اشتراک گذاری

پمپ آب خانگی

الکتروپمپ اتابلوک_جکوزی آزاد البرز مدل 200-65 7hp

VN-9333
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 10 دستگاه

5,500,000

حداقل سفارش: 10 دستگاه

5,500,000

تماس با تامین کننده
شرکت تولیدی و صنعتی آزاد البرز
شرکت تولیدی و صنعتی آزاد البرز
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات الکتروپمپ اتابلوک_جکوزی آزاد البرز مدل 200-65 7hp

الکترو پمپ اتابلوک(جکوزی) آزاد البرز مدل 200-65 7.5hp با قطر خروجی 32 تا 65 میلی متر از ظرفیت آبدهی 20 تا 110 متر مکعب در ساعت برخوردار است.
این پمپ گریز از مرکز بوده و با آببند مکانیکال سیل همراه است و در دمای 50- تا 140 درجه سانتی گراد به راحتی سیال با آبند مکانیکال سیل را منتقل می کند.
پمپ جکوزی آزاد البرز با حداکثر توان 16 بار عملکرد قابل توجهی داشته و به راحتی می توان مواد اولیه برای انتقال انواع مواد شیمیایی را تغییر داد.
از نکات مهم دیگر این پمپ گارانتی یک ساله ی آن است که می تواند دلیلی بر عملکرد درخور آن باشد. با توجه به مشخصات پمپ، نکاتی که همیشه در هنگام انتخاب آن برای تجهیزات مربوطه باید مد نظر قرار داد، این است که ظرفیت آبدهی و دبی پمپ باید از مقدار محاسبه شده ای که بر اساس فشار دینامیکی کل بدست می آید، اندکی بیشتر در نظر گرفته شود؛ چرا که ممکن است بعد ها به دلیل رسوب گذاری در سیستم انتقال آب و صافی ها، کمی از فشار آن کاسته شود. همچنین در نظر داشته باشید که انتخاب یک پمپ با ظرفیت بیش از حد معمول و نا متعارف سبب آسیب به تجهیزات انتقال و صافی ها و در نهایت کل سیستم جکوزی می شود.
پروانه این محصول از جنس پلی آمید الیاف دار است که در برابر رسوبات و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. همچنین این محصول توان تحمل 16 بار فشار را داراست و سیالاتی با دمای بین 50 تا 140 درجه سانتی گراد را در مدار به جریان می اندازد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز