اشتراک گذاری

آرام بند

آرام بند فاتلس مدل D53

VN-24867
کشش برای هر لنگه: 60 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آرام بند فاتلس مدل D53

آرام بند فاتلس مدل D53 جزو آن دسته محصولات با کیفیت شرکت فاتلس می باشد که در زمینه آرام بند درب به بازار جهانی عرضه شده است، این حصول در کشور ایتالیا زیر نظر سازمان استاندارد اتحادیه اروپا در حال تولید می باشد. تمامی محصولات فاتلس دارای استاندارد CE و گواهی تایید از آزمایشات کنترل کیفیت است،  فنر درب فاتلس دو زمانه می باشد و شما می توانید با تهیه این کالا از کامل بسته شدن درب و کوبیده نشدن به چارچوب اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

مشخصات فنی آرام بند فاتلس
آرام بند D53 محصولی با کیفیت و قدرت مند است که مناسب برای استفاده از درب های آهنی طراحی شده است و قادر است درب هایی به وزن 60 کیلوگرم و به عرض 90 سانتی متر را به حرکت در آورد، کارشناسان لایت هوم این محصول را برای استفاده از درب های متوسط یا کوچک به شما پیشنهاد می کنند. آرام بند فاتلس قابلیت تنظیم به صورت دو زمانه را دارد، و نحوه عملکرد به این صورت است پس از حرکت درب یک بار در میانه راه و بار دیگر در انتها سرعت حرکت درب را کم می کند تا از کوبیده شدن درب به چارچوب جلو گیری کند.

مشخصات ظاهری و رابط کاربری
فنر درب فاتلس در بدنه ای به شکل مستطیل از جنس فولاد ضد زنگ تولید شده که در رنگ نقره ای به بازار عرضه شده است، آرام بند فاتلس مدل D53 نیز مانند محصولات مشابه این کمپانی قابلیت ضد حریق بودن نیز دارد، به طوری که در هنگام قرار گیری در دما بالا با آتش سوزی مانع بازگشایی درب نمی شود. ان محصول به صورت هیدرولیکی عمل می کند و با طراحی بروز و مناسبی که دارد امکان نصب بر روی اکثریت درب ها و اماکن را دارد. شما می توانید مدت زمان مکث هر لنگه جک را با آلن موجود تنظیم کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مدار
    دو سرعته
  • کشش برای هر لنگه
    60 کیلوگرم
  • کشور سازنده
    ایتالیا
  • گارانتی
    120 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز