اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی عمودی

دستگاه دوخت ریلی عمودی بسته های سنگین

VN-22793
ابعاد: ۲۶۰*۵۷۰*۹۲۰ میلی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
سرعت: 16 متر بر دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی عمودی بسته های سنگین

دستگاه دوخت ریلی عمودی یکی از دستگاه ها مناسب برای بسته بندی انواع محصولات آبکی و پودری می باشد این دستگاه دارای تکنولوژی پیشرفته ای است. دستگاه ریلی عمود در مدل ها و عملکردهای متفاوتی طراحی و ساخته شده است. یکی از مشخصه های دستگاه ریلی عمودی این است که در حالت ایستاده می باشد. زیرا ماهیت محصولاتی که به صورت ایستاده بسته بندی می شوند این است که در حالت افقی حجم زیادی از مایعات محصولات از بسته بندی خارج می شود.

دستگاه دوخت ریلی عمودی بسته های سنگین

ابعاد دستگاه دوخت ریلی عمودی بسته های سنگین 920 * 570 * 260 میلیمتر می باشد. وزن دستگاه در حدود 33 کیلوگرم است. پایه های موجود در زیر دستگاه موجب فیکس شدن آن در سطح زمین می شود.برق مصرفی آن تک فاز و با ولتاژ 220 ولت کار می کند. عرض قابل دوخت بسته ی محصولات 10 میلیمتر و ضخامت آن 1 میلیمتر می باشد. این دستگاه مجهز به یک نوار نقاله است به این صورت که پاکت های بسته بندی پر شده را می توان روی آن قرار داد و با حرکت نوار نقاله دهانه ی پاکت ها را به خوبی می توان بست به این صورت که حرارت به دو لبه ی پاکت برخورد می کند و موجب اتصال دو لبه ی پاکت به یکدیگر می شود. علاوه بر این شما می توانید بسته های سنگین را با این دستگاه به آسانی دوخت بزنید. جنس بدنه ی دستگاه از استیل ضد زنگ و ضد خش می باشد همان طور که گفته شد وظیفه ی دستگاه دوخت ریلی عمودی این است که مایعات را بسته بندی کند از آن جایی که فولاد در مجاورت آب و مایعات زنگ می زند و این زنگ زدگی احتمال دارد به داخل بسته ها نفوذ کند دستگاه های ریلی عمودی را از استیل می سازند.

دستگاه دوخت ریلی عمودی بسته های سنگین

مشخصات دستگاه ریلی عمودی بسته های سنگین

دستگاه دوخت ریلی عمودی برای مدت زمان طولانی بدون نیاز به تعمیرات برای شما کار خواهد کرد. علاوه بر این هزینه های مربوط به تعمیرات و نگهداری از دستگاه ریلی عمودی زیاد نیست. اما با تمام این توضیحات بسیاری از خریداران دستگاه های ریلی عمودی گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گروه ویترین نت دستگاه ریلی عمودی را مانند سایر دستگاه های دوخت با 6 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. کیفیت و سرعت دوخت دستگاه های ریلی عمودی به نسبت دستگاه های دوخت دستی بسیار بالاتر می باشد. این دستگاه ها توانایی سه شیفت کار را دارند از این رو تیراژ بالایی از محصولات توسط این دستگاه بسته بندی می شود ضمن این که اپراتور به هنگام کار با این دستگاه بسیار راحت است و دچار خستگی زیادی نخواهد شد.

ویژگی های دستگاه ریلی عمودی

دستگاه ریلی عمودی برای بسته بندی شیر، دوغ، زیتون، ترشی و .... مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کل دستگاه های ریلی از لحاظ جنس، مدل و تجهیزات متصل به آن دارای انواع گوناگونی است. یکی از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه ریلی عمودی باید به آن توجه کنید ظرفیت های کارخانه یا تولیدی می باشد. برخی از دستگاه ها قادر نیستند که بسته بندی ها را در تیراژ بالا ارائه دهند و مخصوص تولیدی های کوچک و نیمه صنعتی هستند اما برخی دیگر کاملا متناسب با یک کارخانه ی بزرگ و برای بسته بندی پاکت های سنگین طراحی شده اند

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    ۲۶۰*۵۷۰*۹۲۰ میلی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    استیل
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    1 میلی متر
  • وزن
    33 کیلوگرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز