راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار یکی از کارهای مهم برای صاحبان صنایعی است که می خواهند از دستگاه بسته بندی برای ایجاد خط تولید بسته بندی و فروش استفاده کنند. حبوبات و خشکبار از محصولات پرمصرف در سفره غذایی ایرانی ها هستند و به همین دلیل ایجاد خط بسته بندی آن ها فعالیتی پر منفعت در این بازار خواهد بود.

پیش از این نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار و خلاقیت در بسته بندی حبوبات معرفی شدند. در ادامه در خصوص راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار صحبت خواهیم کرد و نکات مهم در خصوص خرید این دستگاه ها را برای شما بازگو خواهیم کرد.
راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار بر اساس مدل

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در بازار موجود می باشد که هر کدام به نیاز شما بستگی دارند. در ادامه این مدل ها را معرفی خواهیم کرد و به تفکیک به نکات مهم هنگام خرید هر کدام از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی
  • دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار ریلی
  • دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار وکیوم

 راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی

دستگاه بسته بندی دستی مدلی ساده و معمولی است که بیشتر برای بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه دستی می تواند با ایجاد حرارت لبه نایلون را به هم بدوزد و موجب بسته شدن نایلون حبوبات و خشکبار شود. این مدل ها از نظر نوع نایلون و همچنین میزان دوخت حرارتی متفاوت هستند. در هنگام خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی باید به نکات زیر توجه نمایید.

  • میزان حرارت تولیدی دستگاه
  • اندازه نایلون هایی که دستگاه می تواند بدوزد.
  • ضخامت نایلون هایی که دستگاه می تواند تحمل کند.
  • تعداد نایلونی که در یک بازه کوتاه توسط دستگاه بسته بندی می شوند بدون اینکه دستگاه داغ کند.
  • میزان نیاز روزانه شما به بسته بندی. اگر نیاز شما عددی بالاتر از توان دستگاه و همچنین تولید دستی باشد، باید به فکر تهیه دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک حرفه ای تر باشید.
  • نوع محصولاتی که می خواهید بسته بندی کنید. در خط تولید و بسته بندی حبوبات بسته بندی برخی محصولات به شکل دستی سخت و مشکل است. در این شرایط بهتر است برای بسته بندی آن ها از دستگاه های اتوماتیک استفاده نمایید.

 راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار ریلی

در خط تولید و بسته بندی خشکبار و حبوبات دستگاه ریلی همان کار دستگاه دستی را به شکل اتوماتیک انجام می دهد. محصولات که در داخل نایلون ها قرار گرفته اند بر روی ریل های دستگاه به صف می شوند تا دستگاه به نوبت با استفاده از حرارت بسته بندی محصولات را انجام دهند. در این مرحله نیز مانند دستگاه دستی بیشتر باید به نوع نایلون مصرفی و ضخامت و توان دستگاه توجه نمایید.

یکی از نکات مهم، توجه به نوع ریل و حرکت دستگاه است. استفاده از ریل هایی با جنس های سخت و همچنین عدم وجود ضربه گیر ممکن است، موجب ریختن محصولات و از بین رفتن بسته بندی شود. بنابراین با توجه به نوع محصولات سعی کنید که دستگاهی مناسب و کامل را انتخاب نمایید.

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار وکیوم

مدل وکیوم پر کاربردترین و حرفه ای ترین مدل دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در خط بسته بندی خشکبار است. این دستگاه ها که به شکل عمودی نصب می شوند، دارای توزین هایی برای ریختن محصول به داخل دستگاه هستند. با استفاده از سیستم کامپیوتری و کاملا هوشمند دستگاه می توانید میزان و نوع بسته بندی را مشخص کنید. این دستگاه ها می توانند هوا را از داخل بسته بندی خارج کرده و گاز مخصوص برای بالا بردن طول عمر را به محصولات اضافه کنند.

نکات مهم برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار وکیوم

  • به توان تولیدی دستگاه توجه نمایید. شما باید بر اساس میزان نیاز خود دستگاه را انتخاب کنید. مدل های وکیوم در توزین های مختلف دو، چهار و شش عددی در بازار موجود هستند. مدل‌های شش عددی می توانند تا 50 بسته در دقیقه تولید داشته باشند. بنابراین باید بر اساس همین نسبت و نیاز خود مدل مناسب را تهیه کنید.
  • به نوع گاز و بسته بندی دستگاه توجه کنید تا بتوانید با استفاده از یک دستگاه تمامی یا بیشتر محصولات خود را بسته بندی نمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار 

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع بسته بندی را گرداوری می کند و بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار از جمله قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل بپردازید و در نهایت به خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *