اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی شقاق مقعد شیفار

VN-24394
نوع دارو: گیاهی
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: درمان شقاق مقعد و رفع علائم آن
اثرات دارویی: ضدالتهاب، ضد باکتری و ضد قارچ
برطرف کردن التهاب و خونریزی و بهبودی کامل بیماری
تسهیل در دفع مدفوع
مواد تشکیل دهنده: آلکانین، شیکونین و فلاونویید
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی شقاق مقعد شیفار

پماد گیاهی شقاق مقعد شیفار یک نوع پماد بسیار کاربردی و با خاصیت درمانی بالا می باشد که در درمان شقاق مقعد و رفع علائم آزار دهنده این بیماری مورد استفاده قرار می گیرد‌. نوع بسته بندی و کاربرد و اثرات دارویی و مواد تشکیل دهنده این دارو به قدری قابل توجه قرار گرفته که افراد زیادی به دنبال تهیه این پماد می باشند و برایشان اهمیت دارد که ابتدا درباره جزئیات و ویژگی های این دارو اطلاعات کسب نمایند‌. 

موارد استفاده پماد گیاهی شقاق مقعد شیفار چیست؟

پماد گیاهی شقاق مقعد شیفار هم اکنون یکی از پماد های بسیار کاربردی در درمان شقاق مقعد می باشد و بیماران با اسفاده این پماد توانسته اند به طور چشمگیری علائم آزار دهنده و سخت این بیماری را بر طرف نمایند. اثرات دارویی این پماد چشمگیر است و خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی دارد و حتی گستره ضد التهابی این دارو نیز بسیار زیاد می باشد. با استفاده از این دارو بیماران می توانند التهاب و خونریزی ناشی از شقاق مقعد را بر طرف نمایند دفع مدفوع بسیار آسان تر و بدون درد و خونریزی داشته باشند و به بهبودی بیماری خود امیدوار باشند.

طریقه مصرف این پماد مقعدی و به صورت موضعی می باشد و مواد به کار رفته درون آن کاملا طبیعی بوده و حاوی عصاره های طبیعی و گیاهی می باشد. روش مصرف این پماد نیز بسیار مهم است و حتما باید پیش از مصرف به دقت مطالعه شود. فرد بیمار باید روزانه یک لایه نازک از این پماد را بر روی زخم شقاق مقعد خود قرار دهد و این کار را در طول روز چند بار تکرار نماید. همچنین خوب است فرد بیمار پیش از استفاده از این پماد، ناحیه مقعد خود را با آب ولرم شستشو دهد تا کاملا پاک شود.

پماد گیاهی شقاق مقعد شیفار

هشدار مصرف پماد های گیاهی شقاق مقعد شیفار

مهم ترین هشدار مصرفی که برای این پماد های گیاهی وجود دارد، این است که افرادی که قصد استفاده از این پماد را دارند باید سوابق حساسیت خود به مواد و ترکیبات درون این پماد را بررسی نمایند و حتما به پزشک خود اطلاع دهند. بیماران باید حتما مراقب تماس این پماد به چشم و غشا مخاطی خود باشند و اگر این پماد با چشمشان تماس پیدا کرد، با آب فراوان چشمشان را شستشو دهند. همچنین افراد باردار و کسانی که در دوره شیردهی قرار دارند، می توانند از این پماد استفاده کنند.

مکانیسم اثر پماد گیاهی شقاق مقعد چگونه می باشد؟

مکانیسم اثر این دارو به خاطر عملکرد بسیار خوب آن حائز اهمیت است. مواد و ترکیباتی که درون این پماد به کار رفته آلکانین و شیکونین و فلاونویید می باشد و حتی عصاره ابوخلسا نیز در این پماد وجود دارد. این ترکیبات در کنار هم خاصیت ضد التهاب و ضد قارچی و ضد باکتری از خود نشان می دهند و در کاهش بروز علائم این بیماری بسیار تاثیر دارند. همچنین عسل نیز در این پماد وجود دارد و خود با داشتن خاصیت آنتی باکتریال و بالا بردن جریان خون در بدن به تقویت سطح ایمنی بدن کمک می کند و همین فاکتور بسیار مهمی در بهبود سریع زخم می باشد. همچنین از وجود روغن های گیاهی درون پماد گیاهی شقاق مقعد شیفار نباید غافل شد زیرا خاصیت نرم کنندگی این روغن ها نقش مکمل و اساسی را در روند درمانی فرد بیمار دارا می باشند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    درمان شقاق مقعد و رفع علائم آن
  • اثرات دارویی
    ضدالتهاب، ضد باکتری و ضد قارچ
    برطرف کردن التهاب و خونریزی و بهبودی کامل بیماری
    تسهیل در دفع مدفوع
  • مواد تشکیل دهنده
    آلکانین، شیکونین و فلاونویید
  • طریقه مصرف
    مقعدی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز