اشتراک گذاری

سیستم آبیاری

آبپاش LDN

VN-7741
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آبپاش LDN

آبپاش LDN در سال 1990 توسط مجموعه Senninger معرفی شد. معرفی این محصول عملکرد آبیاری سنترپیوت را بهبود بخشید چرا که به عنوان اولین آبپاشی بود که جریان را به صورت آرام و خطی هدایت کرده و با اجزایی بادوام و دقیق طراحی شده است. یکی از مزیت های این محصول این است که برای محصولات پابلند هم مناسب می باشد.

LDN  Senninger  با بهره گیری از شیارهایی که در آن تعبیه شده است؛ آب را به صورت مستقیم هدایت کرده و به این ترتیب اندازه قطرات را کنترل می کند. از آن جا که این محصول به صورت تک صفحه و چند صفحه طراحی شده است؛ با استفاده از مدل تک صفحه ای آن می توان 24 تا 33 زیرجریان ایجاد کرد و با استفاده از انواع چند صفحه آن می توان جریان را به 66 و 99 زیرجریان تقسیم کرد. تقسیم جریان به زیر جریان سبب شده توزیع ذرات آب به صورت سازگارتر صورت گرفته و از شدت رواناب کاسته شود.
برای بهترین عملکرد از سیستم های سنترپیوت، از فروشنده خود یک بسته سفارشی را بخواهید. مهندسین نرم افزار آب Senninger بسته نرم افزاری مناسبی برای دستگاه، موقعیت زمین و شرایط آب و هوایی شما طراحی خواهند کرد. موقعیت هر اعمالگر به وضوح روی هر دو اعمالگر و نسخه قابل چاپ کامپیوتر شماره گذاری می شود.
برای بسته سنترپیوت نسخه قابل چاپ بسیار مهم است. این موضوع زمانی حیاتی است که فشار در سطح بالا یا پایین قطرات را بخواهید.

آبپاش LDN  با استفاده از Hose barb  و کشیدن شلینگ به طور مستقیم داخل شیار می تواند استفاده شود. آداپتور براحتی بر روی سمت راست LDN قابل نصب و اتصال است .
آبپاش LDN با یک شلینگ 0.75 اینچ پایه خاردار برای ارتباط مستقیم شیلنگ قابل دسترسی است  .( مدل قسمت دایره ای تنها بر پایه NPT استفاده می شود و باید برپایه رایزر فلزی قرار بگیرد.)

LDN هم چنین بابلر هایی را عرضه کرده است که پدهایی را برای کاهش قیمت و تبدیل به  کاربردهای  LEPA درج می کند که آب را بسیار نزدیک به سطح خاک تخلیه می کنند و سبب کاهش بادبردگی و تبخیر آب می شوند. هنگامی که اتصال با وزن LDN استفاده می شود، بابلر ها به آرامی آب ذخیره شده را در شیار به طور مستقیم قرار می دهند. این موضوع به جلوگیری از فرسایش ردیف ها کمک می کند. این موضوع برای پیش آبیاری در زمین کشت نشده مناسب است. این موضوع هم چنین سبب می شود، سطح سایه انداز محصول از خشکی محافظت شود. هنگامی که وزنه LDN استفاده نمی شود حلقه حباب برای ارائه همانند الگوی حباب دردسترس است .

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز