اشتراک گذاری

جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی درشت نگار HP پرتابل مدل DCN500

VN-22248
تعداد ذخیره سازی: 10000 عدد حافظه پیام
وزن: 1400 کیلو گرم
قابلیت چاپ لوگو و بارکد: دارد
اندازه صفحه نمایش: 4.3 اینچ
زبان: همه زبان ها
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

59,910,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

59,910,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جت پرینتر دستی درشت نگار HP پرتابل مدل DCN500

جت پرینتر دستی مدل DCN 500

دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN 500 یک نوع جت پرینتر دستی وارداتی و سفارشی سازی شده می باشد . حداکثر عرض چاپ این دستگاه 50.4 سانتی متر می باشد. چاپ تا 16 خط با این تاریخ زن امکان پذیر می باشد.این دستگاه دارای مانیتور رنگی لمسی با سایز ۴:۳ اینچ می باشد و دیگر نیازی به نرم افزار و کامپیوتر جهت نوشتن پیام ندارد ، همچنین به واسطه بهره گیری از شفت انکدر (ENCODER) قابلیت تشخیص سرعت دست اپراتور یا کاربر را بصورت اتوماتیک دارد و از کوچک شدن یا بزرگ شدن چاپ جلوگیری می کند و همواره روی محصول چاپ یکنواخت و یک اندازه را مشاهده می نمایید .

یکی دیگر از ویژگی های مهم این مدل جت پرینتر پرتابل که می توان به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد این مدل دستگاه وارداتی ذکر کرد ، حذف چیپ ست دستگاه می باشد ، چیپ ست در دستگاه های وارداتی یک آپشن محدود کننده حساب میشود و موجب می گردد تا خریدار مجبور به خرید کارتریج فقط از شرکت فروشنده دستگاه شود . به دلیل سفارشی سازی و واردات دستگاه سفارشی سازی شده توانسته ایم این مشکل را بر طرف کنیم و دستگاه وارداتی بدون چیپ را وارد بازار ایران نمایم و درکنار دستگاه های جت پرینتر ساخت خود به خریداران معرفی نمایم . یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این دستگاه جت پرینتر وارداتی قابلیت تنظیم رنگ جوهر می باشد و به کاربر کمک میکند تا بتواند میزان رنگ چاپ را تنظیم نماید.این مدل جت پرینتر پرتابل قابلیت چاپ از ۱ میلیمتر تا ۱۲٫۷ میلیمتر را دارا می باشد .

جت پرینتر  مدل  DCN 500  یک مدل جت پرینتر جوهر افشان یا تاریخ زن دستی می باشد. جوهر افشان به این معنی است که دستگاه جت پرینتر قطرات جوهر را به سمت محصول پرتاب می کند. سیستم کار جت پرینتر دستی مدل DCN 500بسیار ساده  و راحت است و شما به راحتی می توانید متن دلخواه خود را مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، سری ساخت، سریال، قیمت مصرف کننده، لوگو یا ارم، بارکد میله ای یا  QR CODE و غیره را بر روی محصول خود چاپ نمایید.

خرید دستگاه جت پرینتر دستی یا تاریخ زن دستی این امکان را به شما می دهد که بر روی کلیه محصولات با جنس های مختلف چاپ بزنید و همچنین دستگاه را به هر مکانی که میخواهید انتقال دهید. جت پرینترپرتابل مدل DCN 150 به دلیل استفاده از جوهر های مختلف و فوق العاده قوی شرکت HP توانایی چاپ و درج اطلاعات را بر روی کلیه محصولات با جنس های مختلف را دارد.

مانند: بطری پلاستیکی، قوطی فلزی، جعبه کارتنی، جعبه با روکش سلفون، شیشه  و غیره . جت پرینتر مدل DCN 150 با بهره گیری از تکنولوژی Tij یا همان کارتریجی (HP) به یک جت پرینتر دستی بدون نیاز به سرویس و خدمات (شستشو و نگهداری ) تبدیل شده است و باعث رضایت مشتریان می باشد.

به این دلیل که در این تکنولوژی هد و مخزن جوهر هر دو در داخل کارتریج می باشد و با هر بار تعویض کارتریج چاپ شما همیشه بهترین کیفیت را دارد. ججت پرینتر صنعتی دستی یا تاریخ زن صنعتی دستی مدل DCN150 دارای یک صفحه نمایش لمسی ۴:۳ اینچی می باشد که می توانید به راحتی پیام های داخل حافظه دستگاه جت پرینتر را مشاهده نمایید و پیام مورد نظر را انتخاب کنیدو همچنین پیام خود را بنویسید و تغییر دهید بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار کامپیوتری ، همچنین دارای تنظیم درجه رنگ و قابلیت تشخیص سرعت دست کاربر می باشد .

موارد مصرف

دستگاه جت پرینتر معمولا در انتهای خطوط تولید و پس از اتمام کلیه فرآیندهای تولیدی و در آخرین مرحله بسته‌بندی به کار می‌رود. وظیفه اصلی این دستگاه، درج اطلاعات متغیر بر روی محصول تولیدی است؛ اطلاعاتی از قبیل: تاريخ توليد و انقضاء، قيمت، شماره سريال، آرم و يا لوگوي توليد كننده، شيفت كاري، باركد و غيره بر روی محصولات است. از این دستگاه، در کارخانه‌های مواد غذایی، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع چوب، صنایع نظامی و … نیز استفاده می‌شود.به دلیل کارایی و کاربرد دستگاه جت پرینتر اتوماتیک، بیشتر در کارخانه‌های بزرگ و در اصل در صنایع به کار می‌رود. کار این دستگاه، چاپ کردن تاریخ و بارکد بر روی شیشه، کارتن، مقوا و … است. 

ویژگی های جت پرینتر دستی مدل DCN 500

۱- صفحه نمایش رنگی و لمسی ۴:۳ اینچ
جت پرینتر پرتابل یا تاریخزن دستی مدل DCN 150 داری یک صفحه نمایش رنگی و لمسی با سایز ۴:۳ اینچ  می باشد که باعث راحتی کاربری می گردد . تمامی مراحل نوشتن پیام و ویرایش و همچنین تمامی تنظیمات دستگاه از داخل مانیتور دستگاه جت پرینتر قابل انجام است و احتیاجی به کامپیوتر ندارد . دستگاه جت پرینتر پرتابل یا تاریخزن پرتابل  مدل DCN 150 دارای ۱۰۰۰  حافظه پیغام می باشد و کاربر یا اپراتور به راحتی می تواند با مشاهده پیام مورد نظر در صفحه نمایش دستگاه جت پرینت دستی آن را انتخاب کند . همچنین میزان شارژ باطری دستگاه جت پرینتر صنعتی دستی مدل DCN150  نیز را می توان از داخل صفحه نمایشگر این مدل جت پرینتر قابل حمل مشاهده کرد .تاریخ و ساعت دستگاه جت پرینتر نیز در این صفحه نمایش قابل مشاهده می باشد.

۲- قابلیت چاپ اطلاعات متغیر و متون مختلف
دلیل استفاده از پرینتر های دستی درج اطلاعاتی است که نمیتوانیم روی محصول یا لیبل محصولات از قبل چاپ کنیم ، اصطلاحا این اطلاعات را اطلاعات متغیر نام  گذاری می کنیم . اطلاعات متغیر می توانند شامل : تاریخ تولید ، تاریخ انقضا، قیمت، سریال، سری ساخت، وزن محصول و غیره باشند همچنین می توانید با استفاده از جت پرینتر دستی DCN150 متون دلخواه خود را مانند نام محصول، نام برند، نام شرکت، نام نمایده ، آدرس و غیره بر روی محصولات چاپ نمایید.

۳- قابلیت درج تاریخ تولید و تاریخ انقضا
این دستگاه قابلیت درج یا چاپ تاریخ تولید و تاریخ انقضا به صورت اتوماتیک و روزانه را دارد و بصورت روزانه بدون نیاز اتصال به کامپیوتر و تغییر تاریخ می توانند تاریخ و شیف کاری را تغییر دهید.

۴- قابلیت استفاده از تمامی زبان های دنیا و فونت های مختلف

دستگاه پرینتر دستی مدل DCN150   توانایی استفاده از تمامی زبان های دنیا و همچنین تمامی فونت های مختلف را دارد . همچنین به طور همزمان نیز می توانید در یک پیام زبان های مختلف و فونت های مختلف استفاده نمایید . بهره گیری از تمامی فونت ها و زبان ها این امکان را به شما می دهد تا چاپ محصولتان را با سلیقه خود طراحی کنید و چاپی متفاوت و محصولات مشابه داشته باشید.

۵-قابلیت شفت انکدر

شفت انکدر یک قطعه جانبی است که روی دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN 150 نصب گردیده است . این قطعه وظیفه کنترل سرعت دست کاربر را به صورت اتوماتیک دارد . زیرا ممکن است کاربر یک بار دستگاه را به آرامی روی محصول حرکت دهد و یکبار با سرعت زیاد حرکت دهد ، در صورتی که دستگاه جت پرینتر دستی انکدر نداشته باشد سایز چاپ تغییر میکند و دستگاه متوجه سرعت دست کاربر نمی شود .با و جود انکدر روی دستگاه جت پرینتر پرتابل همیشه چاپ یکنواختی خواهید داشت .

۶- طراحی بدنه دسته دستگاه
جنس بدنه دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN150 فلزی با روکش رنگ ثابت و بدون تغییر و مقاوم در برابر ضربه می باشد .طراحی بدنه دسته دستگاه جت پرینترپرتابل مدل DCN150  منحصر به فرد و اختصاصی می باشد. طراحی بدنه و دسته جت پرینترپرتابل DCN150  کاملا صنعتی و مطابق با استاندارد های صنعتی طراحی و ساخته شده است . طراحی صنعتی این مدل جت پرینتر دستی موجب راحتی کاربری با این دستگاه شده است . عدم خستگی دست کاربر در بلند مدت و همچنین حرکت راحت دستگاه از دیگر ویژگی های این طراحی می باشد.

۷- باطری با قابلیت شارژ بالا
در طراحی و ساخت جت پرینتر دستی مدل DCN150  از باطری لیتیومی زود شارژ استفاده شده است . این نوع باطری مدت زمان بسیار زیادی را شارژ نگه می دارند و در زمانی هم که شارژ باطری به اتمام برسدبه دلیل قابلیت زود شارژ شدن طی مدت ۳۰ دقیقه شارز کامل می شود . ظرفیت شارژ بالا و زود شارژ بودن باطری دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN 806  باعث جلوگیری از وقفه در هنگام کار می شود.یکی از ویژگی های این مدل جت پرینتر ، قابلیت اتصال شارژر به  دستگاه در زمانی که شارژ باطری تمام شده و احتیاج به دستگاه دارید .

۸- وزن بسیار سبک

وزن پایین و فوق العاده سبک بودن جت پرینتر موجب شده تا یکی از سبکترین جت پرینتر های پرتابل موجود در بازار های جهانی باشد . سبک بودن یک ویژگی بسیار مهم است که شاید مورد توجه قرار نگیرد ولی به دلیل کاربرد این دستگاه ، سبک بودن بسیار مهم است و باید توجه بسیار شود. وزن تقریبی دستگاه پرینتر دستی مدل DCN150 حدود ۱۰۰۰ گرم می باشد.

۹- غلطک یا چرخ
در طراحی بدنه دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN150   از دو عدد غلطک یا چرخ جهت سهولت در حرکت دادن دستگاه پرینتر دستی برروی محصولات استفاده شده است . این دو غلطک به شما کمک می کند تا به راحتی دستگاه را به روی محصولات حرکت دهید  و همچنین در صورت مزاحمت برای بعضی از محصولات به راحتی می توان غلطک یا چرخ ها را از بدنه جت پرینتر دستی جدا نمود .روی غلطک ها ۴ عدد اورینگ ضد سایش و مقاوم در برابر اسید و حلال قرار داده شده تا به حرکت دستگاه روی محصول و همچنین جلوگیری از لغزش دستگاه روی محصول را انجام دهد.

۱۰- کلید یا دکمه فرمان چاپ
در طراحی و ساخت دکمه یا کلید فرمان چاپ دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN150 از میکرو سوییچ استفاده شده است. استفاده از میکرو سوئیچ یک انتخاب صنعتی است و موجب می شود خرابی دکمه یا کلید دستگاه جت پرینتر دستی عمر مفید بالایی داشته باشد و حدود یک میلیون بار بتوانید کلیک کنید و با خرابی مواجه نشوید.

۱۱- تکنولوژی Tij

تکنولوژی استفاده در دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN150 تکنولوژی Tij در جت پرینتر ها می باشد. Tij مخفف  Thermal ink jet (ترمال اینک جت) می باشد. Thermal ( ترمال ) به معنی حرارت می باشد. در این تکنولوژی از کارتریج های hp  استفاده می شود که دستگاه جت پرینتر دستی با ایجاد  حرارت روی نازل ها موجب حرکت نازل یا همان هد جهت پرتاب قطرات جوهر می شود. اصطلاحا به تکنولوژی Tij، تکنولوژی کارتریجی نیز گفته می شود و به این مدل جت پرینتر های دستی نیز جت پرینتر کارتریجی گفته می شود. این مدل جت پرینتر دستی به جت پرینتر های دستی hp  نیز معروف است.

۱۲- کارتریج HP
 پرینتر دستی مدل  DCN150  به دلیل بهره گیری از تکنولوژی ر Cij   از کارتریج های جوهر افشان شرکت HP   که یک برند شناخته شده در سراسر جهان می باشد استفاده می نماید . طراحی کارتریج های HP  به گونه ای می باشد که هد یا همان نازل ها و مخذن جوهر هر دو داخل کارتریج است و با تعویض کارتریج هد دستگاه نیزتعویض شده و چاپ به بهترین حالت خود تبدیل می شود .

کارتریج های HP   احتیاجی به شستشو و نگهداری ندارند و این ویژگی موجب می شود تا دستگاه پرینتر دستی احتیاجی به خدمات نگهداری و سرویس های دوره ای نداشته باشد . کارتریج های  HP  مورد استفاده در جت پرینتر دستی DCN150 در رنگهای مختلف ارائه می شود (مشکی، سفید، قرمز و غیره) می باشد و به راحتی با تعویض کارتریج می توانید رنگ چاپ روی محصول خود را تغییر دهید. در این مدل کارتریج میبایست پس از اتمام کار با دستگاه جت پرینتر کارتریج جوهر را از دستگاه خارج کرده و درپوش کارتریج را ببندید.

۱۳- قیمت دستگاه
امکانات جت پرینتر دستی مدل DCN150 به گونه ای طراحی شده تا نیاز اکثر مشتریان را بر طرف سازد و این امر به این دلیل بوده تا بتوانیم این مدل جت پرینتر  را با قیمت ارزان و مناسب به محصولات خود اضافه کنیم. بسیاری از مشتریان به دنبال جت پرینتر دستی ارزان قیمت هستند که ما به شما جت پرینتر پرتابل مدل DCN150 را پیشنهاد می کنیم.

۱۴- گارانتی و خدمات پس از فروش
جت پرینتر پرتابل مدل  DCN 150دارای ۱۲ ماه گارانتی بی قید و شرط  و همچنین ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد . گارانتی واقعی و همچنین پشتیبانی قوی توسط نیروهای مجرب و با سابقه این اطمینان را برای شما عزیزان ایجاد می نماید تا با خیالی آسوده از این جت پرینتر استفاده نمایید.

۱۵- امکان شارژ مجدد کارتریج جوهر
کارتریج های جوهر  HP مورد استفاده در پرینتر دستی مدل  DCN 150  قابلیت شارژ مجدد تا چندین مرتبه را دارند. البته می بایست به این نکته توجه کرد که نحوه ی نگهداری از کارتریج جهت شارژ مجدد کارتریج ها بسیار مهم است. امکان شارژ مجدد کارتریج جوهر این مدل جت پرینتر دستی باعث بهینه شدن هزینه چاپ می شود.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    248x124x88 میلی متر
  • کیفیت چاپ
    600 dpi
  • سطوح قابل چاپ
    همه سطوح
  • کارتریج
    ندارد
  • تعداد ذخیره سازی
    10000 عدد حافظه پیام
  • وزن
    1400 کیلو گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • طول چاپ
    محدودیت ندارد میلی متر
  • عرض چاپ
    5.04 سانتی متر
  • زمان کارکرد باتری
    10 ساعت
  • قابلیت چاپ لوگو و بارکد
    دارد
  • تعداد هد
    2
  • فاصله هد تا محصول
    3 میلی متر
  • قابلیت ذخیره سازی
    دارد
  • اندازه صفحه نمایش
    4.3 اینچ
  • نوار نقاله
    ندارد
  • زبان
    همه زبان ها
  • تعداد سطر قابل چاپ
    16 خط
  • ولتاژ
    8.8 ولت
  • برق مصرفی
    تکفاز
  • ویژگی منحصر به فرد
    عرض چاپ 50.8 میلی متر
  • شمارنده چاپ
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز