اشتراک گذاری

رادیاتور و شوفاژ

رادیاتور ایران رادیاتور پریمیوم مدل ماکسی 500

VN-24951
نوع : آلومینیومی
ظرفیت حرارتی: 135 kcal/h
ارتفاع پنل: 5.88 سانتی متر
طول پنل: 8 میلی متر
ضخامت پنل: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات رادیاتور ایران رادیاتور پریمیوم مدل ماکسی 500

 انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب برای منزل یا هر محیط دیگری بسیار مهم و ضروری است. یک سیستم گرمایشی مناسب باید علاوه‌بر مصرف مناسب انرژی، گرمادهی بهینه و حرارت‌دهی بالایی داشته باشد. همچنین باید بدنه مقاومی در برابر خوردگی و سایر آسیب‌ها داشته باشد. رادیاتورها مزایای بسیاری نسبت به بخاری‌های گازی دارند؛ به همین دلیل استفاده از آن‌ها بسیار فراگیر شده است. رادیاتورها امنیت بیشتر، ظاهر جذاب‌تر و مصرف بهینه تری دارند. ایران رادیاتور یکی از برندهای محبوب و قدیمی در زمینه تولید انواع رادیاتور است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. در ادامه مشخصات رادیاتور پریمیوم ۵۰۰ را بررسی می‌کنیم.
مشخصات رادیاتور ایران رادیاتور پریمیوم (ماکسی) ۵۰۰
این رادیاتور دارای ابعاد ۵۸.۸×۸ سانتی‌متر است. یکی از مزایای این رادیاتور تعداد متنوع پره‌ها است که به شما کمک می‌کند تعداد را بر اساس فضای منزل انتخاب کنید. وزن هر پره ۹۲۰ گرم است. بنابراین حمل‌ونقل آسانی دارد، نصب آن دشوار نیست و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. طراحی مناسب این محصول آن را برای فضاهای کوچک آپارتمانی یا دفتر‌هایی با فضای محدود بسیار مناسب می‌کند.

هر پره در رادیاتور پریمیوم ۵۰۰ حدود ۳۰۰ میلی‌لیتر یا ۰.۳ لیتر آب‌گیری دارد و حدود ۱۳۵ کیلوکالری در ساعت انرژی گرمایی تولید می‌کند. همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید تعداد پره‌های متفاوتی را انتخاب کنید. این رادیاتور در تعداد ۵، ۷، ۱۰، ۱۲، ۱۵، ۱۷، ۲۰ عددی عرضه می‌شوند. همچنین اگر قبلا این رادیاتور را خریده‌اید و گرمای کافی برای فضای مورد نظر شما تولید نمی‌کند، می‌توانید تعداد پره‌ها را به میزان دلخواه افزایش دهید. همچنین بهتر است بدانید که فشار کاری این رادیاتور ۶ بار است.

رادیاتور پریمیوم ۵۰۰ کیفیت ساخت بالا و جنس بدنه بسیار خوبی دارد. بدنه این رادیاتور از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که در طول زمان در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم است. این رادیاتور در طول مراحل تولید در معرض تست‌های مختلفی قرار می‌گیرد که مقاومت آن را در زمینه‌های مختلف بررسی کنند. تست فشار، تست شعله و تست رنگ از جمله تست‌هایی است که روی این رادیاتور اجرا می‌شود.
خرید رادیاتور ایران رادیاتور پریمیوم (ماکسی) ۵۰۰
اگر می‌خواهید یک سیستم گرمایشی با کیفیت و قدرتمند داشته باشید، خرید رادیاتور پریمیوم ۵۰۰ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رادیاتور ماکسی ۵۰۰ از مزایایی مانند بازده حرارتی بالا، گرمادهی مناسب، طراحی سبک و جمع‌وجور، مقاومت بالای بدنه و تعداد پره‌های متغیر بهره می‌برد. قیمت رادیاتور پریمیوم ۵۰۰ با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که دارد بسیار مناسب است. شما می‌توانید خرید رادیاتور پریمیوم ۵۰۰ را با بهترین قیمت انجام دهید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع
    آلومینیومی
  • ظرفیت حرارتی
    135 kcal/h
  • ارتفاع پنل
    5.88 سانتی متر
  • طول پنل
    8 میلی متر
  • ضخامت پنل
    8 میلی متر
  • توان گرمایشی
    125 کیلوگالری در ساعت
  • کشور سازنده
    ایران
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز