اشتراک گذاری

دستگاه دربند

دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد

VN-23229
ابعاد: 72*48*190 سانتی متر
مکانیزم عملکرد: نیمه اتوماتیک
مناسب برای ظروف: فلزی
جنس درب های قابل استفاده: فلزی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از بیش از 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد

دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد از دستگاه های منحصر به فرد در کارخانه های تولید محصولات غذایی، شیمیایی، دارویی و بهداشتی می باشد که فرآیند درب بندی ظرف های فلزی گرد را انجام می دهد. این دستگاه از استیل با کیفیت ساخته شده و برای انجام صحیح فرایند دربندی به اپراتور نیاز دارد.

معرفی دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد

امروزه تمامی محصولاتی غذایی نظیر کنسرت ها و یا حتی محصولات دارویی که توسط صنایع مختلف تولید می شوند، با درب های پلمپ شده به بازار عرضه خواهند شد. اما پلمپ کردن درب های این محصولات در کارخانه های تولیدی توسط اپراتورها انجام نمی گیرد و این فرآیند را دستگاه مخصوصی انجام خواهد داد. دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد نام دستگاهی پرکاربرد و ضروری برای درب بندی ظروف می باشد که می تواند درب تمامی ظروف را به طور محکم پلمپ کند و از این جهت از ورود آلودگی و گرد و غبار به ترکیب مواد داخل ظروف جلوگیری نمایند.

برای اینکه این دستگاه عملکرد مناسبی داشته باشد، لازم است تا اپراتور مربوطه درب ظروف را در جایگاه خاصی قرار دهد تا دستگاه بتواند آن را بر روی ظرف مورد نظر پلمپ نماید. این دستگاه با یک نوار نقاله و متحرک به دستگاه پر کننده ظروف متصل است و پس از اینکه مواد به داخل ظروف ریخته شد، آنها را بسته بندی خواهد کرد.دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد

مزایا و معایب دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد

می توان گفت مهم ترین دلیلی که موجب محبوبیت و همچنین کاربردی بودن دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد شده است، مزیت های بیشمار آن می باشد. این دستگاه دارای راندمان فوق العاده بالایی است و می تواند در هر ساعت تعداد زیادی از ظروف را درب بندی کند از این جهت فعالیت اپراتور ها در کارخانه های تولیدی کاهش یافته و همچنین سرعت بسته بندی محصولات افزایش یافته است. فعالیت دستگاه دربند نیمه اتوماتیک بدون هیچ گونه آلودگی صوتی صورت خواهد گرفت و همچنین می توان گفت که از دستگاه های بهینه سازی انرژی می باشد.

بدنه این دستگاه از بهترین جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و بدین ترتیب می تواند تا سالیان سال فعالیت خود را بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی ادامه دهد. البته این دستگاه نیمه اتوماتیک نیز مانند سایر دستگاه ها معایبی دارد که می توان به محدودیت آن در درب بندی ظروف اشاره کرد. در واقع این دستگاه تنها برای ظروفی کاربرد خواهد داشت که دایره ای شکل هستند و برای دربندی ظروف چهار گوش باید از دستگاه دیگری استفاده کرد. از دیگر معایب این دستگاه می توان به وزن بالا و ابعاد بزرگ آن اشاره کرد که جابجایی اش را با اندکی دشواری روبرو ساخته است.

مشخصات فنی دستگاه دربند نیمه اتومات برای ظروف گرد

نوع موتور دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف گرد به صورت برقی می باشد. برق مصرفی آن سه فاز و ولتاژ آن برابر با ۱۱۰۰ ولت است. این دستگاه توانایی دربندی ظروف فلزی را دارد و نمی تواند درب ظروف پلاستیکی را پلمپ کند. تعداد هد در دربند نیمه اتومات برای ظروف گرد تنها یک عدد می باشد که از مرغوب ترین جنس استیل ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. اندازه این دستگاه 190*48*72 سانتی متر و وزن آن برابر 398 کیلوگرم می باشد. کاربران محترم می توانند این دستگاه را با گارانتی ۱۲ ماهه و همچنین کارت خدمات پس از فروش، که تا ۱۰ سال اعتبار دارد، خریداری نمایند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    72*48*190 سانتی متر
  • مکانیزم عملکرد
    نیمه اتوماتیک
  • مناسب برای ظروف
    فلزی
  • جنس درب های قابل استفاده
    فلزی
  • نوع موتور
    برقی
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • ولتاژ
    1100 ولت
  • تعداد هد
    1 عدد
  • وزن
    398 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از نوع فولادی و استیل قابل سفارش می باشد.
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز