اشتراک گذاری

دستگاه سیل

دستگاه ترموفرم فیل سیل (ترموفرمینگ)

VN-9759
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه ترموفرم فیل سیل (ترموفرمینگ)

دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ Thermoforming یکی از محصولاتی است که برای کارگاه‌های کوچک‌تر و برای بسته بندی مواد غذایی کوچک مناسب است.طراحی و ساخت این دستگاه توسط شرکت طرسام انجام می شود. احتمالاً نمونه‌های مختلفی از کارهای این دستگاهها را در مواد غذایی مختلف مانند ماست چکیده، پنیر خامه‌ای، انواع دسرها، عسل و مرباجات کوچک دیده‌اید. بنابراین می‌توان آن را به عنوان یک دستگاه کارآمد صنعتی و نیمه صنعتی معرفی کرد که در بسته بندی با کیفیت مواد غذایی نقش دارد.
در معرفی دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ آن را به عنوان یک دستگاه از نوع افقی معرفی می‌کنند که با سیستم الکترو پنوماتیک کار می‌کند. این سیستم الکترو پنوماتیک در حرکت ساده دستگاه و بالا بردن کیفیت کار آن نقش دارد و عملکرد آن به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود. به همین دلیل اکثر مواد غذایی و تجهیزاتی که توسط این دستگاه بسته بندی می‌شود، از لحاظ کیفیت و شکل ظاهری در بالاترین سطح ممکن قرار داشته و استانداردهای جهانی را رعایت می‌کند.
ویژگی‌های دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ:
معرفی دستگاه‌های بسته بندی به دو بخش ویژگی‌های ظاهری و کلی و همچنین مشخصات فنی آنها تقسیم بندی می‌شود. در بخش ویژگی‌ها به اطلاعاتی اشاره می‌شود که مربوط به شرکت فروشنده دستگاه و همچنین اطلاعات کلی آن است.
در مورد ویژگی‌های دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ باید به موارد زیر اشاره کنیم:
این دستگاه امکان تزریق گاز و اتمسفر اصلاح شده به بسته‌های مواد غذایی را فراهم می‌کند و به حفظ کیفیت آنها کمک می‌کند؛
در این دستگاه امکان نصب انواع پرکن جامدات و مایعات به شکل‌های مختلف فراهم شده است که به صورت ثقلی، حجمی یا وزنی بر روی دستگاه کار می‌کند؛
سیستم کنترلی استفاده شده در این دستگاه از نوع PLC بوده و برای آن یک صفحه کنترل HMI در نظر گرفته شده است. این صفحه کنترل در اندازه ۷ اینچ بوده و قابلیت تنظیم به زبان فارسی یا هر زبان دیگر را دارد.
امکان استفاده از انواع رول‌های پلاستیکی به صورت تک لایه و چند لایه برای این دستگاه‌ها وجود دارد که امکان فرم گیری و دوخت حرارتی برای آنها فراهم می‌شود.
این دستگاه دارای ۲ سال گارانتی بوده و شرکت برای آن ۲۰ سال خدمات پس از فروش و تأمین لوازم یدکی در نظر گرفته است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز