اشتراک گذاری

دستگاه خمیر گیر

دستگاه خمیر گیر 40 کیلویی

VN-15960
ظرفیت خروجی خمیر: 40 کیلوگرم
قدرت موتور: 3/4 اسب بخار
وزن دستگاه: 75 کیلو گرم
قطر دهانه دیگ: 58 سانتی متر
اندازه عمق دیگ: 32 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

9,300,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

9,300,000

تماس با تامین کننده
نشان برتر اصفهان
نشان برتر اصفهان
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیر گیر 40 کیلویی


کاربرد و کارایی

دستگاه خمیرگیر 40 کیلویی یک خمیرگیر صنعتی است که در فست فودی ها، رستوران ها و نانوایی ها هم کاربرد دارد. این دستگاه قابلیت مخلوط کردن یا به اصلاح بارآوردن و هم زدن خمیر مواد نان، خمیر پیتزا، مواد فلافل و… در مقدار و حجم کم را دارد.همچنین با توجه ظرفیت پاتیل خمیر و سایز دستگاه، می توانید از آن در کافی شاپ ها یا کارگاه‌ های شیرینی‌ پزی و قنادی خانگی، و دیگر صنایع غذایی که به تهیه خمیر در حجم نسبتا کم نیاز دارند نیز، استفاده کنید.دستگاه خمیرگیر مذکور حتی می تواند در تولید لواشک و برای ورز گوشت هم به کار گرفته بشود.
 

کار با خمیر‌گیر 40 کیلویی اصلا سخت نیست و سرعت عمل و حجم خروجی مناسبی هم برای کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط دارد. ظرفیت خمیر پاتیل این خمیرگیر 40 کیلوگرم است و می تواند در هر نوبت 40 کیلوگرم را به عنوان محصول خروجی تولید نماید.

گیریبکس و پاروی دو شاخ یا سه شاخ دستگاه نیز آب و آرد و سایر مواد اولیه را در بهترین کیفیت با یکدیگر ترکیب کرده و بافتی نرم و یکدست را به عنوان خمیر نان و شیرینی یا پیتزا به شما تحویل می دهند. درواقع تیغه های استیل قوی و پاروی چندشاخه قدرتمند دستگاه، امکان ورز دادن خمیر در جهت های مختلف را برای اوپراتور فراهم می کنند تا بالا بودن کیفیت خمیرخروجی تضمین شود.

ماهیت دستگاه

دستگاه خمیرگیر 40 کیلویی پاروها و تیغه های قدرتمندی دارد و به یک الکتروموتور ایرانی با قدرت 3.4 اسب بخار مجهز است. نوع برق مصرفی دستگاه نیز تک فاز با ولتاژ 220 شهری است. سیستم مکانیکی این دستگاه با چنگک خود مواد نرم و سفت را با غلطت های مختلف هم می ‌زند و دیگ استیل آن نیز با نیروی فشار همین مواد که حجیم و غلیظ شده اند، می‌ چرخد. تنها کافی است تا آب و آرد و دیگر مواد اولیه مورد نظر را درون پاتیل دستگاه بریزد و آن را روشن کنید. البته در ابتدای کار اوپراتور باید چند دقیقه کاسه خمیرگیر را با دست بچرخاند تا مخلوط درون دیگ یا کاسه همگن و یکدست شوند. پس از مدتی خود کاسه به چرخیدنش ادامه می دهد. حرکت چنگک یا پاروی چندشاخه از بالا نیز به عمل میکس مواد درون میکسر آرد صنعتی کمک می کند.

جنس پاروهای خمیرکن 40 کیلویی از آهن آبکاری شده ضد زنگ است و حفاظ ایمنی مجهز به میکروسوئیچ و همچنین سیستم برق مجهز به استوپ، کلید گردان، سیگنال و ... نیز امنیت کار با آن را تضمین می کنند. چرخ دنده های دستگاه خمیرگیر مذکور نیز از جنس فسفر برنزی (آلیاژ مس و قلع و نیکل) که در مقابل سایش و فشار بسیار مقاوم ساخته شده اند که می تواند فشارهای بالا را تحمل کند و دچار خوردگی نمی شود.

 


 

ویژگی کالا

دستگاه خمیرگیر 40 کیلویی دارای یک دیگ استیل ضد زنگ مستحکم و با کیفیت عالی و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش و زنگ زدگی است. اندازه و قطر دهانه این دیگ نیز 58 سانتی متر است و با باز کردن سه عدد پیچ که در زیر آن بسته شده اند، می تواند به راحتی از دستگاه جدا شودتا با شستشوی دقیق خیالتان بابت بهداشت دستگاه و خمیرتولیدی آن نیز راحت باشد. این دستگاه 27 کیلوگرم وزن دارد.

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع خمیرگیر
    صنعتی
  • ظرفیت خروجی خمیر
    40 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    3/4 اسب بخار
  • وزن دستگاه
    75 کیلو گرم
  • جنس دیگ
    استیل
  • قطر دهانه دیگ
    58 سانتی متر
  • اندازه عمق دیگ
    32 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز