اشتراک گذاری

سینک صنعتی

سینک استیل نگیر پرسی طول 150 دو لگن

VN-22165
ابعاد: 90*65*150 سانتی متر
جنس سینک: استیل
ضخامت ورق: 1 میلی متر
ابعاد پایه: 4*4 سانتی متر
تعداد لگن: 2
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

13,950,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

13,950,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات سینک استیل نگیر پرسی طول 150 دو لگن

کاربرد و کارایی
 
سینک های صنعتی استیل معمولا به صورت استاندارد در سه مدل: تک لگن، دو لگن و سه لگن ساخته می شوند و این محصول هم یک سینک دو لگنه پرسی 150 سانتی است. یعنی دو عدد لگن در ابعاد 55 در 45 سانتی متر و دارای عمق 30 میلی متر دارد.حتما هم می دانید که سینک به نوعی از ابتدایی ترین و ضروری ترین وسیله ها برای هر آشپزخانه کوچک و بزرگ صنعتی است که کمک بزرگی برای شستشو و آبکشی ظروف در تعداد و حجم بالا و همچنین جهت شستشوی سبزیجات، میوه گوشت، مرغ، ماهی و ... محسوب می شود. 
این سینک صنعتی دولگنه استیل برای استفاده در آشپزخانه‌ های صنعتی، رستوران‌ ها، کترینگ ‌ها، کافی شاپ‌ ها، فست فودها، فود کورت ‌ها، هتل ‌ها، تالار ها، اداره‌ ها، بیمارستان‌ ها، ارگان ‌های دولتی، شرکت‌ های خصوصی، کارگاه ‌ها و کارخانه‌ های متوسط و بزرگ مناسب است و یک تضمین اساسی برای عدم تجمع ظروف کثیف در کسب و کارهای مرتبط با عرضه غذا است. لگن‌ های سینک صنعتی مدل 22165 ظرفیت آب قابل قبولی برای انجام کارهای شستشو در حجم بالا دارند که باعث می شود هنگام شستشوی ظروف یا مواد خوراکی درون آنها، آب به محیط بیرون راه پیدا نکند. سینک مذکور همچنین برای تضمین جلوگیری از ریزش آب مجهز به لبه پشتی هم هست و یک ابزار ایده‌ آل در خط اتوماسیون شستشو آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، بیمارستان ها و تالار‌های پذیرایی خواهد بود.


 
ماهیت دستگاه
 
سینی های محصولات سینک معمولا از نظر آبریز به دو نوع آبریز از سینی و آبریز داخل لگن تقسیم بندی می شوند. سینک صنعتی دولگنه مذکور هم مجهز به لگن‌ های عمیقی است که با یک نوار آبند PU در زیر سینک عایق بندی شده اند تا کاملا از نفوذ آب به خارج لگن ها و پاترکی زیر آن جلوگری شود و ظروف و وسایل آشپزخانه یا سبزیجات، میوه گوشت، مرغ، ماهی جانمایی شده در آن از نفوذ آب در امان بمانند. ضخامت استادارد ورق استیل به کار رفته در این سینک صنعتی استیل مقاومت و ظاهری براق و زیبا، صاف و صیقلی به آن داده است. درضمن این سینک مقاومت بسیار بالایی هم در برابر گرما، حرارت، زنگ زدگی، خط و خش مقاومت دارد. نوع جوش سینک هم پرسی است.
دو عدد وان یا لگن شستشوی این سینک از ورق های تمام استیل ضدزنگ با رویه یک میل ضامت ساخته شده اند و اسکلت پروفیلی از جنس استیل، آن را به یک وسیله فوق العاده کاربردی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی و انواع رستوران و فست فودی ها تبدیل کرده است. هر کدام از لگن های سینک هم دارای یک سوراخ صنعتی تخلیه آب مجزا هستند و برای سهولت در کار نیز یک پاتراکی پروفیلی در ابعاد 2 در 2 سانتی متر هم برای نگهداری ظروف شسته شده یا وسایل شستشو دارد.


 
ویژگی کالا
 
چهارچوب سینک و خود سینک از ورق استیل ۳۰۴ نگیر و ضد زنگ با ضخامت ۱ میلی متر ساخته شده اند. همچنین استنلس استیل 304 به کار رفته در این سینک ظرفشویی صنعتی از بهترین متریال های وارداتی است. این سینک دو لگنه استیل، پایه هایی مقام و قدرتمند از جنس پروفیل استیل در ابعادی معادل 40 در 40 سانتی متر است که تحمل سنگین کردن لگن های سینک با حجم زیادی از ظروف را برایش ممکن کرده است. ابعاد سینک دو لگن استیل نیز 150 در 65 در90 سانتی متر است و یک خرطومی با کیفیت و منعطف هم دارد که به شما امکان می دهد به هر صورتی که نیاز دارید آن را خم کرده و مسیر هدایت آب را مدیریت کنید. 
 
 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    90*65*150 سانتی متر
  • جنس سینک
    استیل
  • ضخامت ورق
    1 میلی متر
  • پایه
    دارد
  • ابعاد پاتراکی
    2*2 سانتیمتر
  • ابعاد پایه
    4*4 سانتی متر
  • عمق لگن
    3 سانتی متر
  • تعداد لگن
    2
  • ابعاد لکن
    45*55 سانتیمتر
  • پاتراکی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز