اشتراک گذاری

صابون

چیپس صابون

VN-5689
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 500 کیلوگرم
حداقل سفارش: 500 کیلوگرم
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات چیپس صابون

چیپس صابون از روغن های گیاهی مانند روغن نخل، روغن نارگیل یا روغن زیتون و یا چربی های حیوانی (چربی) ساخته شده است. معمولا با استفاده از هیدروکسید سدیم، برای تشکیل یک نمک از اسیدهای چرب هستند که در صنایع شوینده کاربرد وسیعی دارند. چیپس صابون فرم بسیار ساده ای از مواد اولیه صابون را تشکیل می دهد. تولید کنندگان قادر به خرید چیپس صابون هستند، سپس رنگدانه ها، رایحه ها و سایر اجزای تشکیل دهنده خود را برای تولید صابون خود اضافه می کنند. هنگامی که این کار انجام شده است، صابون به شکل نهایی آن قالب بندی می شود و با نام تجاری بسته بندی می شود. مشخصات مختلف از چیپس صابون بسته به نوع صابون تولید کننده مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان مثال صابون توالت، صابون شستشو، صابون های شفاف، پتو، دارو، و غیره .
پخت صابون در نهایت نیمی از روند ساخت صابون هستند. پودر صابون با مواد خام دیگر مانند عطرها و رنگ آمیزی ترکیب شده و در نهایت به عنوان محصول نهایی به صابون تبدیل می شود.
تولید کنندگان صابون های نفتی که دسترسی نزدیکی استراتژیک به روغن های پایه نخود سبزی ندارند برای خرید مواد اولیه صابون اصلی خود (زعفران صابون) برای تولید محصولات صابون به پایان می رسانند.


چیپس صابون از روغن های گیاهی مانند روغن نخل، روغن نارگیل یا روغن زیتون و یا چربی های حیوانی ساخته شده است
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز