اشتراک گذاری

دستگاه سنگ شکن

سنگ شکن هیدروکن مدل SC-36x2

VN-10158
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

320,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

320,000,000

تماس با تامین کننده
آسیا ماسه ساز
آسیا ماسه ساز
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سنگ شکن هیدروکن مدل SC-36x2

یکی از قوی‌ ترین انواع سنگ‌شکن‌ها که عموما نیز برای خردایش سنگ‌های سخت و بسیار سخت استفاده می‌شود و عموما برای تولید ماسه مورد استفاده قرار می‌گیرد، سنگ‌شکن مخروطی است، که به هیدروکن معروف است. هیدروکن به عنوان سنگ‌شکن اولیه یا ثانویه در معادن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازوکار خردایش این سنگ‌شکن بر اساس حرکت چرخشی شفت‌لنگ هیدرولیک و انتقال این نیروی حرکتی به کانکیو و منتل است. هیدروکن‌های آسیا ماسه ساز بر اساس طرح شرکت سوئدی طراحی شده و اندازه‌ی اتاقک خردایش آن 36 اینچ است.
هیدروکن به سه نوع ریزشکن، میان‌شکن و قلوه‌شکن تقسیم می‌شوند که بر اساس سایز کانکیو و منتل (2و 4و 5.5و 7.5) طبقه‌بندی می‌شوند. فرآیند خردایش در هیدروکن میان کانکیو و منتل انجام می‌گیرد. در حالت عادی شفت‌لنگ به صورت عمودی بازی می‌کند و زمانی که بار وارد اتاق خردایش می‌شود، زاویه‌ی شفت‌لنگ تغییر کرده و در نتیجه فاصله‌ی بین کانکیو و منتل کمتر شده و بار، با هر ضربه‌ی شفت خرد می‌شود. شفت نیز روی یک دنده پینیون قرار دارد که 480 دور شفت افقی را به 8 دور در دقیقه تبدیل می‌کند.
فرآیند خردایش در هیدروکن با اصطکاک بالایی همراه است و به همین دلیل گرمای زیادی میان بخش‌‌های درگیر ایجاد می‌شود. برای اینکه دستگاه قفل نکند و قطعات با مشکل روبرو نشوند، روانکاری و خنک‌سازی صورت می‌گیرد. کولر هیدروکن و تانک روغن و سامانه‌ی روغنکاری هیدروکن، مانند رگ‌های هیدروکن هستند که این دستگاه را زنده و در حال کار نگاه می‌دارند. شاسی هیدروکن‌های آسیا ماسه ساز نیز از تیرآهن‌های H16، H18 و H20 انتخاب می‌شوند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز