اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2700

VN-10884
ابعاد دستگاه: 135*40*75 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 30 کیلوگرم
دور موتور: 4000 دور در دقیقه
قدرت موتور: 3 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز و سه فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2700

کاربرد و کارایی

دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2700 برای خرد کردن و بلغور کردن انواع دانه های خشک و نرم گیاهی، ریشه ها از قبیل جو، ذرت، گندم، خرما، نشاسته، سویا، سبوس، برنج و حتی مواد شیمیایی و دارویی و مواد خشک مختلف مثل سنگ نمک یا سنگ های معدنی و ... استفاده می شود.

این دستگاه آسیاب در عطاری ها، قنادی ها، داروسازی ها، آزمایشگاه ها، مراکز پرورش تیور و دامپروری و مرغداری، تولیدهای و مراکز بسته ‌بندی ادویه و همچنین  کارگاه های صنعتی به کار گرفته می شود. این دستگاه دارای 6 توری در سایزبندی های مختلف از پودر تا بلغور است و به دلیل پین و چکش و دنده ای که دارد فقط برای آسیاب کردن مواد خشک به کار نمی‌ رود و  کارگاه ها و کارخانه های تولید پودر غلات می توانند از آن علاوه بر پودر کردن یا آسیاب کردن انواع دانه گیاهی خشک مخصوص دام و طیور اعم از ذرت، سویا و دان های مشابه، برای خرد کردن دانه‌ های چرب نیز استفاده کنند.

دستگاه تیغه های استیل درجه یک و بسیار قوی و مستحکمی دارد که جوابگوی حجم بازدهی بالا با ظرفیت اسمی 120 کیلوگرم در ساعت است که می تواند مواد را ظرف 2 ثانیه تبدیل به پودر کند. همچنین  وجود چندین پین و چکش بر روی صفحه دیسک دستگاه باعث شده تا پودر خروجی این دستگاه نرمی و یکدستی خاصی داشته باشد. یعنی مواد خروجی بدون هیچگونه هدررفتی، در اندازه دلخواه شما خرد و فشرده سازی می شوند، ضمن اینکه مواد مغذی، پروتئین ها و هر آنچه که مورد نیاز دام و طیور است در بلغور به جای مانده ذخیره سازی خواهد شد. دستگاه آسیاب مدل TS 2700 به یک موتور با قدرت 3 اسب بخار  مجهز است و بیشتر در امور کارگاهی با ظرفیت های متوسط کاربرد دارد و کار کردن با آن برای اپراتورهای مبتدی و آماتور هم ممکن است.



 

ماهیت دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2700

این دستگاه آسیاب صنعتی، با مکانیزم پین میل عمل می کند. یعنی به کمک ردیف هایی از تعدادی پیل و میله مختلف و با ضربه های متوالی این میله ها، عملیات آسیاب کردن و پودر کردن مواد جامد به قطعات کوچک ‌تر را انجام می دهد. مواد برای پودر شدن از بین پین ها و دنده ها عبور داده می شوند و و چکش های روی دیسک هم وظیفه عبور دادن پودر از توری را به عهده دارند. برای تضمین کیفیت پودر یا بلغور خروجی نیز فاصله بین پین ها و دنده  روی درب دستگاه روی نیم میل تنظیم شده است.

دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2700 قابلیت کار با برق تک فاز و سه فاز را بنا به درخواست مشتری خواهد داشت اما به‌طور پیش‌فرض با برق تکفاز شهری کار می کند. همچنین قدرت موتور این دستگاه پین میل 2.2 کیلووات و دور موتور آن هم 4200 دور است و ظرفیت خروجی ‌‌ای معادل 40 الی 80 کیلوگرم در ساعت دارد.



 

ویژگی دستگاه آسیاب صنعتی

تیغه ها و دهانه این دستگاه از استیل با مقاومت بالا در برابر سایش ساخته شده اند و جنس بدنه آن هم از فولاد ضد زنگ با رنگ الکترواستاتیک و قابل شست و شو است.  دستگاه آسیاب صنعتی مذکور یک بارریز استیل 316 کاملاً بهداشتی به گنجایش 30 کیلوگرم هم دارد تا جمع آوری مواد بلغور یا آرد شده با سرعت بیشتری و در بهداشتی‌ ترین وضعیت صورت گیرد. ابعاد دستگاه نیز 50 در 70 در 130 سانتی متر است و نزدیک به 80 کیلوگرم هم وزن دارد اما موقع کارکردن لرزش اضافی و سروصدای زیادی ندارد و گرد و غبار هم تولید نمی کند. برای سهولت در امر جابجایی نیز 4 عدد چرخ قابل قفل شدن زیر آن تعبیه شده است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های نرم , دانه های سخت , عطاری , کارگاهی , صنعتی , آسیاب مواد چرب , آسیاب شکر , آسیاب ادویه , آسیاب برنج
  • ابعاد دستگاه
    135*40*75 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    30 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    120 کیلوگرم در ساعت
  • دور موتور
    4000 دور در دقیقه
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز و سه فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    110 کیلوگرم
  • جنس تیغه
    فولاد
  • جنس دهانه
    فولاد
  • توری
    دارد
  • تعداد توری
    6
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
سید محمد اسلامی / 19 بهمن 1399
سلام خسته نباشید من یک دستگاه برای اسیاب گندم و اسیاب برای اسیاب ادویه جات و اسیاب برای عناب و سنجد نیاز دارم چه مدلهایی پیشنهاد میکنید. تشکر
پاسخ
ویترین نت / 26 آبان 1400 16:42

سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.


021-91001170

محمدباقر محمدی / 24 تیر 1399
سلام یک دستگاه آسیاب تک فاز که بتونه گندم و جو هم آرد کنه نیاز دارم
پاسخ
ویترین نت / 29 تیر 1399 12:59

سلام جناب محمدی... اگه دستگاه آسیاب با ظرفیت صنعتی نیاز دارید مدل‌های TS2400، TS2500و TS3200 مناسبه ولی اگه تو ظرفیت کمتر مثلا 15 الی 20 کیلوگرم نیاز دارید مدل‌های 1000 براتون مناسبه.

نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز