اشتراک گذاری

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت ۴۲ تسمه ای

VN-25419
ابعاد: 3.5*6.5*12 سانتی متر
ظرفیت : 250 کیلوگرم در ساعت
سیستم عملکرد: تسمه ای
توان: 1500 وات
قدرت موتور: 3 اسب بخار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات چرخ گوشت ۴۲ تسمه ای

چرخ گوشت صنعتی چیست:

چرخ گوشت وسیله ای ضروری در انواع آشپزخانه اعم از خانگی و صنعتی به شمار می رود.گوشت یکی از آیتم‌های مهم سبد غذایی محسوب می‌شود یکی از روش‌های آماده‌سازی گوشت قرمز و یا گوشت مرغ چرخ کردن آن است در واقع با این کار می‌توان غذاهای متنوع‌تری آماده کرد قبلاً چرخ گوشت‌هایی در بازار وجود داشت که به صورت دستی کار می‌کردند اما عمده کار به عهده کاربر بود که کار را کمی کند و خسته‌کننده می‌کرد؛ اما این روزها مدل‌های متفاوتی از چرخ گوشت‌های برقی به بازار عرضه شده که هم از نظر کارایی و هم از نظر سرعت، کار را برای شما ساده‌تر کرده‌اند. یکی از ابزارهای بسیار پرکاربردی که در آشپزخانه های صنعتی و قصابی ها استفاده می شود چرخگوشت صنعتی است.دستگاه چرخ گوشت صنعتی برای چرخ کردن حجم بالایی از گوشت در زمان کوتاه استفاده می شود.چرخ گوشت ها را می توان بر حسب کاربری به چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی تقسیم کرد که انواع خانگی نیز در همین دسته نیمه صنعتی قرار می گیرند. از طرف دیگر می توان بر اساس اندازه تیغه نیز آنها را تقسیم کرد؛ چرخ گوشت تیغه ۳۲ و تیغه ۴۲ نمونه هایی از این تقسیم بندی هستند.

چرخ گوشت ۴۲ تسمه ای تنه ثابت

دلیل نامگذاری چرخگوشت تسمه ای نوع موتور تسمه دار این محصول می باشد و عدد ۴۲ اندازه دهانه خروجی گوشت بوده چرخ گوشت تسمه ای ۴۲،یکی از محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که می تواند به خوبی پاسخگوی آشپزخانه های صنعتی باشد.چرخ گوشت تنه ثابت به دلیل جدا نشدن تنه دستگاه شست و شوی آن سخت می باشد.مطمئناً خرید چرخ گوشت تسمه ای برای بسیاری از کسب و کارهای مرتبط نظیر قصابی ها، رستوران ها به صرفه خواهد بود و بسیاری از هزینه های دیگر را کاهش می دهد. دستگاه چرخ گوشت به صورت ایستاده ساخته شده است و بر روی چهار پایه سوار شده است.این مدل یکی از پرفروشترین مدل های چرخ گوشت ایستاده می باشد که دارای بالاترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد.قیمت چرخ گوشت تسمه ای ۴۲ بالاتر از قیمت چرخ گوشت تسمه ای ۳۲ می باشد.در برخی از مدل های تنه ثابت برای شیرینی پزی و چرخ کردن خمیر شیرینی استفاده میشود ،بهترین مدل این دستگاه ها تنه متحرک هستند که به راحتی تنه ان جدا شده و قابل شستشو هستند و بعد از هربار استفاده میتوانید ان را داخل یخچال نگهداری کنید.قیمت چرخگوشت تنه ثابت ارزان تر از قیمت چرخ گوشت تنه متحرک می باشد.

تفاوت چرخ گوشت تسمه ای نسبت به چرخ گوشت گیربکسی

در چرخ گوشت تسمه ای نیز به جای استفاده از چرخ دنده، از تسمه برای انتقال قدرت موتور استفاده شده است. مزیت چرخ گوشت تسمه ای بر چرخ گوشت گیربکسی در آن است که از چرخ گوشت گیربکسی به دلیل اینکه ساختار گلویی و روده و تیغه به صورت خطی بوده و در یک راستا طراحی شده اند، نمی توان برای چرخ کردن موادی که آبدار هستند و در حین چرخ شدن آب پس می دهند استفاده کرد. موادی مانند پیاز اگر با چرخگوشت گیربکسی چرخ شوند باعث آسیب دیدن چرخ گوشت خواهند شد چرا که بعد از چرخ کردن پیاز آب آن در پشت گیربکس جمع شده و قادر به خارج شدن نیست. در نتیجه علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع در چرخ گوشت موجب آسیب دیدن دستگاه خواهد شد. اما چرخ گوشت تسمه ای با توجه به ساختار متفاوت آن برای چرخ کردن اینگونه مواد بسیار مناسب تر خواهد بود. ساختار چرخ گوشت تسمه ای به گونه ایست که نیاز به چک کردن و تخلیه آب یا ذرات باقی مانده از مواد چرخ شده ندارد و اینگونه ذرات و مایعات هرگز در چرخ گوشت تسمه ای جمع نمی شود.اگر این عمل توسط چرخ گوشت های گیربکسی انجام شود به علت دارا بودن آب در پیاز این آب در قسمت انتهای دستگاه تجمع پیدا کرده و باعث آسیب دیدن سایر قطعات خواهند شد زیرا قطعات دستگاه گیربکسی تقریباً در یک امتداد قرار گرفته و آب در داخل آن ها تجمع می یابد و به هیچ وجه خالی نخواهد شد.چرخ گوشت تسمه ای نسبت به چرخ گوشت گیربکسی دارای قدرت پایین تری می باشد. در چرخ گوشت تسمه ای وقتی از تسمه به عنوان حرکت دهنده ی اجزای چرخ گوشت استفاده میشود، به دلیل حذف چرخ دنده و جعبه گیربکس ، هزینه ی تولید به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده و در نهایت قیمت چرخ گوشت تسمه ای کمتر میشود.

ویژگی های فیزیکی و مشخصات فنی چرخگوشت ۴۲ تسمه ای تنه ثابت :

-چرخ گوشت های تسمه ای گزینه ای مناسب برای استفاده در کبابی ها و رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی میباشد. کبابی ها به همراه گوشت نیاز دارند تا مواد غذایی دیگر مانند پیاز یا سیب زمینی را نیز چرخ کنند. برای چرخ کردن مواد آب دار استفاده از چرخ گوشت تسمه ای توصیه میشود.

-مخزن و تیغه ای که در چرخ گوشت تسمه ای به کار می رود از جمله مهمترین و اصلی ترین قسمت های آن به شمار می رود.جنس آنها از استیل می باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد. همچنین پنجره آن هم باید از جنس استیل باشد تا به خوبی بتوانید آن را مورد شستشو دهید.

-چرخگوشت تسمه ای دارای سیستم قطع کننده  میباشد و زمانی که جریان بیش از حد ، به طور معمول ناشی از اضافه بار صورت می گیرد این سیستم به صورت خودکار جریان را قطع می کند و ازآسیب رسیدن به دستگاه شما جلوگیری می کند.

-چرخ گوشت صنعتی  تسمه ای ۴۲ از توان قدرت بالایی برخوردارمی باشد این قابلیت باعث می شود زمان کمتری را صرف چرخ کردن گوشتکنید در نتیجه از هدر رفت انرژی و زمان جلوگیری می کند پس حتما به این مورد دقت کنید.

- چرخگوشت تسمه ای صنعتی دارای سینی متحرک تغذیه برای قرار دادن محصولات گوشتی درون آن یوده همچنین دارای گوشت کوب فشرده از جنس پلی اتلین است.

-چرخ گوشت دارای پایه های ضد لغزش است این ویژگی باعث می شود در زمان حرکت کردن موتور دستگاه لرزش و لغزشی ایجاد نشود و خطری رخ ندهد.

-بدنه ی دستگاه چرخ گوشت ۴۲ تسمه ای از جنس آهن محکم تشکیل شده است.

نحوه کارکرد چرخگوشت تسمه ای

توصیه می شود قبل از استفاده از این وسیله نسبت به انطباق ولتاژ و فرکانس شبکه‌ی شهری با ولتاژ و فرکانس صفحه‌ی مشخصات فنی مطلع شوید.زمانیکه می خواهید چرخ‌گوشت را باز و یا بسته کنید،حتما از جدا بودن دوشاخه از پریز اطمینان حاصل نمایید.گوشت را با دست به داخل چرخ گوشت به هیچ وجه فشار ندهید.برای اینکار می توانید از اهرم مخصوص این کار استفاده کنید.بعد از هر بار استفاده از چرخ گوشت محفظه و تیغه های داخلی آن را به خوبی پاک کنید و اجازه ندهید کوچک ترین ذره ای از گوشت یا چربی درون محفظه دستگاه باقی بماند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    3.5*6.5*12 سانتی متر
  • ظرفیت
    250 کیلوگرم در ساعت
  • سیستم عملکرد
    تسمه ای
  • توان
    1500 وات
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    چدن
  • وزن
    150 کیلو گرم
  • تعداد تسمه
    2
  • جنس تیغه
    فولاد آبکاری , چدن
  • جنس سینی
    استیل
  • جنس ماردون
    چدن
  • چرخ محرک
    ندارد
  • پایه
    دارد
  • جنس پایه
    پروفیل سنگین
  • کشور سازنده الکتروموتور
    چین
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    1 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز