اشتراک گذاری

کود

کود کامل پودری ۲۰-۲۰-۲۰

VN-8320
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 10 کیلوگرم
حداقل سفارش: 10 کیلوگرم
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کود کامل پودری ۲۰-۲۰-۲۰

این کود قابل استفاده برای کلیه محصولات زراعی و باغی بوده و حاوی عناصر اصلی نیتروژن، فسفر و بویژه پتاسیم می باشد که باعث فعال کردن آنزیم ها و دخالت در ساختار دیواره سلولی گیاه و سوخت و ساز ازت و ساختن پروتئین همچنین ازدیاد مقاومت گیاه به بیماریها و رطوبت بالا و خشکی و خوش طعم کردن میوه و درخشان کردن آن با استفاده از فعال کردن عناصر ریز مغذی آهن، روی، مس و منگنز در طول رشد می شود.
کود پودری N-P-K 20-20-20+TE گروه تولیدی سبزینه مارال عناصر اصلی نیتروژن، فسفر و پتاسیم مورد نیاز گیاه را با ترکیبی کاملا متعادل تامین می نماید.
این محصول یک کود عمومی محسوب شده و بکارگیری آن برای کلیه گیاهان در تمام مراحل رشد امکان پذیر می باشد . این کود پودری با دارا بودن اسید آمینه و تمامی عناصر ریزمغذی بسیاری از نیازهای گیاه را تامین می نماید. همچنین این محصول با فرمول متعادل خود سرعت رشد ، عملکرد محصول و کیفیت را کاملا بهبود می بخشد.
این محصول به دلیل انحلال ۱۰۰ درصد ، در مخازن کود به هیچ عنوان رسوب نمی نماید. این کود کمبود های مربوط به هر یک از عناصر اصلی را برطرف نموده و مصرف کودهای پایه را به حداقل می رساند. همچنین این نوع کود فاقد کلر، سدیم و فلزات سنگین می باشد.
کودN-P-K 20-20-20+TE قابلیت استفاده مصارف آب آبیاری و همچنین محلول پاشی را دارا می باشند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز