اشتراک گذاری

آرام بند

آرام بند سه زمانه فاتلس D86

VN-24858
کشش برای هر لنگه: 80 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آرام بند سه زمانه فاتلس D86

آرام بند فاتلس سه زمانه مدل D86 محصولی کارآمد و با کیفیت است که توسط شرکت ایتالیایی فاتلس در چندین سال اخیر تولید گشته و به بهبودی عملکرد درب های شما کمک می کند، کمپانی فاتلس در چند سال گذشته به دلیل تولید محصولات با کیفیت و طول عمر بالا محبوبیت زیادی در بازار جهانی پیدا کرده است. آرام بند درب حیاط فاتلس مناسب برای درب هایی با تا حداکثر 1 متر عرض می باشد که در راستای لولای درب قرار گرفته تا از کوبیده شدن درب ها به چارچوب جلو گیری کرده، و سبب افزایش طول عمر درب و قفل برقی شما می شود.

رابط کاربری
فنر درب حیاطی فاتلس دارای بدنه مقاوم از جنس فولاد با ترکیبات آلیاژی است که سبب افزایش طول عمر در برابر فشار های وارده شده و همینطور کالا را ضد حریق میکند که در مواقع آتش سوزی در برابر حرارت مقاوم باشد تا همچنان عملکرد مناسبی داشته باشد. این کالا مناسب استفاده برای درب هایی به وزن 80 کیلو گرم می باشد. نوع عملکرد کالا هیدرولیکی بوده که سبب می شود فشار از روی بدنه آرام بند و درب کاسته شود، و دارایی ابعاد مناسب می باشد امکان نصب بر بیشتر درب ها و مکان ها را دارد، این کالا در رنگ بندی نقره ای به بازار ارائه شده است و بیشتر مناسب برای منازل مسکونی، اداری است.

مشخصات فنی
نحوه عملکرد آرام بند سه زمانه فاتلس به این گونه است که در ابتدا با باز شدن درب یک نیرو انرژی پتانسیل ذخیره می شود، و در میانه راه و در انتها سرعت را کم می کند و در آخر با استفاده از انرژی پتانسیل ذخیره شده یک فشار اضافه به درب وارد کرده تا از کامل بسته شدن و کوبیده نشدن درب اطمینان خاطر حاصل کنید. حداکثر زاویه ای که فنر درب فاتلس می تواند باز شود 160 درجه بوده و مناسب برای درب های چوبی یا آهنی نیز است. لازم به ذکر بوده که این کالا دارای قدرتی بین 60 تا 80 کیلو گرم است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مدار
    سه سرعته
  • کشش برای هر لنگه
    80 کیلوگرم
  • کشور سازنده
    ایتالیا
  • گارانتی
    120 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز