اشتراک گذاری

خوراک دام و طیور و آبزیان

پودر ماهی میکتوفیده

VN-10470
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 تن

21,000

حداقل سفارش: 1 تن

21,000

تماس با تامین کننده
شرکت صیادان جوان جاسک
شرکت صیادان جوان جاسک
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پودر ماهی میکتوفیده

میکتوفیده‌ ها یا فانوس ماهی‌ها،ماهی‌های کوچکی با طول حداکثر ۴ سانتی‌متر و عمر محدود یکساله هستند.این ماهی‌ها در عمق ۲۵۰ متر به بالا دریا زندگی می‌کنند. بهترین عمق برای صید این نوع ماهی ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری دریاست. صید ماهی میکتوفیده فقط با کشتی‌های مجهز به صید فانوس ماهیان و تورهای ترکیبی “دِمِرسال” با چشمه‌های ریز انجام می شود.
نمونه برداری‌های عمیق نشان دادند که فانوس ماهی حدود ۶۵٪ از کل ماهیان زیست توده دریاهای عمیق را به خود اختصاص داده است. سالانه ظرفیت صید ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن فانوس ماهی در آب‌های هرمزگان وجود دارد. که زیستگاه اصلی این آبزی در آب‌های جاسک است.
فانوس ماهی یا میکتوفیده برای تهیه پودرماهی صید می‌شود. پودر ماهی تهیه شده از فانوس ماهی (خانواده: میكتوفیده، گونه: بنتوسماپتروتوم) دارای تركیبات معدنی، آمینو اسیدها و اسیدهای چرب می باشد.
پودر ماهی میکتوفیده محصول جامد فرآوري شده اي  است پس از پختن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی میکتوفیده ( فانوس ماهی ) بدست می آید.بر اساس تحقیقات انجام شده از هر پنج کیلوگرم ماهی میکتوفیده، یک کیلوگرم پودر ماهی میکتوفیده استحصال می‌شود. و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.
کاربرد پودر ماهی میکتوفیده:
کاربرد های این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام ، کارخانه تولید خوراک طیور ، کارخانه تولید خوراک آبزیان ، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی می باشد.
لارم به ذکر است قیمت برای هر کیلوگرم ذکر شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز