اشتراک گذاری

دستگاه کوره صنعتی تولید زغال

کوره زغال فوق صنعتی کومپیند

VN-8618
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کوره زغال فوق صنعتی کومپیند

در کوره زغال کومپیند بیش از ۹۸% زغال سالم و بدون شکستگی و ۱۰۰% گاز گیری کامل و بدون هیچ گونه خامی است و توانایی تبدیل یک برگ درخت به همراه کنده به زغال و نوع حرارت دهی سینوسی و موجی نوع آیرو دینامیک که مصرف انرژی بسیار پایین تری را حتی از کوره های همرفتی و ۶ جداره ای داراست و سیستم خنک کنندگی که در طراحی این کوره زغال ایجاد شده است و از جمله نکات حائز اهمیت این کوره زغال منحصر به فرد میباشد.نکته حائز اهمیت بعد از فرآیند گرما دهی نوع حرکت چرخشی گرما به خاطر نوع طراحی داخلی آن است که ضریب اختلاف دما را از سمت چپ پایین کوره تا سمت راست بالای کوره به صفر رسانده است و این بسیار حائز اهمیت میباشد.
زغال لیمو و قلیانی نوعی زغال چوب عالی سیاه و براق است. بدون شکاف است و وقتی می‌شکند، صدایی فلزی تولید می‌کند‌. کربن ۷۸ درصد وزنی است. این کربن یک نوع بلوری و ظریف موجود در زغال چوب تولید شده در قرع ۹۰۰ گرافیت است. این کربن خالص و بدون سولفور است.زغال چوب علاوه بر کربن حاوی بین ۱۰ تا ۱۸ درصد هیدروژن، اکسیژن و نیتروژن است که در ۸۷۵ درجه سانتی‌گراد می‌گریزند. آب موجود زغال چوب به درجه حرارت و رطوبت نسبی هوا بستگی دارد و بین ۵ تا ۸ درصد متفاوت است.در تولید زغال لیمو شما علاوه بر حرارت، فشار حرارتی بالایی برای بالا بردن کیفیت زغال لیمو نیازمندید و این به طراحی کوره و قدرتمند بودن نوع طراحی بستگی دارد تا بتواند در درازمدت هم با توجه به این فشار بالا، کوره شما راندمان طولانی مدتی داشته باشد.اگر زغال لیمو و قلیانی دچار شکستگی شود، به علت حساسیت بالا در بازار با افت قیمت همراه است .
اگر عمل گازگیری در زغال کامل انجام نگیرد، مصرف‌کننده در زمان سرخ شدن زغال روی پیک‌ نیک یا گاز با تکه شدن زغال و پریدن تکه‌های زغال به اطراف و یا با صدای شکستگی مواجه می‌شود خام بودن زغال لیمو به این معنا نیست که چون زغال شما سیاه و چوب به رنگ سیاه درآمده است، زغال خالص از کربن و گرافیت دارید. حساسیت زغال لیمو به حدی زیاد است که وقتی مصرف‌کننده از آن استفاده می‌کند، ابتدا با بو و اگر خامی زیاد باشد، با دود همراه است. اگر با دقت به زیر پوست زغال لیمو نگاه کنید ، رشته بسیار نازکی از رنگ قهوه ای روی زغال نقش بسته است و نشان دهنده کیفیت نامرغوب زغال است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز