اشتراک گذاری

دستگاه پاپ کرن ساز

پاپ کرن ساز کالسکه ای

VN-16614
ابعاد: 94*161*55 سانتی متر
منبع تغذیه: برق
توان: 1300 وات
وزن: 46 کیلوگرم
شکل دستگاه: کالسکه ای
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

9,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

9,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پاپ کرن ساز کالسکه ای

کاربرد و کارایی
 
پاپ کورن ساز کالسکه ای، قابلیت تهیه و آماده کردن انواع پفیلا های نمکی، سرکه ای، فلفلی و… را با طعم و کیفیتی بسیار عالی دارد. این دستگاه حجم کمی از فضا را اشغال می کند و بازدهی و قدرت بسیار بالایی هم دارد و به کمک آن می توانید در کوچک ترین فضاها هم پاپ کورن های داغ و تازه و دلچسب را تنها ظرف چند دقیقه آماده کنید. قابلیت تنظیم و کنترل حرارت به کمک سیستم دیمر باعث شده تا ذرت های خام توسط این دستگاه بدون سوختن، با کیفیت و یکدست توسط حرارت دیده و بو داده شوند. برای کار با این دستگاه نیاز به هیچ مهارت یا فن به خصوص و خاصی نخواهید داشت و ضامن مگنتی دستگاه نیز تخلیه آسان و سریع پفیلا بعد از پخت را تضمین می کند.
ظرفیت مخزن دستگاه نیز حدود ۶۰۰ تا 800 گرم ذرت خام است و کابین و درب شفاف محفظه پخت نیز امکان امکان مشاهده مراحل پخت ذرت ها و کنترل فرآیند آماده شدن پفیلاها را به کاربر می دهد. می توانید پاپ کورن ساز کالسکه ای را در تمامی مکان های تفریحی شهری اعم از پارک ها، سینماها، شهربازی ها، خانه های کودک و استادیوم های ورزشی و ... جانمایی کنید و یک کسب‌ و کار محلی و خیابانی برای خودتان راه بندازید.  مخصوصا که دستگاه به هد لایت چراغ روشنایی مجهز است و برای استفاده از آن شب نیز مشکلی نخواهید داشت.

 
ماهیت دستگاه
 
شکل این دستگاه آماده سازی پاپ کورن، کالسکه ای است و منبع تغذیه آن هم برق تکفاز با توان 1300 وات است.  درون مخزن دستگاه یک همزن گیربکسی برای جابه جا کردن دانه های ذرت در حال پخت تعبیه شده تا ذرت های خام برای قرار گرفتن به صورت یکنواخت در مقابل حرارت مدام به‌ صورت نیمه اتوماتیک تکان داده شوند. همچنین در کف دستگاه یک المنتی با کیفیت کار گذاشته شده که وظیفه جهت گرم نگه داشتن پاپ کورن های آماده شده در مدت زمان طولانی را بر عهده دارد. یک سینی در جلوی دستگاه برای راحت تر شدن، کشیدن پاپ کورن های آماده در ظرف های مخصوص و یک سینی از جنس استیل هم در کف دستگاه برای جلوگیری از کثیف شدن دستگاه، قرار داده شده است.
کار با این ذرت بو داده ساز بسیار آسان است، تنها کافی است تا دانه های ذرت را همراه با مواد لازم برای پخت و چاشنی های دلخواه شامل روغن، کره، نمک و ادویه را داخل مخزن کابین بریزید و درپوش آن را بسته و کلید روشن دستگاه را بزنید تا ذرت ها با کیفیت عالی و یکنواخت پخته شوند. 

ویژگی کالا
 
بدنه این دستگاه از ورق استیل ضخیم با چگالی بالا ساخته شده و با رنگ استاتیک کوره ای و قابل شستوشو پوشیده شده است. بدنه و رویه دیگ پخت دستگاه نیز تمام استیل و داخل آن هم تمام تفلون است که یک پخت کاملا بهداشتی و سلامت را تضمین می کند. مخزن تفلون دیگ پخت این پاپ کورن ساز کالسکه ای قابلیت تفکیک و جدا شدن دارد که شستشوی آسان و امکان تمیز نمودن بهداشتی را برای کاربر فراهم می کند. فک بالا و پایین دستگاه نیز قابلیت جدا شدن دارند تا  بتواند در صورت نیاز کاربری رومیزی هم پیدا کند. یک میز تاشو ام دی اف نیز در بغل دستگاه تعبیه شده است. ابعاد این دستگاه 55 در 161 در 91 سانتی متر است و 46 کیلوگرم هم وزن دارد، اما وجود 2 چرخ بادی محرک در زیر دستگاه حمل و نقل و جابه‌ جایی آن را آسان و بی دردسر کرده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • شکل دستگاه
    کالسکه ای
  • ابعاد
    94*161*55 سانتی متر
  • منبع تغذیه
    برق
  • توان
    1300 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    46 کیلوگرم
  • چرخ محرک
    دارد
  • تعداد چرخ محرک
    2
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز