اشتراک گذاری

کندو عسل

کابین زنبورداری مکانیزه

VN-23457
ابعاد: 2*2*4 متر
تعداد طبقات: 2 طبقه
گنجایش هر کندو: 24 قاب
تعداد کندو: 54 عدد
جنس کندو: چوب
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

محصولات مشابه
توضیحات
توضیحات

توضیحات کابین زنبورداری مکانیزه

زنبورداری در کشور ما بیشتر به روش های سنتی انجام می شود اما امروزه تکنولوژی در این زمینه نیز نشانه هایی از خود را به نمایش گذاشته و شاهد ساخت کابین زنبورداری مکانیزه هستیم. در این سیستم زنبورداری می توان بهتر کندوها را مدیریت کرد و قطعا سختی های کار بسیار کاهش خواهد یافت. در این سیستم می توان به صورت چندباره برداشت عسل داشت که می تواند قطعا به اقتصاد زنبوردار کمک نماید.

کابین زنبورداری مکانیزه

استفاده از کابین زنبورداری مکانیزه باعث به حداقل رسیدن نیروی انسانی و در عین حال بالا رفتن کیفیت و کمیت در این صنعت می گردد. به منظور ساخت این کابین ها از چوب استفاده می شود و ساختار آن به گونه ای است که می توان در صورت لزوم بدون نیاز به جرثقیل کوچ مداوم داشت و به دلیل سهولت در جابجایی می توان در مسافت های طولانی کوچ داشت. استفاده از این کابین ها پیشرفت بزرگی در صنعت زنبورداری خواهد بود.

کابین زنبورداری مکانیزه

مشخصات و ویژگی های کابین زنبورداری از نوع مکانیزه

از مشخصه ها و ویژگی های کابین زنبورداری می توان در درجه اول به ابعاد آن اشاره داشت. اندازه های این کابین 2 در 2 در 4 متر می باشد که به صورت 2 طبقه کندوهای کابینی در آن قرار می گیرند. تعداد کندوهای در این اتاقک 54 عدد و گنجایش هر کندو 24 قاب می باشد. شما به راحتی می توانید به داخل کابین رفته و از کندوها بازدید نمایید. 

جنس این کندوها چوبی، بدنه آن فلزی و کفی آن از چنس پلاستیک ساخته شده است. از جمله امکاناتی که در کابین زنبورداری مکانیزه می توان به آن اشاره داشت و آن را جز ویژگی های آن محسوب کرد، 22 عدد قطعات قاب کابینی، تخته مسدود کننده طبقات، شبکه ملکه، تله گرده گیر و سینی و همچنین به 2 عدد شربت خوری می باشد.

مزایای کابین زنبورداری از نوع مکانیزه

پرورش زنبور و تولید عسل با استفاده از کابین زنبورداری مکانیزه دارای مزایایی می باشد که باعث شده تا از سالها پیش در کشورهای اروپای شرقی مورد استفاده بوده و کم کم در کشور ما نیز جای خود را باز نماید. از جمله این مزایا می توان به کم شدن میزان هزینه های زنبوردار، کم شدن نیروی انسانی مورد نیاز، نفوذناپذیری در و پنجره کندو، پارتیشن بندی و در عین حال یکپارچه شدن کندوها، به حداقل رسیدن سرقت کندوها، بالاتر رفتن کیفیت محصول نهایی، امکان رسیدگی بیشتر و بهتر به کندوها و همچنین بالا رفتن عمر کندو نسبت به کندوهای سنتی اشاره داشت.

نوع ساختار و جنس این کندوها به گونه ای است که از کندوها و زنبورها در برابر رطوبت زمین، نور مستقیم خورشید و حتی باران و برف می توان به خوبی محافظت به عمل آورد. همچنین به دلیل آنکه از زمین فاصله دارد و رطوبت نیز در آن نفوذ نمی کند از بروز بیماری های خاص نیز می توان به سهولت جلوگیری کرد. همچنین به دلیل آنکه کلیه وجوه کندو در فضای باز قرار نمی گیرد، میزان نفوذ ذما و رطوبت به کمترین میزان ممکن رسیده که این باعث افزایش جمعیت زنبورها خواهد شد. شما به سهولت می توانید از این نوع کندوها در هر آب و هوایی استفاده نمایید.

در صورتی که صنعت زنبورداری خود را با کمک این کابین ها بنا کرده اید و در صورت نیاز به کوچ در مسافت بالا، می توانید به سهولت به منظور جلوگیری از خفگی کلونی، در زمان توقف و در زمان روشن شدن هوا تنها درب کندوها را باز کرد و مجددا در تاریکی به راه خود ادامه داد و دیگر مانند کندوهای سنتی نیازی به تخلیه تک تک کندوها نخواهید داشت که این خود یکی از مزایای این نوع از کندو می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    2*2*4 متر
  • نوع کابین
    مکانیزه
  • تعداد طبقات
    2 طبقه
  • گنجایش هر کندو
    24 قاب
  • تعداد شربت خوری
    2 عدد
  • تعداد کندو
    54 عدد
  • جنس کندو
    چوب
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس کفی
    پلاستیکی
  • سایر متعلقات
    22 عدد قطعات قاب کابینی
    شبکه ملکه
    تخته مسدود کننده طبقات
    تله گرده گیر و سینی
  • سایر توضیحات
    امکان کوچ مداوم بدون نیاز به جرثقیل
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
محمد / 10 دی 1401
امکانش هست راجع به ابعاد دقیقتر توضیح بدین و سوال دوم اینکه با کندو این قیمت یا بدون کندو؟ و سوم از نحوه کار باش فیلمم دارین؟ روبیکا
محمد / 10 دی 1401
امکانش هست راجع به ابعاد دقیقتر توضیح بدین و سوال دوم اینکه با کندو این قیمت یا بدون کندو؟ و سوم از نحوه کار باش فیلمم دارین؟ روبیکا
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز