استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,950,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,950,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات میزکار استیل طول 150 در عرض 80 با طبقه و پاتراکی

کاربرد و کارایی

میز کار استیل یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در واحد آماده سازی و یا سرو مواد غذایی مثل رستوران ها و قنادی ها محسوب می شود و کاربرد آن سامان دهی حجم بالای کار در آشپزخانه های صنعتی و لوازم متنوعی است که حین کار لازم خواهد شد. میز کار استیل در اندازه 150 در 80 سانتی متر توان فعالیت و مانور فوق العاده ای به پرسنل آشپزخانه و سرآشپزان می دهد و می توانید آن را در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها، ساندویچی ها، شیرینی پزی ها، هتل ها و تالارهای پذیرایی و اساسا هر کسب‌وکاری که حجم بالایی از غذا را در روز تولید و آماده و سرو می کند یا حتی قصابی ها استفاده کنید. درواقع میز کار مذکور هر نوع فعالیت مرتبط با آماده سازی و سرو غذا اعم از آماده سازی مواد غذایی تا  دیزاین غذا را ممکن می کند و حتی اجازه می دهد به صورت همزمان دو نفر به انجام این کارها مشغول باشند. میز کار مذکور با طول و عرض و ارتفاع استاندارد یعنی 150 در 80 ساخته شده و به همین دلیل مانع خستگی و کمردرد پرسنل در ساعات کاری می شود.
جنس میزکار مذکور از استنلس استیل سری 304 و 316 است که خیال شما بابت نگرانی از برخورد چاقو و یا ساتور روی آن و ایجاد خش و بریدگی سطح در تماس با خوراکی ها و مواد غذایی، راحت می کند. علاوه بر اینها پل های ساخته شده از استنلس استیل در قسمت زیرین میز استحكام فوق العاده ای به آن داده اند و برای صداگیری سطح آن نیز مواد پلیمری ویژه و كاملاً بهداشتی یا چوب نئوپان که از زیر با ورق گالوانیزه کاور شده در ساختار میز به کار رفته است. 

ماهیت دستگاه 

شاید اصلی ترین فاکتور در انتخاب و خرید تجهیزات آماده سازی و سرو غذا در آشپزخانه های صنعتی، رستوران، کترینگ، فست فود ، کافی شاپ و... تضمین رعایت بهداشت و قابل شستشو بودن این لوازم باشد. در ساخت بدنه میزکار مذکور هم از ورق رویه ضخیم با ضخامت رویه ۸۰ میلی متر استفاده شده و جنس ورق رویه اش هم از استیل استنلس ۳۰۴ نگیر است که مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و آب خوردگی از خود نشان می دهد و در حین کار کردن هم هیچگونه خش و ترکی که باعث ماندگاری میکروب ها و آلودگی ها در میز می شوند روی آن نخواهد افتاد. این میز همچنین به فاصله کمی از زمین یک طبقه پاتروکی هم دارد که از پروفیل استیل ساخته شده است و دارای یک طبقه اضافی هم هست.
پاتراکی و طبقه اضافی میز استحکام میز و تحمل وزن بالایی به آن داده اند و می توانید با خیال راحت برای قرار دادن لوازم مورد نیاز در حین کار از آن استفاده کنید. میز مذکور همچنین برای حفظ ایمنی و سلامت بیشتر در حین کار قابلیت ریگلاژ کردن و ثابت نگه داشتن پایه ها را هم دارد.

ویژگی کالا

جنس پایه های این میز کار از پروفیل استیل ضد زنگ هستند و بدنه و رویه آن هم از بهترین و با کیفیت ترین استیل موجود در بازار ساخته شده اند. سایز پروفیل پایه میز هم 40 در 40 میلی متر است و بخش های چوبی یا پلمیری میز نیز با پروفیل مقاوم سازی شده اند تا ظاهر شیک و حرفه ای داشته باشد. همچنین ابعاد میز 90 در 80 در 150 سانتی متر است که یک سایز استاندارد و ایمن برای این تجهیزات شاخته شده محسوب می شود.

 


میز کار

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*80*90 سانتی متر
  • نوع لبه
    لبه بالا
  • جنس رویه
    استیل خشدار
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس پایه
    پروفیل استیل
  • اندازه پروفیل پایه
    40*40 سانتی متر
  • پاتراکی
    دارد
  • جنس پاتراکی
    پروفیل استیل
  • طبقه
    ندارد
  • چرخ
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز