اشتراک گذاری

پلی اتیلن

پلی اتیلن سنگین HB0035

VN-23849
فرمول شیمیایی: HB0035
گرید: Poliran HB0035
ویژگی ظاهری: گرانول
تولید کننده: پتروشیمی بندر امام
بسته بندی: کیسه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 100 تن
حداقل سفارش: 100 تن
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پلی اتیلن سنگین HB0035

پلی اتیلن سنگین HB0035 یکی از پلی اتیلن های مشهوری است که ساخت و فرمولاسیون آن نیز در داخل کشور صورت می پذیرد و با توجه به کیفیت بالایی که دارد از انواع محصولات و مواد اولیه صادراتی نیز محسوب می شود. از پلی اتیلن سنگین HB0035 در صنایع مختلفی استفاده می شود که از پرکاربردترین آن ها می توانیم به ساخت بطری های روغن موتور، ساخت ظروف تا حداکثر حجم بیست لیتر و ساخت بطری برای کاربردهای بهداشتی اشاره داشته باشیم. محصولاتی که از این نوع پلی اتیلن ساخته می شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

پلی اتیلن سنگین HB0035

پلی اتیلن ها به چندین نوع دسته بندی می شوند که به لحاظ درجۀ بلوری شدن و چگالی در محدوده های متفاوتی قرار می گیرند. از انواع پلی اتیلن ها می توانیم به پلی اتیلن سنگین اشاره داشته باشیم. در این میان پلی اتیلن سنگین HB0035 یکی از پلی اتیلن های پرکاربرد در صنایع مختلف است. این نوع پلی اتیلن از وزن مولکولی و چگالی بالایی برخوردار است به همین دلیل نیز پلی اتیلن درجه قالب گیری بادی به حساب می آید که موجب ترکیب اکستروژن قالب گیری بادی و خواص مکانیکی برتر می شود. این نوع پلی اتیلن به دلیل خواصی که دارد از مزیت های زیادی برخوردار است که می توان به استحکام و مقاومت آن اشاره داشت.

پلی اتیلن سنگین HB0035

مزایای پلی اتیلن سنگین035

پلی اتیلن سنگین HB0035 از جمله فرآورده هایی است که در صنعت پتروشیمی تولید می گردد. این نوع پلی اتیلن به عنوان یک ترموپلاستیک به حساب می آید که در مقابل تنش های محیطی از مقاومت زیادی برخوردار است. محصولاتی که با بهره گیری از این نوع پلی اتیلن تولید می شود در مقابل تنش های محیطی از جمله سرما و گرمای زیاد از مقاومت بالایی برخوردار هستند که شاهد ترک خوردگی و شکستگی در آن ها نخواهیم بود. به دلیل داشتن چگالی و وزن مولکولی بالا، از انعطاف کم تری برخوردار است و همین انعطاف کم نیز موجب سختی و سفتی محصولات مشتق شده از آن شده است. این محصولات در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت هایی که این نوع پلی اتیلن دارد، مقاومت شیمیایی بالای آن می باشد که عملکرد بسیار مناسبی در تماس با مواد شیمیایی و محیط های شیمیایی خواهد داد. از دیگر مزیت هایی که این نوع پلی اتیلن سنگین دارد مربوط به مقاومت ضربه ای آن است که دلیل آن هم قالب گیری به شکل بادی است.

پلی اتیلن سنگین HB0035 از مواد پرمصرف در پتروشیمی به حساب می آید که از آن می توان در ساخت مخزن ها و بطریهای مختلف استفاده کرد؛ سبب استحکام و حفظ مناسب این محصولات در برابر آسیب های احتمالی خواهد شد. محصولاتی که از این نوع پلی اتیلن ساخته می شود می توانند گزینه بسیار خوبی برای نگه داری مایعات باشند چرا که انواع مختلفی از مقاومت ها از جمله شیمیایی، محیطی و ضربه را دارد و می تواند تحمل کند.

مشخصات کلی پلی اتیلنHB0035

از مهم ترین مشخصه های این نوع پلی اتیلن سنگین می توانیم به گرید آن اشاره داشته باشیم که Poliran HB0035 است، همچنین برای تولید آن از فرمول شیمیایی HB0035 استفاده شده است. نوع خاصیت ظاهری آن گرانول است. این نوع پلی اتیلن، در داخل کشور توسط پتروشیمی بندر امام ساخته می شود. نوع بسته بندی آن نیز به صورت کیسه است. وزن بسته بندی آن نیز بیست و پنج کیلوگرم می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • فرمول شیمیایی
    HB0035
  • گرید
    Poliran HB0035
  • ویژگی ظاهری
    گرانول
  • تولید کننده
    پتروشیمی بندر امام
  • بسته بندی
    کیسه
  • وزن بسته بندی
    25 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز