اشتراک گذاری

دستگاه دوخت گونی

دستگاه سرکیسه دوز چینی

VN-21022
4.4 (از 7 نظر)
وزن: 5.9 کیلوگرم
نوع کیسه: گونی
نوع دوخت: تک سوزن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سرکیسه دوز چینی

دستگاه سرکیسه دوز چینی
 
کاربرد و کارایی
 
دستگاه سرکیسه دوز چینی قابلیت دوخت انواع کیسه و گونی از جنس پلاستیک و گونی و غیره را دارد. با این دستگاه می توانید انواع گونی یا كیسه های پلاستیكی، كیسه های كاغذی ، كیسه های پروپیلن حاوی آرد، گندم، حبوبات، قهوه، شكر، نمك، مواد معدنی، کود شیمیایی، خوراک دام، ظروف پت (پریفرم، درب قوطی، قوطی) را دوخت زده و مهر و موم کنید. دستگاه سرکیسه دوز چینی برای زدن انواع دوخت یکطرفه، دوطرفه، ضربدری  و مهر و مومی مناسب است. دوخت های این دستگاه از یک طرف عدم پارگی کیسه و گونی و هدررفت محصولات را برای شما تضمین می کنند و از طرف دیگر چون اغلب به صورت اغلب به صورت زنجیره ای و با نخ و سوزن زده می شوند، هنگام باز کردن به راحتی و بدون دردسر اضافه باز خواهند شد. این سرکیسه دوز چینی همچنین دوخت هرگونه نوار روی سر کیسه یا تا کردن سر کیسه و دوخت همزمان آن، برای دوخت انواع کیسه‌های محتوی پودر را به خوبی انجام می دهد. این دستگاه دوخت سر کیسه، گونی و یا بسته، با سرعت بالای کار خود جهت استفاده درکارگاه های تولیدی و کار حرفه ‌ای بسیار مناسب است و مخصوصا یک گزینه ایده آل برای کشاورزان و انبارداران محصولات کشاورزی محسوب می شود.
 
ماهیت دستگاه
 
سرکیسه دوز و گونی دوز مخصوص دوخت کیسه هایی از جنس کاغذ یا کیسه‌ های از جنس پلی اتیلن و انواع گونی تا ضخامت ۱۰ میلی‌متر است و با عملکرد قوی خود به خوبی سر این کیسه‌ها را به هم مهر و موم می کند. درواقع دستگاه سرکیسه دوز چینی شبیه چرخ خیاطی های کوچک عمل می کند و دوخت توسط آن با عملکرد مکانیکی و با استفاده از نیروی دست صورت می گیرد. یعنی حرکت دستگاه توسط کاربر بر روی کیسه ها و گونی ها، عمل دوخت را انجام می دهد. نکته مهم هم اینکه چون مانند دستگاه های سیل و وکیوم از گرما استفاده نمی‌کند موقع دوخت زدن به محتوای محصول داخل کیسه آسیب نمی رساند و برای بسته بندی محصولات غذایی و دامی یک گزینه استاندارد و امن خواهد بود. 
کار با این دستگاه سرکیسه دوز هم بسیار ساده است و حتی یک اوپراتور و کاربر آماتور نیز تنها با چند دقیقه تمرین می تواند چندین کیسه را به سرعت با آن سر دوزی کند. توان این دستگاه 90 تا 140 وات و برق مصرفی آن هم برق تک فازی شهری با ولتاژ 220 است. سرعت دوخت سرکیسه دوز مذکور هم 10500 تا 11000 rpm خواهد بود که سرعت قابل قبولی برای کارگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.
 
ویژگی کالا
 
جنس بدنه این دستگاه از چدن پلاستیک است و لوازم جانبی و اضافه مختلفی مثل پک زاپاس دسته‌، سوزن و تسمه، روغن، قاب دینام و زغال دینام هم دارد. دستگاه مذکور مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار است و قابلیت اتصال به هرگونه فنر به ‌منظور سهولت در استفاده را هم دارد. سرکیسه دوز چینی درواقع یک دستگاه پرتابل قابل حمل است که تنها 8/4 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آهن
  • وزن
    5.9 کیلوگرم
  • نوع کیسه
    گونی
  • نوع دوخت
    تک سوزن
  • قابلیت نصب
    دستی
  • کشور سازنده
    چین
نظرات خریداران 4 نظر
نظرات خریداران
قربانعلی موگویی / 13 شهریور 1400 10:54
فقط تیغ عقب که نخ رو میبره بعد از دوخت خوب کار نمیکنه
اکبر سامع / 24 مرداد 1400 12:30
با اینکه روغن زدم بازم خیلی نرم نیست ولی در کل دستگاه خوبیه خوبیش این بود که قطعات داشت
مجید مظفری / 17 مرداد 1400 12:31
خیلی هم عالیه
اله کرم درخشان / 28 فروردین 1400 08:04
از نحوه باربری ناراضی بودم بابت هزینه بالا
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز