اشتراک گذاری

اسلایسر

دستگاه اسلایسر و خلال کن صنعتی RG200 مدل 21941

VN-21941
3.7 (از 6 نظر)
ابعاد: 40*40*25 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 10 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 1.5 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: آلومینیوم ضدخش و ضد زنگ
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
6,800,000
7%

6,300,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه
6,800,000
7%

6,300,000

تماس با تامین کننده
صنعتگران
صنعتگران
وارد کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه اسلایسر و خلال کن صنعتی RG200 مدل 21941

کاربرد و کارایی

دستگاه اسلایسر و خلال کن صنعتی مدل RG200 کار خرد کردن، برش زدن، ریز کردن، رنده کردن و یا خلال کردن مواد غذایی که نیازمند اسلایس شدن هستند را در ابعاد مختلف و با برش های تمیز و دقیق انجام می دهد. این دستگاه اسلایسر و خلال کن  برای خردکردن انواع سبزیجات برگی و ریشه ای از جمله کلم، هویج، انبه، شلغم و پیاز بسیار مناسب است و یک گزینه عالی برای تولید انبوه خلال پیاز یا سیب زمینی و مواد اولیه انواع ترشیجات مخلوط و سالادها در هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، کترینگ ها یا آشپزخانه های کوچک و متوسط محسوب می شود. از این دستگاه می توانید همچنین برای ورقه کردن و برش انواع میوه ها، حتی میوه های بسیار نرم مانند خرمالو و گوجه و ... استفاده و یک خط تولید چیپس میوه خانگی یا کارگاهی راه اندازی کنید.

وجود 4 تیغه اصلی و امکان ساخت و ارائه 10 تیغه با سایز های مختلف از جمله خلال ، نگینی و رنده، این دستگاه را به یک اسلایسر و خلال کن صنعتی با قدرت و کیفیت بالا تبدیل کرده که با قابلیت ورودی و قدرت آماده سازی 250 کیلوگرم محصول در روز و ظرفیت 10 کیلوگرم در ساعت برای تولید انبوه چیپس سیب زمینی و میوه یا حتی مربا بهترین کارایی و بهره وری را دارد. علاوه بر این ها برای خرد و آب گیری میوه هایی مانند سیب، پرتغال و ... به صورت انبوه هم می توانید روی این دستگاه حساب کنید. به دلیل حجم و صدای کم تولیدی این دستگاه نیز به راحتی می توانید از آن در منازل خود هم استفاده کنید.



 

ماهیت دستگاه

اسلایسر و خلال کن صنعتی مدل RG200 یک دستگاه نیمه صنعتی با نحوه عملکرد الکترومکانیکی است که دارای یک قدرت موتور با قدرت 1.5 اسب بخار است. برق مصرفی دستگاه تک فاز با ولتاژ 220 است.  دستگاه به چهار تیغه فولادی مجهز است که هرکدام کارایی و کاربرد متفاوت و منحصر به فردی دارند تا شما بتوانید طیف گسترده تری از مواد غذایی را با این دستگاه خرد کنید، برش بزنید یا رنده کنید. تیغه دو میل و چهار میل دستگاه برای خلال کردن پیاز یا سیب زمینی در سایزهای مختلف و آماده سازی چیپس سیب زمینی مناسب هستند. با تیغه رنده دستگاه نیز می توانید انواع پنیر پیتزا را رنده کنید یا مواد اولیه برای تهیه انواع مربا و انواع سالاد را آماده کنید. برای حبه کردن مواد غذایی و تهیه ترشی های مختلف نیز می توانید تیغه نگینی دستگاه را به کار بگیرید. این دستگاه در ساندویچی ها و فست فودی ها برای برش خیارشور به درازا هم مورد استفاده قرار می گیرد. البته دستگاه یک تیغه اضافی و قابلیت اضافه کردن آن را هم دارد.



 

ویژگی کالا

بدنه دستگاه اسلایسر و خلال کن صنعتی مدل RG200 از جنس استیل ضدخش و ضد زنگ با مقاومت بالاست و تیغه های فولادی ضد زنگ و قابل شستشو دارد. دستگاه دارای ابعادی به طول 50 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر است که یک سایز و اندازه عالی برای جانمایی راحت در فضاهایی با متراژ متوسط و حتی کوچک است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    40*40*25 سانتی متر
  • قدرت موتور
    1.5 اسب بخار
  • جنس بدنه
    آلومینیوم ضدخش و ضد زنگ
  • ظرفیت ورودی
    10 کیلوگرم در ساعت
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • تعداد تیغه
    4 عدد
  • جنس تیغه
    فولاد
  • ولتاژ
    220 ولت
  • تیغه اضافی
    دارد
  • نحوه عملکرد
    الکترو مکانیکی
  • کشور سازنده
    ایران
نظرات خریداران 4 نظر
نظرات خریداران
حسنا دهقان / 3 آبان 1400 11:05
دستگاه اسلایسر کلیدی که گذاشته بودن خراب بود و کلا عوضش کردم برای میوه های نرم هم استفاده نمیکنم چون میوه ها رو له میکنه فقط واسه سیب اوکی بود
آرین مارکوس / 19 مهر 1400 05:50
فعلا که مشکلی نداشته فقط یکی از تیغه های خلال کن سوراخی که باید در دستگاه جا میگرفت استاندارد نبود میشه گفت تنگ بود و مجبور شدیم بدیم تراش بدن و کمی گشاد بشه
محمد حسین براتی / 23 مرداد 1400 08:22
پایه اهرم زنگ زده جنس چدنش خوب نیست
محمد حسین براتی / 23 مرداد 1400 08:22
چدنش خوب نبود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
حسن شریعتی / 30 خرداد 1400
سلام آیا اسلایسر RG200 مواد ترشی مثل هویج را بصورت مکعبی هم خرد میکنه؟ ضمنا مصرف برقش چند واته؟ تشکر
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز