اشتراک گذاری

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی 45در35

VN-15783
4 (از 1 نظر)
ابعاد دستگاه: 105*70*115 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: آهن
حداکثر ارتفاع: 22 سانتی متر
ولتاژ مصرفی: 220 ولت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شیرینگ پک کابینی 45در35

کاربرد و کارایی

دستگاه‌ های بسته‌ بندی شیرینگ پک کابینی، معمولا در بسته ‌بندی محصولات کوچک و سبک مثل بسته ‌بندی انواع محصولات مواد غذایی و نوشیدنی‌ ها، جعبه‌ های کیک و شیرینی، کتاب و اسباب‌ بازی، محصولات دارویی یا آرایشی و بهداشتی به ‌کار گرفته می ‌شوند. البته محصولات الکتریکی و دیسک ‌های سخت‌افزارهای الکترونیکی در ابعاد کوچک را هم می ‌توان به‌کمک این دستگاه‌ ها بسته‌ بندی کرد.
درواقع دستگاه بسته ‌بندی شیرینگ پک کابینی بسته ‌هایی تا ابعاد 20 در 50 سانتی‌ متر را با دوخت کامل بدون شکاف و لکه و به ‌صورت یک پلمپ کاملا بهداشتی به شما تحویل می‌ دهد. یعنی به‌ راحتی می ‌توانید از این دستگاه در انواع کسب و کارها و تولیدی‌ های کوچک و متوسط خود استفاده کنید.


کاربرد اصلی این دستگاه ‌ها بیشتر در فروشگاه‌ ها و کارگاه‌ های داخل شهر مثل رستوران ‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی‌، شیرینی ‌فروشی‌ ها و قنادی‌ ها و سوغاتی‌ فروشی‌ ها‌ست. البته کارایی باکیفیت و اصولی دستگاه بسته‌ بندی شیرینگ پک کابینی در ارائه یک پک تمیز با انواع فیلم‌ های شیرینگ مانند PVC،POF ، PP باعث شده تا بتوان از این دستگاه در صحافی‌ ها نیز استفاده کرد.
اساسا واحدهای تولیدی کوچک، یا صنوفی که از نظر فضا محدویت دارند با استفاده از این دستگاه می ‌توانند بهترین عملکرد از نظر سرعت و کیفیت بسته ‌بندی را از یک دستگاه با سایز مناسب برای محل کارشان تضمین‌شده بدانند. یک میز بسته‌ بندی قابل تنظیم برای جا دادن اندازه‌ های بسته‌ های مختلف نیز، سرعت و راحتی کار در تمام فرایند‌های دوخت، برش و بسته‌ بندی با دستگاه بسته‌ بندی شیرینگ پک کابینی را برای اوپراتور بالا برده است.

ماهیت دستگاه

مکانیزم عملکرد اغلب دستگاه بسته‌ بندی شیرینگ پک کابینی الکترومکانیکی است و  یک دستگاه تقریبا اتوماتیک به‌حساب می ‌آیند. یعنی پروسه پک‌‌کردن و بسته ‌بندی محصولات از قرار دادن بسته در درون نایلون شیرینگ، رفتن محصول به داخل کابین دستگاه و بیرون آمدن محصول بسته‌ بندی ‌شده را به ‌صورت خودکار و بی ‌نیاز از یک اوپراتور متخصص انجام می ‌دهد. دستگاه‌ های شیرینگ کابینی معمولا عملیات دوخت و بسته‌بندی را در یک مرحله انجام می‌دهند، اما برخی از مدل‌های آن‌ها قابلیت اتصال چند دستگاه دوخت به تونل حرارتی را هم دارند.
درواقع یک دستگاه‌ بسته‌ بندی شیرینگ پک کابینی مجهز به یک سیستم هوای گرم است که کمک می‌کند مواد مصرفی دستگاه برای بسته ‌بندی که اغلب سلفون شیرینگ و یا به اصطلاح انواع PVC و POF هستند حرارت دیده و در بهترین حالت ممکن روی محصولات کشیده شوند و کاملا به ‌اندازه آن دربیایند. در پروسه بسته ‌بندی هوا در داخل تونل‌ های دستگاه جریان پیدا می‌ کنند تا بسته ‌بندی نهایی فاقد هرگونه حباب یا برآمدگی باشد. برق مصرفی این دستگاه نیز تک‌فاز و ولتاژ آن220 ولت است.

دستگاه شیرینگ پک کابینی 45در35

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه بسته ‌بندی شیرینگ پک کابینی از فولاد و جنس رنگ بدنه آن هم الکترواستاتیک کوره ‌ای است که ظاهری زیبا و شکیل به دستگاه می‌ دهد. دستگاه بسته‌ بندی شیرینگ پک کابینی مذکور می ‌تواند با سرعت تولید یا ظرفیت بسته‌بندی 300 بسته درساعت کار کند و شما می‌ توانید متناسب با حجم کار خود و سرعت اوپراتور نیز این سرعت را مدیریت کنید. همچنین ابعاد این دستگاه 220 در 450 در 350 میلیمتر است و برای جابه ‌جایی‌ راحت ‌تر دستگاه نیز چرخ زیر آن تعیبه شده است. 
نکته مهم دیگر اینکه محصولاتی که با این دستگاه بسته ‌بندی می ‌شوند پس از قرار گرفتن در بسته‌ بندی ‌ها، علی ‌رغم مقاومت و ایمنی بالایی که درمقابل ضربه‌خوردن و تخریب محصول پیدا می‌کنند، به‌ وزن شان اضافه نمی ‌شود و هزینه اضافی بابت حمل ‌و نقل روی دست شما نمی‌ گذارند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    105*70*115 سانتی متر
  • ابعاد فریم دوخت
    35*45 سانتی متر
  • ابعاد تونل
    45*35*22 سانتی متر
  • اندازه رول
    5*2 متر
  • حداکثر ارتفاع
    22 سانتی متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ مصرفی
    220 ولت
  • ترموستات
    دارد
  • کنترل PLC
    ندارد
  • مکانیزم عملکرد
    الکترو مکانیکی
  • سرعت تولید
    250 بسته در ساعت
  • چرخ جهت حمل
    دارد
  • جنس بدنه
    آهن
  • منبع تغذیه
    برق
  • نوع رنگ بدنه
    کوره ای الکترواستاتیک
  • وزن دستگاه
    55 کیلوگرم
  • فن خنک کننده
    ندارد
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
بهمن / 1 اردیبهشت 1400
از این دستگاه برای بسته بندی ابمعدنی هم میشه کار گرفت؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 12:11

خیر،شما باید از دستگاه های شیرینگ تونلی با نایلون پلی اتیلن استفاده کنید.

حامد اعرابي / 25 آبان 1399
جسارتا حداكثر طول و عرض و ارتفاع جعبه اي كه ميشه داخل دستگاه گذاشت چقدره
پاسخ
ویترین نت / 6 آذر 1399 10:59

سلام وقت بخیر آقای اعرابی عزیز

حداکثر ابعاد بسته باید به طول 35 و عرض 22 و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر باشد .

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز