اشتراک گذاری

دستگاه سیل لیوانی

دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک

VN-23399
ابعاد دستگاه: 48*28*21 سانتی متر
ابعاد قالب: 75الی 95 میلی متر
سرعت دستگاه: 10 سیل بر دقیقه
تعداد قالب: 1
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک

دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک یکی از دستگاه های صنعتی با حجمی مناسب و ابعادی نه چندان بزرگ است که برای کارهای بسته بندی انواع ظروف لیوانی استفاده می شود. این دستگاه دارای وزن 20 کیلوگرم بوده و سیستم رول سیل آن به صورت اتوماتیک بدون دخالت خارجی می باشد.

دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک

دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک یک وسیله صنعتی خانگی است که از آن به منظور بسته بندی و نیز پرس و پلمپ وسایل مختلفی اعم از لیوان ها با جنس PS, PP, PVC استفاده می شود. شما می توانید پس از انجام تنظیمات اولیه برای دستگاه، از آن برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید. استفاده از این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا بدون دخالت دست، روند بسته بندی و اعمال روکش پلاستیکی (رول سیل) بر روی ظروف یکبار مصرف را با حرارت به صورت اتوماتیک انجام دهید.

قابل ذکر است که این دستگاه توانایی کارکرد 10 سیل بر دقیقه را دارد و برق مصرفی برای تغذیه آن شامل برق تک فاز می باشد. شما می توانید از برق شهری 220 ولت برای روشن کردن آن استفاده کنید و کلیدی نیز برای خاموش و روشن کردن آن تعبیه شده است که به صورت دستی دستگاه را از منبع تغذیه قطع و وصل می کند.

دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک

امکانات دستگاه نیمه اتوماتیک سیل لیوانی

سیستم پرس و کشویی سیل دراین دستگاه به صورت دستی است و عملیات رول سیل آن به صورت اتوماتیک انجام می شود. این دستگاه بسته بندی سیل لیوانی، از بدنه فلزی رنگ شده ساخته شده است و برای راهنمای کاربران نیز 2 ال ای دی قرمز و سبز تحت عنوان چراغ های دما و حرارت قرار داده شده است. همچنین یک کلید راکر نیز با یک ال ای دی داخلی برای تعیین وضعیت خاموش و روشن بودن دستگاه در قسمت جلویی قرار داده شده است. با توجه به طراحی استاندارد، استفاده از این محصول کار سختی نیست و تنها کافی است تنظیمات آن از جمله دمای پرس را از طریق دکمه چرخنده به درستی اعمال کنید.

سرعت عملکرد دستگاه، 10 سیل بر دقیقه است. بنابراین شما می توانید در طول روز صدها لیوان را با رول سیل پرس نمایید. فرقی نمی کند چه نوع طرحی مدنظر دارید، به وسیله پایه های رولی که بر روی دستگاه سوار شده اند، شما می توانید انواع مختلف این نوع پوشش ها را بر روی لیوان های خود سوار کنید. توجه کنید که تعداد قالب برای دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک 1 عدد است.

اطلاعات تکمیلی

به منظور استفاده از دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک، لازم است تا ظرفی را که سطح آن بین 75 الی 95 میلی متر قطر دارد، در محفظه و داخل جایگاه سینی مورد نظر قرار دهید. سپس سینی داخل دستگاه سیل لیوانی برای بسته بندی را فشار دهید و دمای آن را نیز تنظیم نمایید. پس از این کار شما می توانید به راحتی به وسیله اهرم دستگاه، رول ها را روی آن پرس کنید.

دستگاه سیل نیمه اتوماتیک می تواند با فشردن اهرم رول، عملیات چرخش آن را بدون دخالت دست انجام دهد. استفاده از این دستگاه برای مشاغل خدماتی و غذایی از جمله آبمیوه و بستنی فروشی ها، واحد های تولیدی کوچک کاربرد دارد. شما می توانید به سادگی استفاده از این دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک، برای راه اندازی یک کسب و کار در مقیاس خانگی اقدام کنید. دستگاه های سیل لیوانی بسته بندی نیمه اتوماتیک توسط آریا تجهیزات تامین می شود. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    48*28*21 سانتی متر
  • ابعاد قالب
    75الی 95 میلی متر
  • سرعت دستگاه
    10 سیل بر دقیقه
  • تعداد قالب
    1
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نحوه عملکرد
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم رول سیل
    اتوماتیک
  • سیستم کشویی سیل
    دستی
  • سیستم پرس سیل
    دستی
  • وزن
    20 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز