اشتراک گذاری

دستگاه کره گیر فروشگاهی

دستگاه کره گیری برقی هایپرمارکت استیل با ظرفیت 30 کیلویی 2 اسب

VN-10357
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 50*50*30 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 30 کیلوگرم در ساعت
ظرفیت خروجی: 30 کیلوگرم در ساعت
جنس بدنه: استیل
توان: 1500 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

43,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

43,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کره گیری برقی هایپرمارکت استیل با ظرفیت 30 کیلویی 2 اسب


کاربرد و کارایی

دستگاه کره گیر فروشگاهی قابلیت استخراج کره یا ارده از تهیه کره طبیعی از انواع دانه های آجیلی از جمله بادام زمینی، بادام هندی، پسته ، نارگیل ، کنجد و … را دارد. توان و ظرفیت خروجی این ماشین کره گیری کارگاهی یا فروشگاهی صنعتی  معادل 30 کیلوگرم در ساعت است. راندمان فوق العاده دستگاه نیز تضمین می کند که 100 درصد مغزها بدون هیچ ضایعاتی به کرم و کره تبدیل شود.
سایز و اندازه کوچک و بعضا رومیزی این محصول و ظاهر زیبا و لاکچری آن به شما اجازه می دهد که به راحتی آن را در فضاهای کوچک و جلوی چشم مشتری هم جانمایی کنید. مخصوصا اینکه دستگاه مذکور کاملا بی‌‌ صدا و بدون لرزش کار می‌ کند و برای راه اندازی ان در حضور مشتری مشکلی نخواهید داشت. جنس همزن دستگاه هم مونوپلاستیک بهداشتی 3 پر صنعتی است که هیچ ضایعاتی به‌ جای نمی‌ گذارد و عملا همه مواد ورودی (دانه‌ های روغنی) را به کره تبدیل می ‌کند. توسط این دستگاه می‌ توانید از انواع مغزیجات کره ای سالم و ارگانیک با طعم دلخواه بگیرید. 



 

ماهیت دستگاه

موتور این دستگاه نیز از نوع موتور الکتروژن با توان 1500 وات است که با برق ت فاز با ولتاژ 220 ولت شهری کار می کند. این الکتروموتور با روشن شدن دستگاه پره های موجود در مخزن را می چرخاند تا با چرخش این تیغه ها، مایع ماستی که گلبول های چربی را احاطه کرده است به حرکت درآمده و به مرور گلبول های چربی آن به یک دیگر بچسبند و سفت شوند. در نهایت هم کره گرفته شده در قسمت بالایی دستگاه جمع‌آوری می شود. جمع ‌آوری این کره گرفته شده هم به‌ راحتی صورت می‌ گیرد و درکل عمل کره گیری توسط این دستگاه خودکار است و مدت زمان عملیات کره گیری هم توسط تایمر قابل کنترل خواهد بود. فرآیند کره گیری توسط دستگاه مذکور نیز نهایتا در ۴۰ تا ۶۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد.
یک نکته مهم درباره این کره گیر برقی این است که می تواند مناسب سلیقه و نیاز مشتری شما کره با بافت زبر یا کرانچی و همین‌طور بافت نرم یا کرم مانند تولید کند. درواقع اپراتور امکان تنظیم نرمی و زبری دلخواه کره را به وسیله تغییر و تنظیم مجدد فاصله بین تیغه‌ های آسیاب دستگاه  خواهد داشت. وجود اینورتر روی موتور دستگاه نیز باعث شده تا تا عملکردی کم مصرف و بهینه داشته باشند و میزان مصرف برق آن تنها 1.5 کیلووات باشد.


 

ویژگی کالا

جنس بدنه این دستگاه کره گیر فروشگاهی از استیل ضد زنگ با مقاومت سایشی بالا و عمر طولانی است و تیغه ‌های آسیاب و تمام قطعات سیلندر دستگاه نیز از استیل گرید غذایی با قابلیت شستشو ساخته شده اند. باز و بسته کردن کره گیر مذکور برای تمیزکاری نیز به راحتی صورت می گیرد. دستگا هفاقد فن خنک کننده است اما همچنان کارکرد آن در درازمدت بدون کوچک ‌ترین استهلاک خواهد بود. همچنین وزن این دستگاه 38 کیلوگرم و ابعاد آن هم 30 در 50 در 50 سانتی متر است.  


 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    50*50*30 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    30 کیلوگرم در ساعت
  • ظرفیت خروجی
    30 کیلوگرم در ساعت
  • جنس بدنه
    استیل
  • توان
    1500 وات
  • وزن
    38 کیلوگرم
  • مصرف برق
    1.5 کیلووات
  • ولتاژ
    220 ولت
  • اینورتر
    دارد
  • فن خنک کننده
    ندارد
  • سایر ویژگی ها
    قابلیت تنظیم نرمی و زبری کره
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
اتناکاوسی / 19 شهریور 1401 19:03
محصول کاملا راحتی هست راه اندازه و تا الان هم مشکلی پیش نیومده و محصول با کیفیتی هست
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز