اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن 10 سینی مدل pro 101

VN-22582
4.5 (از 2 نظر)
ظرفیت دستگاه: 10 تا 15 کیلوگرم در هر پارت
توان: 1000 وات
سوخت مصرفی: برق
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 10 سینی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

14,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

14,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن 10 سینی مدل pro 101

قیمت میوه خشک کن >> میوه خشک کن کابینی
استفاده از میوه خشک در سال های اخیر طرفداران بسیاری یافته است. چرا که این محصولات با توجه به طعم خوب و ارزش غذایی بالایی که دارند در دسته تنقلات و میان وعده های مفید قرار گرفته اند و حتی به همراه آجیل و یا به تنهایی برای پذیرایی از میهمانان استفاده کرد. 
به دلیل زیاد شدن طرفداران میوه های خشک، خشک کردن میوه در سال های اخیر راهی برای کسب درآمده شده است. البته تهیه این حجم از میوه خشک مورد نیاز یقینا با استفاده از روش های خانگی امکان پذیر نیست. که مثل همیشه صنعتگران خوش فکر و خلاق با ساختدستگاه های میوه خشک کنیبه کمک تولید کنندگان شتافته اند. یکی از این دستگاه ها، دستگاه میوه خشک کنی  10 کشو سری pro 10 می باشد. 
از این دستگاه ها بجز خشک کردن میوه، برای خشک کردن تمامی مواد غذایی و سبزیجات، پیاز، سیر و گوجه فرنگی نیز استفاده کرد. 
با توجه به امکاناتی که دستگاه میوه خشک کنی 10 کشو سری pro 10 دارد، میوه و سبزی خشک شده این دستگاه بسیار با کیفیت و بدون تغییر رنگ می باشد و سعی شده است که تا جایی که ممکن است از ارزش غذایی محصولات خروجی کاسته نشود و نتیجه نهایی عاری از هر گونه میکروب و باکتری باشد.

مشخصات دستگاه

این دستگاه به عرض 50 ، عمق50 و ارتفاع 60 سانتی متر می باشد. خشک کن فوق دارای 10 کشو مشبک فلزی به ابعاد 32 در 48 سانتی می باشد که توانایی تولید 10 تا 15 کیلوگرم میوه خشک را دارد است.
جنس بدنه آن از ورق گالوانیزه است. از امتیازات این دستگاه پنجره دید درب کابین می باشد که با کمک همین پنجره و چراغی روشنایی که در کابین تعبیه شده است می توانید روند خشک شدن میوه ها را کنترل کنید و در تمامی مراحل آن را ببینید. 
از ویژگی های مهم این پنجره که باعث می شود با خیالی آسوده تر از آن استفاده کنید این است که برای این پنجره از پلکسی نشکن بجای شیشه استفاده شده است که همین امر باعث بالا رفتن ایمنی دستگاه شده است. 
میوه خشک کنذکر شده دارای دستگیره فلزی می باشد که فلزی بودن این دستگیره  باعث می شود در اثر حرارت و مرور زمان آسیب نبیند و همیشه قابل استفاده باشد. بر روی  درب دستگاه شیارهایی برای خروج رطوبت وجود دارد که برای ایجاد این شیارها از دستگاه  CNC استفاده شده که باعث شده است  تمامی شیارها با اندازه هایی یکسان ایجاد  شوند و همین امر در زیبایی دستگاه بی تاثیر نیست.

امکانات

دستگاه میوه خشک کنی 10 کشو سری pro 10 دارای ترموستات دیجیتال تایپ K می باشد و  با تعبیه سوپر تایمر، زمانبندی دستگاه قابل کنترل شده است.
وجود سنسور دقیق در میوه خشک کن این امکان را ایجاد کرده است که دمای دستگاه به صورت لحظه ای قابل کنترل باشد. و همینطور با تعبیه هیتر برقی با قدرت 1000 وات با سیستم کنترل مصرف در استفاده از انرژی صرفه جویی می شود. از دیگر امکانات این دستگاه به داشتن توربو فن سیرکوله با 2800 دور صنعتی می توان اشاره کرد.
از مهمترین امتیازات این دستگاه که باعث می شود با خیال راحتری نسبت به خرید آن اقدام کنید وجود 3 سال ضمانت تعویض قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است. به همراه این دستگاه یک جلد کتابچه راهنما که نحوه استفاده از دستگاه و تمامی مواردی که در زمان استفاده باید به آن توجه کرد نوشته شده است و علاوه بر آن پکی حاوی مواد افزودنی متابی سولفید سدیم داده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    60*50*50 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    10 تا 15 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    10 سینی
  • ابعاد سینی
    32*48 سانتی متر
  • جنس سینی
    مشبک فلزی
  • سوخت مصرفی
  • توان
    1000 وات
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
کنیز لشکری حسن لنگی / 29 دی 1400 12:53
زمان بره تا خشک کن
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
جعفری / 10 دی 1400
سلام. چند ساعت طول میکشد تا میوه ها خشک شود؟مشاوره هم دارین
پاسخ
ویترین نت / 11 دی 1400 14:50

سلام.بستگی به رطوبت محصول داره .بله مشاوره توسط کارشناسان متخصص ویترین نت انجام میشه

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز