اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با نوار نقاله عریض

VN-22788
ابعاد: ۲۶۰*۵۷۰*۹۲۰ میلی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
توان: 50 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با نوار نقاله عریض

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با نوار نقاله یک دستگاه تمام اتوماتیک با سرعت بالا می باشد که توانسته جایگاه مناسبی در میان دستگاه های بسته بندی کارخانه جات و تولیدی ها برای خود بدست آورد طرز استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و نیازی به نیروی متخصص ندارد از سوی دیگر وجود نوار نقاله ی متصل به دستگاه سبب می شود که روند بسته بندی با سرعت و دقت بالاتری انجام گیرد.

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با نوار نقاله عریض

جنس بدنه ی دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با نوار نقاله عریض از آهن می باشد. ابعاد این دستگاه در 920 * 570 * 260 میلیمتر می باشد. با این دستگاه می توانید محصولاتی به عرض 10 میلیمتر را بسته بندی کنید. وزن دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی در حدود 33 کیلوگرم می باشد و با برق تک فاز 220 ولت کار می کند. قابلیت تنظیم میزان حرارت مورد نیاز برای اتصال لبه های بسته بندی را دارد. سرعت بسته بندی با دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی 16 متر در هر یک دقیقه می باشد. این دستگاه تاریخزن ندارد اما شما می توانید پس از تهیه تاریخزن آن را به این دستگاه متصل کنید با استفاده از نوار نقاله ی متصل به دستگاه می توانید تمام محصولات را به طور پیوسته و با یک سرعت ثابت بسته بندی کنید. قدرت موتور دستگاه دوخت ریلی در حدود 50 وات می باشد.

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با نوار نقاله عریض

مشخصات دستگاه دوخت ریلی افقی چیست؟

با دستگاه دوخت ریلی افقی می توانید انواع محصولات جامد از قبیل حبوبات، ادویه جات، ماکارونی، خشکبار و ... را به آسانی بسته بندی کنید. این دستگاه عمر طولانی دارد و هزینه های نگهداری و تعمیرات آن بسیار ناچیز می باشد. دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی کاملا برای محیط هایی مناسب است که بهداشت در تهیه بسته ها مهم نباشد و محیط کار خشک باشد و کوچکترین رطوبتی وجود نداشته باشد. همانطور که می دانید آهن در مجاورت رطوبت دچار زنگ زدگی می شود امکان دارد به هنگام بسته بندی محصولات این زنگ زدگی به بسته ها انتقال پیدا کند.به همین جهت چنانچه در محیط های مرطوب باید به بسته بندی محصولات بپردازید بهتر است از انواع دوخت ریلی افقی با بدنه ی استیل استفاده کنید. گارانتی و پشتیبانی از محصولات یکی از دغدغه های خریداران می باشد زیرا احتمال آسیب دیدگی و خراب شدن دستگاه همیشه وجود دارد. دستگاه دوخت ریلی افقی 6 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش خود را به مشتریان ارائه می دهد.

مزایای دستگاه دوخت ریلی افقی با نوار نقاله عریض

قیمت دستگاه دوخت ریلی افقی نسبت به سایر دستگاه های دوخت بسیار پایین تر است. شما می توانید متناسب با ویژگی های خود سرعت دستگاه دوخت ریلی افقی را تنظیم کنید.کیفیت دوخت و بسته بندی با دستگاه دوخت ریلی افقی بسیار بالاتر از دستگاه های دوخت دستی می باشد. سرعت دوخت با دستگاه ریلی بسیار بالا است از این رو راندمان کاری افزایش چشمگیری پیدا می کند برای بسته بندی با دستگاه دوخت ریلی افقی کافی است دستگاه را به برق مربوطه متصل کنید سپس محصول مورد نظر را داخل نایلون، پلاستیک، فویل آلومینیوم و ... قرار دهید این میزان باید متناسب با استانداردهای موجود باشد. سپس بسته را بر روی نوار نقاله قرار دهید دستگاه دوخت با حرارتی که انتقال می دهد دو لبه ی نایلون به یکدیگر متصل می شوند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    ۲۶۰*۵۷۰*۹۲۰ میلی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • توان
    50 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    فولاد
  • وزن
    33 کیلو گرم
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • قابلیت تنظیم حرارت
    دارد
  • ولتاژ
    220 ولت
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز