اشتراک گذاری

پلی اتیلن

پلی اتیلن سنگین PE 52518

VN-23845
فرمول شیمیایی: PE 52518
گرید: HD52518
ویژگی ظاهری: گرانول
تولید کننده: پتروشیمی جم
بسته بندی: کیسه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 100 تن
حداقل سفارش: 100 تن
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پلی اتیلن سنگین PE 52518

پلی اتیلن سنگین PE  ​​یکی از محبوب ترین پلاستیک های جهان است. این یک پلیمر بسیار همه کاره است که برای طیف گسترده ای از کاربردها از غشاهای مقاوم در برابر رطوبت برای ساختمان های جدید گرفته تا کیسه ها و فیلم های سبک و انعطاف پذیر مناسب است. برای آشنایی بیشتر با این نوع از پلیمر همه کاره مقاله را تا انتها دنبال کنید.

پلی اتیلن سنگین PE

پلی اتیلن PE52518 یک پلیمر ترموپلاستیک است که از مونومر اتیلن تولید می شود و در دو نوع اصلی پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) موجود است. تفاوت این است که HDPE نسبت استحکام به چگالی بیشتری دارد. پلی اتیلن یک پلیمر بسیار همه کاره است و در انواع مختلفی از گریدهای مناسب برای کاربردهای مختلف تولید می شود. پلی اتیلن PE 552518 توسط فرآیند فاز گاز تولید می شود. پلی اتیلن سنگین PE52518  یک جامد بی رنگ، بی بو، غیر قابل اشتعال و غیر واکنشی به شکل دانه ای است. 

پلی اتیلن سنگین

کاربرد پلی اتیلن PE52518 

 پلی اتیلن سنگین PE در بسیاری از کارخانه های تولید بطری های پلاستیکی به دلیل خواص حرارتی و غیر شسته شدن آن استفاده می شود. همچنین می توان آن را به راحتی بازیافت کرد که این خاصیت به آن مزیت زیست محیطی نسبت به سایر انواع پلاستیک می دهد. می توان از آن در اسباب بازی های کودکان، ظروف برای تمیز کردن محصولات، تزئینات خانگی و بسیاری از کالاهای مصرفی دیگر استفاده کرد. از pe 52518 برای لوله کشی در فضای باز نیز استفاده می شود و بدون هیچ مشکلی جریان سیال را در سایت های صنعتی مدیریت کنید.

پلی اتیلن PE52518 یکی از پرکاربرد ترین مواد پلاستیکی در مواردی همچون بسته بندی، از جمله جعبه ها، سینی ها، بطری های شیر و آب میوه، درپوش برای بسته بندی مواد غذایی، بطری های شامپو، بطری های مواد شوینده، تخته های برش، درام ها، صنعتی استفاده می شود. ظروف حجیم و غیره. پلی اتیلن PE52518 که به دلیل استحکام کششی فوق‌العاده و نسبت استکام به چگالی بالا شناخته می‌شود، مقاومت بالایی در برابر ضربه و نقطه ذوب دارد.

از دیگر کاربردهای پلی اتیلن با چگالی بالا می توان به لوله ها و اتصالات از جمله لوله های گاز، آب، فاضلاب، زهکشی، خروجی های دریا، کاربرد صنعتی، محافظ کابل، پوشش لوله های فولادی، اتاق های بازرسی بزرگ و منهول های فاضلاب لوله و غیره اشاره کرد.

مزایای پلی اتیلن PE52518

پلی اتیلن PE52518  پلاستیکی با طیف وسیعی از کاربردها و مزایای بالقوه است. پلی اتیلن سنگین قادر به مقاومت در برابر دماهای بالا است، سموم نسبتا کمی را وارد محیط می کند، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. HDPE حتی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و ماشین ظرفشویی است و آن را به یکی از رایج ترین مواد خام مورد استفاده برای تولید پلاستیک در سراسر جهان تبدیل می کند.

یکی از مزایای اصلی این ماده پلاستیکی به دلیل چکش خواری ذاتی آن است. به دلیل نقطه ذوب بالا، HDPE تا دمای بسیار بالا سفت و سخت باقی می ماند. با این حال، هنگامی که به نقطه ذوب خود رسید، مواد پلاستیکی را می توان به سرعت و کارآمد برای استفاده در کاربردهای مختلف قالب گیری کرد.

ایمنی و ذخیره سازی

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک ماده غیرخطرناک است و قرار گرفتن در معرض بیش از حد آن توسط استنشاق کوتاه مدت یا طولانی مدت هیچ اثر مضری برای سلامتی ایجاد نمی کند.

برای جابجایی و نگهداری HDPE را در مکان خنک، تاریک و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید. پلی اتیلن با چگالی بالا را از گرما، نور خورشید و عوامل اکسید کننده قوی دور نگه دارید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • فرمول شیمیایی
    PE 52518
  • گرید
    HD52518
  • ویژگی ظاهری
    گرانول
  • تولید کننده
    پتروشیمی جم
  • بسته بندی
    کیسه
  • وزن بسته بندی
    25 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز