اشتراک گذاری

قفل

قفل برقی یوتاب 1093

VN-24876
ولتاژ: 12 ولت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات قفل برقی یوتاب 1093

مشخصات قفل برقی یوتاب مدل 1093

 

یکی از بهترین مشخصه ی قفل برقی 1093 یوتاب این است که تحت هیچ شرایطی مانند ضربه و لرزش باز نمی شود و این موضوع امنیت قفل برقی یوتاب را بالا میبرد. این محصول می تواند توسط دست و دربازکن های الکتریکی داخل منزل باز یا بسته شود. از دیگر مشخصات آن می توان به امکان نصب و راه اندازه به صورت افقی و هم به صورت عمودی را نام برد. قفل برقی یوتاب مدل 1093 برای نصب روی درب هایی که به وسیله جک درب پارکینگ، باز و بسته می شوند و همچنین کنترل قفل توسط مدار فرمان جک انجام می شود بسیار مناسب می باشد. لازم به ذکر است که قفل برقی 1093 یوتاب با ولتاژ 12 ولت و توان مصرفی 15VA کار می کند.

قفل برقی کله گاوی یوتاب به صورت اورجینال با 5 عدد کلید ساده تولید شده است که خردار قادر است، این قفل را در نمونه قفل برقی 10 کلید و 20 کلید خریداری نماید. نکته اینجاست که برای اضافه کردن کلید حتما می بایست از کلید برنجی استفاده نمود تا به مرور زمان مغزی قفل فرسوده نشده و از بین نرود.

از لحاظ قیمتی قفل برقی 1093 شرکت الکتروپیک، چندین برابر از مدلهای خارجی ارزانتر است و این موضوع باعث می شود خرید این محصول به شدت به صرفه باشد. البته به دلیل کیفیت خوب قفل یوتاب ارزش خرید این قفل به نسبت سایر محصولات مشابه ایرانی بالاتر است و این محصول توانسته در صدر فروش قفل برقی در ایران قرار بگیرد.

سازگاری قفل برقی یوتاب با آرام بند

 

همانطور که بارها گفته شد درهایی که از قفل برقی بهره می برند نیاز به آرام بند های سه سرعته دارند تا در انتهای مسیر بستن خود یک فشار نهایی برای بستن درب ایجاد نمایند. علت این موضوع فنر قدرتمند قفل های برقی می باشند که امکان بستن درب به صورت بی صدا با آرام بند های دو زمانه وجود ندارد و حتما میبلیست درب با سرعت بسته شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ولتاژ
    12 ولت
  • قابلیت نصب افقی و عمودی
    دارد
  • گارانتی
    24 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز