اشتراک گذاری

دستگاه شربت سرد کن

شربت سرد کن خمره ای ۵۰ لیتری

VN-16610
ابعاد: 6.5*4.5*4.5 متر
تعداد مخزن: 1
ظرفیت هر مخزن: 50 لیتر
وزن: 25 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

11,700,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

11,700,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات شربت سرد کن خمره ای ۵۰ لیتری

کاربرد و کارایی

دستگاه شربت سرد کن خمره ای ۵۰ لیتری، برای ارائه آبمیوه ها و شربت ها خنک و تگرگی در آبمیوه فروشی ها، آبمیوه بستنی فروشی ها، کافه بستنی ها، کافی شاپ ها، کافه رستوران ها، تالارها استفاده می شود. پاروهای خاص و قدرتمند همزن این دستگاه قابلیت سرد کردن و خنک کردن شربت ها و آبمیوه های با پالپ و بدون پالپ اعم از خاکشیر، تخم شربتی، آب آلبالو، آب زرشک، آب پرتقال، شربت آبلیمو، شربت آناناس، شربت زعفران و دیگر شربت های سنتی ایرانی را دارند.
مخزن کاسه ای بزرگ خمره ای شکل شفاف و مدور این دستگاه ظرفیتی معادل 50 لیتر دارد و به راحتی می تواند حجم کاری متوسط به بالا در یک آبمیوه و بستنی فروشی یا کافی شاپ شلوغ را هم پوشش بدهد. موتور و همزن در این مدل شربت سردکن نیز بسیار کم صدا و بدون لرزش کار می کند و می توانند به صورت رومیزی هم جانمایی شوند. یعنی حتی برای استفاده در یک فضای کوچک و جمع و جور مثل یک مغازه با متراژ پایین یا حتی دکه آبمیوه فروشی هم گزینه مناسبی خواهند بود.




ماهیت دستگاه

اساسا هر دستگاه شربت سردکن به صورت کلی شامل دو بخش مخزن دستگاه و سرد کننده شربت می شود. مخزن ها اغلب در بالای دستگاه تعبیه می شوند و مایعات داخل أنها به وسیله یک شیر ضد چکه و نرم داخل لیوان ها سر ریز می شود. این دستگاه شربت سرد کن خمره ای، به یک موتور economic با مصرف بهینه برق و کارکرد اتوماتیک مجهز است و برای پایین نگه داشتن دمای شربت ها و آبمیوه های درون مخزن از یک کندانسور خنک کننده هوای درجه یک و کمپرسور ایتالیایی استفاده می کند. نوع گاز خنک کننده دستگاه نیز گاز فریون R134 a است. دستگاه شربت سرد کن خمره ای مذکور همچنین برای نشان دادن دمای داخل مخزن یک صفحه نمایشگر دیجیتال دارد.
مخازن و شیرهای دستگاه نیز دارای گرید غذایی و مطابق با استانداردهای تجهیزات مربوط به نگهداری و آماده سازی غذا هستند. برای جلوگیری از نفوذ آب به درون دستگاه نیز عایق بندی های لازم بر روی قطعات مختلف آن در بهترین کیفیت صورت گرفته است. دستگاه علاوه بر همزنی پارویی از جنس ترموپلاستیک که امکان خنک نگه داشتن آبمیوه‌ های پالپ دار و شربت های مخلوط مثل خاکشیر را به شما می دهد، یک پدال هم برای تکان دادن مایعات داخل مخزن و جلوگیری از ته نشین شدن آ‌نها دارد.




ویژگی کالا

دستگاه شربت سرد کن خمره ای ۵۰ لیتری، دارای بدنه خارجی استیل ضد زنگ با درجه کیفی 304 است و مخرن آن هم از پلی کربنات نشکن ساخته شده است. همچنین قابلیت شستشوی راحت مخزن دستگاه و وجود یک سینی آبریز سرعت و راحتی کار با آن را چندبرابر کرده و رعایت نکات بهداشتی در سرو آبمیوه و شربت را هم تضمین می کند. ابعاد این دستگاه نیز 450 در 450 در 650 سانتی متر است و نزدیک به 25 کیلوگرم هم وزن دارد. شربت سرد کن خمره ای مذکور دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هم هست.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    6.5*4.5*4.5 متر
  • تعداد مخزن
    1
  • ظرفیت هر مخزن
    50 لیتر
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس مخزن
    پلی کربنات
  • نوع گاز
    گاز فریون R134 a
  • وزن
    25 کیلوگرم
  • همزن
    دارد
  • عایق
    دارد
  • سینی آبریز
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز