اشتراک گذاری

دستگاه سیل لیوانی

دستگاه سیل لیوان دستی

VN-23398
ابعاد دستگاه: 48*28*21 سانتی متر
ابعاد قالب: 75الی 95 میلی متر
سرعت دستگاه: 8 سیل بر دقیقه
تعداد قالب: 1
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل لیوان دستی

دستگاه سیل لیوان دستی از جمله دستگاه هایی است که به منظور پرس درب های لیوانی کاربرد دارد. به طور کلی انواع دستگاه های سیل را می توان به سه نوع دستی، نیمه اتومات و اتوماتیک دسته بندی کرد. با توجه به نیاز و میزان تولیدی که وجود دارد می توان از این دستگاه های استفاده کرد. دستگاه های سیل لیوان در صنایع غذایی فراوان مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله ضروریات خطوط تولید بسیاری از صنایع محسوب می شوند لذا در خرید آنها باید دقت لازم را داشته باشید.

دستگاه سیل لیوان دستی

از دستگاه سیل لیوان دستی همانطور که از نام آن معلوم است با هدف بسته بندی لیوان استفاده می شود. در واقع از این دستگاه ها برای بسته بندی ظرف های یکبار مصرف استفاده می گردد. استفاده از دستگاه سیل لیوان برای بسته بندی بستنی، ژله، ماست، دوغ، زیتون، سالاد، سبزیجات، آجیل، سبزیجات و... در خطوط تولید ضروری است.

با بسته بندی مناسب از طریق این دستگاه ها، مواد غذایی از آلودگی و فاسد شدن در امان خواهند بود و همچنین حمل آنها نیز آسان خواهد بود. سیل لیوان دستی، به منظور پرس و بسته بندی ظروفی که از جنس پی اس و پی پی هستند و دارای دهانه 75 و 95 میلی متر هستند مناسب می شود.

 دستگاه سیل لیوان دستی

نحوه کارکرد دستگاه دستی سیل لیوان

استفاده از دستگاه دستی سیل لیوان چندان سخت نیست. برای بکارگیری آن نیازمند نیروی انسانی هستید چرا که فعالیت دستگاه به صورت تمام دستی است. در این دستگاه پس از این که لیوان مربوط به مواد غذایی در قالب قرار داده می شود، لیوان به صورت کشویی به سمت جلو حرکت کرده و  پروسه پرس و بسته بندی با حرکت فیلم به صورت دستی انجام خواهد شد. با استفاده از دستگاه سیل لیوان دستی، امکان پرس 700 الی 900 عدد لیوان در ساعت وجود دارد که برای استفاده در بسیاری از کارگاه ها که تولید متوسطی دارند بسیار مناسب است.

مشخصات دستگاه سیل لیوان نوع دستی

از مهمترین مشخصه هایی که دستگاه سیل لیوان دستی دارد این است که برای استفاده از آن نیازمند فضای زیادی نیستید و برای کارگاه هایی که فضای کمی دارند بسیار کاربردی است. ابعاد این دستگاه 48*28*21 سانتی متر است و ابعاد قالب آن نیز   75 الی 95 میلی متر است. تعداد قالب هایی که لیوان در آن برای پرس قرار داده می شود، یک عدد است. سرعت دستگاه سیل لیوان نوع دستی، هشت سیل بر دقیقه است. نوع برقی که این دستگاه مورد استفاده قرار می دهد تک فاز 220 ولتی است که در واقع از نوع برق شهری است که در بسیاری از مکان ها می توان مورد استفاده قرار داد و میزان مصرف برق دستگاه نیز بسیار کم است.

 این نوع دستگاه که برای پرس لیوان ها مورد استفاده قرار می گیرد به صورت تمام دستی است و در واقع سیم رول، سیستم کشویی و سیستم پرس آن به صورت دستی کار می کند و یک اپراتور لازم است که در تمام مراحل بسته بندی حضور داشته باشد و کار با دستگاه نیز بسیار آسان است و نیاز به دانش تخصصی و فنی برای استفاده از آن وجود ندارد.

 دستگاه وزن بسیار کمی دارد و با وزن 15 کیلوگرمی که دارد به آسانی می توان دستگاه را جابجا کرد و در قسمت های مختلف کارگاه آن را مورد استفاده قرار داد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    48*28*21 سانتی متر
  • ابعاد قالب
    75الی 95 میلی متر
  • سرعت دستگاه
    8 سیل بر دقیقه
  • تعداد قالب
    1
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نحوه عملکرد
    دستی
  • سیستم رول سیل
    دستی
  • سیستم کشویی سیل
    دستی
  • سیستم پرس سیل
    دستی
  • مناسب برای سیل کردن لیوان با جنس
    مناسب برای پرس دهانه انواع لیوان با جنس PS ، PP و…با دهانه ۷۵ و ۹۵ میلیمتر.
  • وزن
    15 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
افشین وفایی / 3 تیر 1401
قیمت لیوان ها در چه رنج قیمت هست و رول پلاستیک که پرس میکنه چند هست و چه تعداد میزنه ؟ ایا امکان سفارش نوشته خاص روی پلاستیک وکیوم سر لیوان هست ؟
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز