اشتراک گذاری

سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی طرح امپریال

VN-18775
تعداد لگن: 2
سوخت مصرفی: گاز
جنس بدنه: استیل
شیر تخلیه: دارد
ظرفیت مخزن روغن: 20 لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سرخ کن صنعتی طرح امپریال

در تجهیزات فست فود، سرخ کن صنعتی جایگاه ویژه ای دارد، سرخ کن دو سبده مبله با ظرفیت مناسب و حرارت غیر مستقیم،قادر است در مدت زمانی کوتاه، سیب زمینی مورد نیاز شما را سرخ کرده و آماده کند. این دستگاه به صورت کاملاً بهداشتی و از جنس استنلس استیل ( ضد زنگ و مقاوم به خوردگی ) ساخته شده است. طراحی صنعتی این دستگاه، به فست فودها و پیتزایی ها اجازه استفاده طولانی مدت و مداوم از آن را می دهد.در طی مراحل سرخ کردن، در صورت عدم استفاده از دستگاه های سرخ کردنی صنعتی با حرارت غیر مستقیم و دارای ترموستات کنترل دما،روغن مصرفی بارها و مکرراً در دمای بالا(۱۸۰-۱۹۰ درجه سانتیگراد)و در مجاورت رطوبت و هوا قرار می گیرد، که در چنین شرایطی تخریب روغن همچون اتواکسیداسیون، اکسیداسیون حرارتی، پلیمریزاسیون حرارتی، و ئیدرولیز اتفاق می افتد.
جهت سرخ کردن هر نوع ماده غذایی در این نوع سرخ کن ها،رعایت شرایط ذیل جهت حفظ طعم و مزه و کیفیت و سلامت روغن، الزامی است:
1-تنظیم درجه حرارت ترموستات متناسب با نوع ماده غذایی(مثلا جهت سیب زمینی : 163 درجه سانتی گراد).
2-استفاده از روغن مخصوص سرخ کردنی.
3-تخلیه روغن در پایان هر شیفت کاری توسط شیر تخلیه و عبور از روی یک صافی ریز ( از یک لایه پارچه سفید تمیز که در داخل صافی قیفی شکل استیل قرار گرفته است) جهت جدا نمودن هر گونه ذرات فیزیکی ناشی از مواد غذایی.
4- قرار دادن روغن مصرفی در یک سطل استیل دربدار به منظور جلوگیری از تماس با هوای پیرامون تا  شیفت کاری بعدی (این عمل مانع از اکسیداسیون سریع روغن و مصرف بهینه آن خواهد شد).
5- شتشوی دستگاه با آبگرم و برس مخصوص بعد از تخلیه روغن جهت حذف ذرات چسبیده به جداره.
6-استفاده از روغن مصرفی بکار گرفته شده ،حتی با رعایت شرایط فوق و در بهترین شرایط،بیش از سه روز توصیه نمی گردد.
7- انتخاب سرخ کن متناسب با حجم مواد غذایی سرخ کردنی: نوع مبله 18 لیتری جهت حجم تولید متوسط و بالاتر و  جهت ظرفیت کمتر، بهتر است از سرخ کن های رومیزی صنعتی گازی و یا برقی با حجم 5 لیتری استفاده گردد.سرخ کن طرح امپریال از ورق استنلس استیل با ضخامت 1/5 و نوع نگیر ساخته شده و شیر تخلیه روغن نیز از نوع استیل می باشد. به همین دلیل عمر دستگاه بسیار بالا بوده و سالهای متمادی می تواند در در رستوران ها و فست فود ها به شما کمک کند.ظرفیت مخزن روغن سرخ کن  20 لیتر بوده و دارای دو سبد به ظرفیت 5 کیلو گرم است.در سرخ کن طرح امپریال برای کنترل حرارت روغن جهت سرخ کردن مواد غذایی مختلف از ترموسات و ترمو سوئیچ استفاده شده است. این قابلیت موجب شده تا کاربر بتوانید درجه حرارت روغن را تعیین کرده و ترموسات در جه حرارت را کنترل کرده و ترموسوئیچ هر زمان که درجه حرارت روغن افزایش یابد جریان گاز را قطع می نماید. بنابراین کاربر مطمئن خواهد بود که روغن در سرخ کن شیدپخت هرگز نمی سوزد.در سرخ کن های شیدپخت برای کنترل جریان گاز از شیر برقی های مرغوب ایتالیایی استفاده شده است.سرخ کن طرح امپریال دارای 3 مشعل گاز سوز می باشد.سرخ کن طرح امپریال دارای 4 چرخ قفل شونده در زیر دستگاه است که حمل و نقل آن در محیط آشپزخانه های صنعتی را بسیار سهلئ و آسان می نماید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت مخزن روغن
    20 لیتر
  • سوخت مصرفی
    گاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • شیر تخلیه
    دارد
  • تعداد لگن
    2
  • ضخامت بدنه خارجی
    1.5 میلی متر
  • فیلتر تصفیه روغن
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • چرخ
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز