اشتراک گذاری

سیستم شستشوی

دستگاه شستشوی نواری

VN-19638
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شستشوی نواری

دستگاه شستشوی تونلی - نواری، جهت شستشوی سینی و دیس به صورت اتوماتیک، بکار می رود . استفاده از دستگاه شستشوی کانتینیوس در کارخانجات فرآورده های غلات، برای شستشوی دیس های کیک، موجب کاهش در مصرف آب و بالابردن کیفیت شستشو گردیده است همچنین معضل شستشوی کارگری دیس های کیک، توسط دستگاه شستشوی نواری اتوماتیک حل گردیده است و باعث صرفه جویی در هزینه های کارگری تولید کیک شده است که متعاقبا، خرید این دستگاه را اقتصادی نموده است.از کاربرد های دیگر دستگاه شستشوی تونلی، در کارخانجات تولید فست فود و غذای آماده می باشد که مشکل شستشوی دیس ها و ظروف پخت را به نحو چشمگیری کاهش داده است. در طراحی و ساخت دستگاه شستشوی تونلی اتوماتیک در ماشین سازی محبوب از مدار سیستم پمپاژ استفاده شده است بطوری که هم دبی آب در شستشو بالا رفته است هم فشار آب در نازل ها همانند فشار نازل های کارواش می باشد، تعداد نازل ها و شدت شستشو به حدی می باشد که شستشوی ظرف و سینی به صورت مطلوب انجام می پذیرد، بکارگیری سیستم گرمایش آب برای بالابردن دمای آب شستشو و استفاده از پمپهای با قابلیت کارکرد در دمای بالای آب، از مزایای دیگر این دستگاه شستشو می باشد. بر اساس راندمان و نوع کاربری دستگاه شستشو، این دستگاه در ابعاد و ویژگی های مختلف، قابل سفارش و ساخت می باشند.
سایر مشخصات شستشوی نواری :
1-  نوار نقاله دستگاه شستشو دارای موتور گیریبکس دور متغییر به همراه اینورتر می باشد و سرعت نوار نقاله و مقدار شستشو قابل تنظیم می باشد .
2- نحوه عملکرد: دستگاه شستشو، تمام اتوماتیک می باشد . با قراردادن سینی روی نوار نقاله دستگاه ، کلیه اعمال شستشو و فیلتراسیون ، اتوماتیک انجام می گیرد.
3- قابل طراحی برای انواع سینی و دیس.
4- قسمت فیلتراسیون قابل تعویض می باشد.
5- دارای قابلیت تنظیم مقدار و شدت شستشو.
6-  مزیت عملیاتی : کاهش چشمگیر عملیات کارگری ، دقت بالا در شستشو ، راندمان بالا،کاربری آسان و پایین بودن قیمت از جمله مزایای متعدد این دستگاه شستشو به شمار می آید.
-این دستگاه در ابعاد طول 4 ،عرض 1.2 ،ارتفاع 1.50.( ابعاد بر حسب متر می باشد)
-مصرف برق 5-7 کیلووات
-برق مصرفی  سه فاز 32 آمپر
-راندمان حدود 3-4 ثانیه یک سینی
-وزن دستگاه 350 کیلوگرم
-رنگ تمام استیل
-سیستم عملکرد الکترومکانیک 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز