اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دو توزین مینی مدل skm-1301

VN-5770
ظرفیت خروجی: 1000 کیلوگرم در ساعت
نوع دستگاه: صنعتی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از بیش از 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دو توزین مینی مدل skm-1301

دستگاه بسته بندی خشکبار skm-۱۳۰۱ یک وسیله صنعتی است که قابلیت راه اندازی با برق شهری (تک فاز) را دارد و نیازی به برق صنعتی ۳ فاز ندارید. از سوی دیگر این وسیله می تواند با سرعت ۱۵ - ۲۰ عدد بسته در دقیقه استفاده شود.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دو توزین مینی مدل skm-۱۳۰۱

دستگاه بسته بندی خشکبار skm-۱۳۰۱ یکی از وسایل صنعتی کامل است که برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی به کار می رود. در هر تولیدی، بخشی برای بسته بندی محصولات وجود دارد که بسته به نوع کالا و وزن آنها، لازم است وسایل خاصی برای آن درنظر گرفته شود. با توجه به حجم و اندازه ای که مدل دستگاه بسته بندی حبوبات skm۱۳۰۱ دارد، می توان از آنها در محیط های صنعتی و یا حتی خانگی هم استفاده کرد. توجه کنید که بسته بندی، عامل مهمی است که می تواند فروش یک کالا را افزایش دهد.

به طور کلی دستگاه های بسته بندی در زمینه خشکبار و حبوبات را می توان به دو نوع توزینی و حجمی تقسیم کرد. مدل توزینی که دستگاه بسته بندی خشکبار skm-۱۳۰۱ هم از همین نوع است، مختص کالاهایی است که برای بسته بندی آن محصول، نیاز به یک وزن دقیق دارید. مورد حجمی برای کالاهایی است که میزان حجم کالا مهم نمی باشد.

دستگاه بسته بندی خشکبار skm-1301

مشخصات دستگاه بسته بندی خشکبار skm-۱۳۰۱

دستگاه بسته بندی skm-۱۳۰۱ وسیله ای است که می توانید از آن برای بسته بندی میوه، سبزیجات و خشکبار، گردو، پسته، تخمه، شکلات، قند و شکر و موارد مشابه استفاده نمایید. این نوع محصول از بدنه ای با جنس آهن ساخته شده است که پوشش آن الکترواستاتیک است. این نوع وسیله می تواند در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم بوده باشد. همچنین جنس مخزن آن از نوع استنلس استیل است، یک نوع فولاد که در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد.

سیستم عملکردی این دستگاه به صورت مکانیکی و پنوماتیک است. به همین خاطر می تواند در نیروهای نسبتا پایین و نیز سرعت های حرکتی بالا مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید برای راه اندازی و استفاده از دستگاه بسته بندی خشکبار، از برق شهری استفاده کنید.

استفاده از این وسیله به جهت ابعاد مناسب آن در همه مکان ها کاربرد دارد. همچنین دستگاه بسته بندی خشکبار skm-۱۳۰۱ از یک نمایشگر لمسی بهره می برد که اپراتور می تواند به راحتی با دستگاه کار کند. دیگر سیستم های مکمل به کار رفته در این دستگاه شامل

اطلاعات تکمیلی

بخش دیگری از مشخصات و امکانات دستگاه بسته بندی حبوبات skm-۱۳۰۱ شامل قابلیت بسته بندی آن به کمک سیستم های داخلی اش است. این دستگاه می تواند محصول شما را در وزن های ۲۰ گرم الی ۱ کیلوگرم به صورت اتوماتیک کاور کند. سرعت این دستگاه هم در حدود ۱۵ - ۲۰ بسته در دقیقه می باشد.

سیستم PLC به کار رفته در این وسیله برای کنترل آن از ۴ زبان فارسی، عربی، انگلیسی و روسی پشتیبانی می کند که کار کردن با آن راحت تر خواهد بود؛ بنابراین برای کنترل و برنامه ریزی لازم است از یک متخصص PLC کمک بگیرید. از سوی دیگر ۲ عدد ترازوی دیجیتالی نیز برای آن درنظر گرفته شده است که می توانید برای مقایسه و وزن کشی استفاده کنید. شما می توانید پس از خرید دستگاه بسته بندی دو توزین skm۱۳۰۱، از ۱۸ ماه گارانتی و نیز ۲۰ سال خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دستگاه
    صنعتی
  • ابعاد
    24*14*11 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    1000 کیلوگرم در ساعت
  • ظرفیت خروجی
    1000 کیلوگرم در ساعت
  • توان
    220 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آهن
  • وزن
    500 کیلو گرم
  • گارانتی
    18 ماه
  • خدمات پس از فروش
    20 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
منوچهر کایدخورده / 2 مرداد 1401
سلام میشه فیلم از کارکرد دستگاه بفرستید به همین شماره واتساپ
پاسخ
صنعت کاران متحد / 12 مرداد 1402 09:06
سلام شماره واتساپ بگذارید لطفا
سرور / 29 آذر 1397
با سلام من میخواستم بسته بندی یک کیلو تا 50 انجام دهم یک توزین یا دو توزین میخوام بخرم که در بسته نایلون بسته بندی بشه و دوخت یا داغی بزنه
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز