اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

دستگاه سمپاش ۲۰۰۰ لیتری توربینی باغی فن دوبل

VN-22802
سیستم عملکرد: دیافراگمی
ظرفیت مخزن: 2000 لیتر
طول پاشش عمودی: 10 متر
جنس مخزن: پلی اتیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سمپاش ۲۰۰۰ لیتری توربینی باغی فن دوبل

دستگاه سمپاش 2000 لیتری توربینی یکی از دستگاه های پیشرفته صنعتی کشاورزی است که می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. این دستگاه برای مزارع و باغات بزرگ مناسب است چرا که قدرت سمپاشی بزرگترین باغات را نیز دارد. البته باید بتوانید آن را در لابه لای درختان به حرکت درآورید و از این رو برای باغات پرفراز و نشیب مناسب نخواهد بود. این دستگاه بسیار پیشرفته بوده و با 18 لنس کار پاشش محلول را انجام می دهد. توربین هایی که در بخش جلویی لنس ها قرار گرفته اند باعث افزایش سرعت و پودر شدن سموم خواهند شد و از این رو بهترین نتیجه را از این دستگاه شاهد خواهید بود. قبل از خرید دستگاه سمپاش 2000 لیتری باغی توربینی باید با اطلاعات متعددی آشنایی داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 دستگاه سمپاش 2000 لیتری توربینی

سمپاشی باغات و زمین های زراعتی یکی از الزاماتی است که برای حفظ سلامت محصولات خود باید به انجام برسانید. برای سمپاشی باغات بزرگ حتما باید از دستگاه های بزرگتر استفاده کنید و دستگاه سمپاش 2000 لیتری توربینی یکی از بهترین انتخاب ها برای سمپاشی بزرگترین مزارع کشاورزی است. همانطور که از نام این محصول پیداست، در آن از مخزن 2000 لیتری استفاده شده و کلیه کارهای سمپاشی را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد. تنها کاری که شما باید انجام دهید هدایت کردن سمپاش است. گیربکس دستگاه دو سرعته در نظر گرفته شده تا بستگی به شرایط یکی از سرعت ها را برای سمپاشی انتخاب کنید. این دستگاه از مرغوب ترین قطعات ساخته شده و می تواند یکی از دائمی ترین تجهیزات شما باشد.

مشخصات سمپاش 200 لیتری توربینی

دستگاه سمپاش 2000 لیتری توربینی یکی از پرفروش ترین دستگاه های سمپاشی است چرا که هم قدرت بسیار بالای داشته و هم می تواند با سرعت بسیار بیشتری کار سمپاشی را انجام دهد. البته قیمت آن نیز نسبت به سایر سمپاش های فرغونی و دستی بالاتر است. عملکرد دستگاه به صورت دیافراگمی بوده و قابلیت پاشش 10 متر به صورت عمودی را دارد. مخزن دستگاه نیز از جنس پلی اتیلن است و به همین دلیل در برابر سموم مختلف مقاومت بسیاری خواهد داشت. البته پس از هربار استفاده باید آن را با آب معمولی بشویید تا هیچگونه مشکلی برای مخزن پیش نیاید. پمپ دستگاه سمپاش 2000 لیتری توربینی برند کومت ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شاسی دستگاه نیز با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده تا امکان زنگ زدگی آن به حداقل برسد. این دستگاه مجهز به سیستم پرکن مخزن، همزن هیدرولیکی و سیستم شستشوی مخزن اصلی است.

خرید سمپاش 200 لیتری توربینی

خرید دستگاه سمپاش 2000 لیتری توربینی از مراکز متعددی امکان پذیر است و مجموعه ویترین نت به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه انواع اقسام مختلف سمپاش ها نموده و می توانید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه ها را از آن خریداری کنید. دستگاه سمپاش 2000 لیتری توربینی دارای 12 ماه گارانتی بوده و از 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهید شد. کارشناسان شرکت ویترین نت بهترین راهنما برایتان هستند و می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. امکان خرید و ارسال محصول به تمامی نقاط کشور وجود دارد و در مدت زمان کوتاهی، دستگاه خریداری شده را تحویل خواهید گرفت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع سمپاش
    توربینی
  • سیستم عملکرد
    دیافراگمی
  • ظرفیت مخزن
    2000 لیتر
  • طول پاشش عمودی
    10 متر
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • برند پمپ
    کومت
  • مدل پمپ
    145
  • کشور سازنده پمپ
    ایتالیا
  • تعداد نازل
    18
  • نوع گیربکس
    2 سرعته
  • رنگ شاسی
    کوره ای الکترواستاتیک
  • درب مخزن
    سوپاپ دار
  • مجهز به
    سیستم پرکن مخزن , سیستم شستشوی مخزن اصلی , همزن هیدرولیکی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز