اشتراک گذاری

هواکش

هواکش 70سانت هفت پر فلزی بدون قاب دمنده VIK-70Z6T

VN-9755
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هواکش 70سانت هفت پر فلزی بدون قاب دمنده VIK-70Z6T

هواکش 70سانت هفت پر فلزی بدون قاب دمنده VIK-70Z6T :
گاهی فرآيندهاي پيچيده و تركيبات مواد شيميايي و مواد سمی در یک کارگاه تجزیه می شوند و ذرات و بخارات سمی تولید می کنند که از محیط نیز نمی توانند خارج شوند و برای افراد موجود در محیط نیز مشکل ساز خواهند شد. گاهی حتی وجود گرما و تصفیه نشدن هوای داخل کارگاهی، سبب عدم آسايش و ناامنی خواهد شد. بنابراین لازم است که برای رفع این مشکلات هواکشی صنعتی مناسبی تهیه کرد. وجود هوای پاک برای محیط صنعتی بسیار اهمیت دارد و با حفظ آن، علاوه بر حفظ سلامتی خود و کارگرانتان باعث ارتقای کیفیت کار و تولیدتان نیز خواهید شد.
هواکش70سانت هفت پر فلزی بدون قاب دمنده VIK-70Z6T :
هواکش های صنعتی به دو گروه کلی محوری و هواکش صنعتی گریز از مرکز تقسیم می شوند. که هر کدام از این نوع هواکش های صنعتی شامل زیر مجموعه های مختلفی هستند، مانند هواکش صنعتی محوری که دارای نوع های سقفی، هواکش دیواری، هواکش کانالی و هواکش پوششی است. انتخاب هواکش صنعتی با ابعاد مناسب می تواند بوهای نامطبوع را کنترل کرده، رطوبت و ساير شرايط محيطي بد را تا حد ممکن رفع نماید.
این هواکش صنعتی از تولیدات برند معروف و باکیفیت دمنده است و دارای قطر پروانه 700 میلی متر بوده، رنج هوادهی آن 14200 مترمکعب بر ساعت است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز